Avis Appartement Villa Sopra****

Villa Sopra****
Avis Appartement Villa Sopra****
06060, Lisciano Niccone

Appartement Villa Sopra a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 14 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Villa Sopra**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Lisciano Niccone ! Vous pouvez également trouver 10 Photos concernant Appartement Villa Sopra**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de AppartementVilla Sopra****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Italie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Ombrie. Comparer Appartement Villa Sopra**** avec les autres logements, dans Lisciano Niccone.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Villa Sopra**** Lisciano Niccone N'hésitez pas à donner votre avis!

14 avis sur Villa Sopra****

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Fantastisch huis, magnefiek uitzicht."traduire
Jolanda

04/09/2014 Wij hebben heerlijke dagen gehad in Villa Sopra. Het prachtige uitzicht over het meer van Trasimeno is magnefiek. Alles in het huis was super netjes. Uitstapjes met auto en trein zijn vanaf hier goed te doen.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Heerlijke week in Villa Sopra"traduire
Familie Dittrich

03/09/2014 Van jong tot oud hebben we een heerlijke week gehad in Villa Sopra. Het prachtige uitzicht over het meer van Trasimeno verveelt nooit. Alles is netjes en functioneel. De bedden en kasten op slaapkamers waren een beetje muf de eerste dagen maar later niet meer aan gestoord. Er is een fijn restaurant op loopafstand. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam! Kortom: echt vakantie!

En couple, Juin 2014
"Fantastisch"traduire
Huib

08/09/2014 Ruime woning met veel privacy. Centraal gelegen en ideaal voor motorrijders. Restaurants en winkels in de nabije omgeving aanwezig. Ook is het zandstrand bij het meer goed bereikbaar. Met name voor een gezin met kleine kinderen is deze locatie ideaal.

Aou 2013
"Gewoon top!"traduire
Mark

19/08/2013 Wij hebben een super verblijf gehad in dit appartement. De ligging, het uitzicht, de zeer complete uitrusting die aanwezig is...

Het ligt heerlijk centraal en dagtripjes naar Rome (ca. 2,5 uur met de trein), Siena (50 min. met de auto) en Florence (1 uur met de auto) zijn goed te doen.

Verder sluit ik mij aan bij de andere beoordelingen.

Avec des ami(e)s, Juil 2013
"Grandioos"traduire
Fam Hill

19/08/2013 Tijdens ons verblijf van 2 weken hebben wij genoten van dit zes persoons (begane grond) compleet uitgerust appartement. Heel schoon, veel ruimte, mooie ligging en een heerlijk fris zwembad.
Wij waren hier in de warmste periodevan het jaar, maar door de ligging op de berg en het gebruik van de luiken en een goede isolatie bleef de temperatuur in het appartement aangenaam. Hierdoor is airco niet noodzakelijk. Veel bezienswaardigheden binnen een straal van een uur rijden. Zeker een aanrader is een boottocht over het trasimenomeer.
Bijzonder gastvrije eigenaren Robert en Karin, zij staan altijd klaar als je vragen of advies nodig hebt. Absoluut een aanrader en wij komen zeker in een van de appartementen terug.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Prachtige omgeving met voor elk wat wils"traduire
Fam van der Nat

20/08/2013 De Villa is een aanrader. Prima gelegen om Umbrie te verkennen en fantastisch uitzicht op het meer van Trasimeno. Accomodatie is prima verzorgd en schoon. De eigenaren wonen vlak bij, zijn zeer vriendelijk en servicegericht. Internet en NL TV aanwezig hetgeen voor de kinderen fijn is. Villa heeft zwembad dat goed onderhouden is en waar het heerlijk vertoeven is.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Geweldig!"traduire
Fam. van Heugten

19/08/2013 Wij hebben genoten van ons verblijf. Het was heerlijk rustig, fijn voor onze twee kinderen (van 5 en 3 jaar). Wel jammer dat er op het terras bij het benedenappartement kiezels lagen. Gras was prettiger geweest, zeker met kinderen.
Verder veel van de omgeving gezien, heerlijk om 's morgens een stadje te bezoeken, 's middags daar te lunchen en de rest van de middag/avond bij het appartement door te brengen.

En couple, Juin 2013
"Fraaie start van een mooie motorvakantie"traduire
Huib

20/08/2013 Algemene indruk: Fantastisch, in bosrijke omgeving met uitzicht op het meer van Trasimeno.
Echt een top locatie voor een rustige vakantie met genoeg faciliteiten in de omgeving.
Wat een "Hollander " wenst is aanwezig in de woning. Niets ontbreekt.

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2013
"Heerlijke thuiskom plek"traduire
H. ter Horst

16/06/2013 Appartement Villa Sopra is een heerlijke plek om zoals wij deden een week in de meivakantie te verblijven. Het is gelegen op een heuvel met schitterend uitzicht op het nabijgelegen Lago Trassimeno. Het redelijk nieuwe appartement is in perfecte staat, mooi afgewerkt, schoon en beschikt ,wel handig tijdens een Kroningsdag, over via schotelantenne met oa ned1,2 en 3 en bv net5. Daarnaast is het aanwezig WIFI ook altijd handig.
Kortom we voelden ons er al snel thuis. We komen graag nog eens terug.

En couple, Sep 2012
"Een meer dan geweldig uitzicht!"traduire
Fam. Rutten

18/09/2012 Een auto is noodzakelijk, want de locatie ligt ongeveer 5 km. bergopwaarts. Maar het uitzicht vergoedt alles. Zeer ruime locatie en alles keurig verzorgd en schoon! Als er al een (kleine) kanttekening geplaatst moet worden dan is het misschien dat het een beetje gehorig is. Wij verbleven op de bovenetage en de benedenburen waren, indien aanwezig, luid en duidelijk te horen.