Avis Hôtel Albatros***

1 octobre 2014

Avis Hôtel Albatros***
Via Luigi Rizzo, 98037, Letojanni

Hôtel Albatros a obtenu une note de 8,2 de 10, basé sur 5 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Albatros*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Letojanni ! Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Italie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Sicile. Comparer Hôtel Albatros*** avec les autres logements, dans Letojanni.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Albatros*** Letojanni N'hésitez pas à donner votre avis!

5 avis sur Albatros***

6,4
En voyage organisé en groupe, Sep 2012
"Ligt aan een gezellige boulevard"traduire
Henk

16/09/2012 Ruime kamers waarvan een groot aantal met zeezicht en balkon. De maaltijden zijn goed. het is echter wel jammer dat bij het ontbijt fruit ontbreekt

Avec des ami(e)s, 2012
"Hotel Albatros Sicílie"traduire
Jitka Fottová

04/08/2012 Jsem zvyklá trávit svoji dovolenou většinou v pětihvězdičkových hotelech s plnou penzí. Letos jsem si vybrala hotel Albatros ,který podle udaných informací neměl odpovídat tomu na co jsme s kamarádkou zvyklé. Byly jsme velice mile překvapeny.Hotel je v naprosté blízkosti moře ,patří k němu hotelová pláž,personál velice mylý a vstřícný polopenze naprosto pokryla naše potřeby ,pokoje jsou čisté klimatizované,každý den čisté ručníky a úklid pokud neumíte jazyk personál je ochoten se domluvit jakýmkoli způsobem i verbálně,na pokojích je i televize v hotelu možnost WIFI připojení prostě nemá to chybu

"Redeiljk"traduire
Monique

29/07/2010 Spartaans ingerichte kamers met keiharde bedden. Ontbijt stelt weinig voor. Wel goede ligging in Letojanni met voor de deur het strand met ligbedden.

Plus d'informations sur Hôtel Albatros*** chez :

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2010
"Erg simpel"traduire
Fam Hoogstad

16/08/2010 Aardige mensen in dit kleine hotel aan de kust met prive strand. Kamers nauwelijks ingericht. 2 bedden, kast en een niet werkende tv. Airco werkte in 1 kamer goed in de andere niet. Douchekop in bad met een kapotte steun, zorgde voor een wel heel primitieve wasbeurt. Eten gaf keuze uit 2 gerechten per gang. Was lekker. Toen we 's nachts om half 2 van het vliegveld aankwamen stond er nog eten klaar, super.
Parkeren een klein drama.

"Heerlijk ontspannen, netjes en zeer gastvrij"traduire
Marco Deurloo

10/05/2010 je hoeft er niet om te vragen. Zeweten binnen de kortst mogelijke tijd wie je bent, waar je meestal zit, komen met een asbak of koffie aanlopen etc. Het ligtt vlak bij het strand, met een paar strandstoelen, en voor een paar tientjes houd je je kamer aan tot de avond. We waren er twee (losse) keren