Avis Pitti Palace

Pitti Palace
Avis Pitti Palace
Galleria d'Arte Moderna, 50125, Florence / Firenze

Pitti Palace a obtenu une note de 8,2 de 10, basé sur 27 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Sport & Nature Pitti Palace pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Florence / Firenze ! Vous pouvez visionner 83 Photos concernant Pitti Palace. 3 Vidéos ont été faites sur Pitti Palace. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Italie. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Toscane. Voir tous les hébergements dans Pitti Palace, Florence / Firenze.

1 2 3 suivant

27 avis sur Pitti Palace

En couple, Mar 2014
"Indrukwekkend"traduire
deckers manuella

16/03/2014 verrassend mooi, men blijft daar rondhangen.

En couple, Sep 2013
"Heel groot paleis"traduire
timmersria

29/09/2013 met diverse musea, moeten een keuze maken en kozen voor de 'modern art' en 'de Galleria del Costume' viel wat tegen, had er wat meer van verwacht. We waren toch meer gefocust op de tuin(en) van Boboli.. een oase van rust, wij hebben er enige uren doorgebracht. De paden stijgen wel dus als je erg moeilijk ter been bent....Mooi uitzicht over Florence vanaf theehuisje( is wel te bezoeken doch ze schenken geen thee meer helaas!)

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Alweer indrukwekkend"traduire
Frank

29/08/2013 wij konden spijtig genoeg de tuinen van Boboli niet bezoeken (was afgesloten), moet je zeker doen als het wel kan.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Pitti Palace"traduire
Dita Rommelaar

28/12/2013 Mooi om te zien, niet heel bijzonder

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Niet rolstoelvriendelijk"traduire
Miranda Reus

25/07/2013 Wij hebben alleen de tuinen bezocht. Mooi maar als we van te voren hadden geweten dat het zo'n klim naar boven was dan hadden we er niet zoveel geld voor betaald. Onze zoon van vijf zit in een rolstoel en wij moesten met ons beiden duwen. Beetje jammer dat we bij de kassa niet gewaarschuwd werden voor deze bijna onmogelijke klim met rolstoel. We hebben dan ook nauwelijks kunnen genieten van de tuinen.

Avec des ami(e)s, Juin 2013
"Viel tegen"traduire
Lindsay

08/06/2013 Had er meer van verwacht, viel tegen

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2013
"Even uitrusten"traduire
Mariola

27/06/2013 Weids, groots, je kan op het plein ervoor zitten, naar de duiven kijken. je kinderen even laten rondrennen. Vandaaruit kan je ook de winkelsteegjes in.

En couple, Avr 2013
"Vergeet de boboli-tuinen niet, heerlijk"traduire
M

16/05/2013 door tijdgebrek niet binnen geweest

Famille avec enfants/adolescents, Fev 2013
"Pitti platlagen"traduire
Jacqueline van der ...

27/02/2013 Omringd met prachtige tuinen

En couple, 2013
"Consigliato anche per i bambini!"traduire
stefania

10/02/2013 Itinerari molto interessanti all'interno!!!

1 2 3 suivant