Avis Maison de vacances Ripa del Sole

30 septembre 2014

Ripa del Sole
Avis Maison de vacances Ripa del Sole
Strada Ca’ Rio 6, 61043, Cagli

Maison de vacances Ripa del Sole a obtenu une note de 6,5 de 10, basé sur 2 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Maison de vacances Ripa del Sole pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Cagli ! Vous pouvez également trouver 15 Photos concernant Maison de vacances Ripa del Sole sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Italie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Les Marches. Comparer Maison de vacances Ripa del Sole avec les autres logements, dans Cagli.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Ripa del Sole Cagli N'hésitez pas à donner votre avis!

2 avis sur Ripa del Sole

3,5
Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"Leuk verblijfje met enkele nadelen"traduire
Bruno

26/07/2012 We kunnen een eerdere beoordeling van een Nederlandse gast enkel maar bevestigen. Hou rekening met een luidruchtige snelweg in de buurt ! De honden van de eigenaar zijn wel lief, maar durven al eens komen “bedelen”, en blaffen af en toe ’s nachts.
Tijdens ons verblijf was er bovendien redelijk vaak een zeer sterke wind, die het soms onmogelijk maakte het terras te gebruiken voor een maaltijd. Volgens commentaar in het gastenboek gebeurt dit blijkbaar vaker.
En er staat een GSM-mast vlakbij.
Het logement was verder wel OK, en Ivo, de eigenaar, is best wel vriendelijk en gastvrij.

En couple, Juin 2012
"Dat ligt er maar net aan, wij NOOIT weer!!!!"traduire
guus.annaert

29/06/2012 Ideale plek of misser? Woont u drie hoog aan de A13 dan zult u het rustig vinden,woont u net als wij in een zeer rustige omgeving dan zult u hier geen rust hebben. Op een paar honderd meter ligt namelijk een autoweg die zich de gehele dag en tot diep in de nacht laat horen. Voor ons in ieder geval zodanig dat wij in overleg met touroperator, dus in ons geval absoluut niet een casa bello, onze reis helaas halverwege hebben afgebroken. Het huisje is niet geluids geisoleerd en de weg laat zich dan ook tot een uur of drie gelden en dan gaat het om 6 uur weer los. Dit wordt echter nergens bij de aanbiedingen vermeld. U bent dus gewaarschuwd. Geen airco aanwezig en volgens de eigenaar alles gewoon dicht houden dan blijft het koel. Echt niet; en 's nachts de deur of ramen open, vergeet het maar, dan doe je geen oog dicht van het verkeerslawaai. Houdt u niet van honden, ga niet hierheen, u krijgt er twee gratis bij, waaks en blaffen veel en ook s'nachts. Al met al, bezint er u hieraan begint.