Avis Appartement Appartamento Breva

26 novembre 2014

Appartamento Breva
Avis Appartement Appartamento Breva
Via Cinque Case 59, 22010, Gera Lario

Appartement Appartamento Breva a obtenu une note de 9,1 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Appartamento Breva pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Gera Lario ! Vous pouvez également trouver 28 Photos concernant Appartement Appartamento Breva sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de AppartementAppartamento Breva. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Italie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Lombardie. Comparer Appartement Appartamento Breva avec les autres logements, dans Gera Lario.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Appartamento Breva Gera Lario N'hésitez pas à donner votre avis!

3 avis sur Appartamento Breva

En couple, Sep 2013
"Prachtige locatie"traduire
Joke H

01/10/2013 Dit huis heeft het mooiste uitzicht dat je maar kunt hebben. ,s Morgens de zonsopgang zien is geweldig. Heel groot terras en grote tuin, waar je met een ligbed in de schaduw van de boom kunt liggen. Tuinmeubelen voldoende aanwezig en in de keuken ook alles ruim voldoende. Grote slaapkamers en ruime badkamer. Ik denk niet dat je voor deze prijs dezelfde kwaliteit kan vinden aan het Comomeer . Wij komen hier zeker nog eens terug.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Droomplek aan het Comomeer"traduire
Arjan ten Brinke

02/08/2012 Prachtige appartementen, zeer ruime kamers, alles er op en er aan. De ligging is adembenemend mooi. Direct aan het meer met uitzicht op o.a. Colico. Sinds kort ligt en fiets/wandelpad langs het meer waardoor je makkelijk naar Domaso en Gera Lario kunt wandelen, dit is een stuk prettiger dan langs de hoofdweg lopen en tevens veiliger met kinderen. Bij de appartementen hoort een zeer ruime tuin waarin je makkelijk een potje kunt voetballen. Onder een paar palmbomen staat een grote stenen barbecue waarbij je gezellig kunt gaan zitten eten. Broodjes kunnen aan huis worden bezorgd waardoor je 's ochtends gelijk aan tafel kunt. We hebben hier 2 weken echt vakantie gevierd. Dit was voor ons de 13e vakantie aan het Comomeer maar wel de mooiste tot nu toe. Ook uitstapjes vanaf deze accomodatie zijn uitstekend te doen, een dagje de bergen in, watersporten, marktjes bezoeken of naar een groot overdekt winkelcentrum alles is mogelijk. Kortom een onvergetelijke vakantie in Bella Italia!

En couple, Sep 2011
"Dichter aan het water kan bijna niet"traduire
GertenHester

13/06/2012 Het appartement ligt in een complex met 4 eenheden, toen wij er waren was er nog 1 andere bezet, totaal geen last van gehad. Ruim appartement, standaard inrichting, maar eigenlijk alles is aanwezig. Vooral de ruimte buiten, terras en tuin, zijn geweldig. Je doet 's ochtends de deuren open en je staat bijna in het Comomeer. Wij hebben hier een leuke vakantie gehad en kunnen het zeker aanraden. Voor hele jonge kinderen is het misschien niet heel kindvriendelijk, maar iets oudere kinderen kunnen er volgens ons geweldig spelen(voetbal, zwemmen, badminton).

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?