Villa Barbarina****
Avis Hôtel Villa Barbarina****
Loc. Santa Maria la Palma, 7041, Santa Maria la Palma

Hôtel Villa Barbarina a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 2 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Villa Barbarina**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Santa Maria la Palma ! Vous pouvez également trouver 34 Photos concernant Hôtel Villa Barbarina**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Italie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Sardaigne. Comparer Hôtel Villa Barbarina**** avec les autres logements, dans Santa Maria la Palma.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Villa Barbarina**** Santa Maria la Palma N'hésitez pas à donner votre avis!

2 avis sur Villa Barbarina****

En couple, Juil 2012
"Prima Agriturismo"traduire
Natalie

30/07/2012 Mooie locatie, dichtbij het vliegveld (waar je niets van hoort gelukkig). Ontvangst viel een beetje tegen, we kregen een donkere 'familiekamer' zonder uitzicht ipv de verwachte romantische kamer voor 2. "Onze" kamer was volgens de receptie 's ochtends weggeven aan een gezin met 2 kleine kinderen. Die wouden dichtbij het zwembad zitten... (raar verhaal, want waar slapen de kids in een 2p kamer?) Jammer maar helaas voor ons, want de rest zat vol. De eigenaar begreep niet waarom we moeilijk deden, we kregen immers een grotere kamer....
Gelukkig werden we de dagen daarna erg bijzonder goed en leuk geholpen bij het plannen van enkele uitstapjes. Dit heeft veel goed gemaakt! Ontbijt en avondeten in restaurant waren prima, maar niets bijzonders.

En couple, Avr 2012
"Heel comfortabel landelijk hotelletje"traduire
Chris

07/05/2012 Villa Barbarina ligt dichtbij de luchthaven van Alghero, ideaal als je laat op de luchthaven van Fertilia landt of vroeg moet opstijgen. Alghero ligt op een tiental kilometers, je bent er op een kwartiertje. Een auto is wel een must, want het hotel ligt vrij afgelegen midden tussen olijf- en wijngaarden. Mooie en goed uitgeruste kamers, met een ruim terras maar heel open. Het zwembad ligt midden het grasveld. Prima restaurant waar de lokale keuken heel goed aan zijn trekken komt. Heel vriendelijke en behulpzame bediening.