Avis Camping Luxor Quies****

Luxor Quies****
Avis Camping Luxor Quies****
Loc. Trasqua, 53011, Monteriggioni

Camping Luxor Quies a obtenu une note de 7,4 de 10, basé sur 17 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Luxor Quies**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Monteriggioni ! Vous pouvez également trouver 13 Photos concernant Camping Luxor Quies**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Italie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Toscane. Comparer Camping Luxor Quies**** avec les autres logements, dans Monteriggioni.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Luxor Quies**** Monteriggioni N'hésitez pas à donner votre avis!

17 avis sur Luxor Quies****

5,4
En couple, 2014
"Een geweldige camping"traduire
Jacob Geuze

19/07/2014 Rustig gelegen op een beboste heuvel tussen Florence en Sienna. 10 km van Siena. Te bereiken via een grindweg met haarspelden. Voor caravans is dat geen belemmering. Die komen er genoeg. Trouwens veel tent kampeerders. De omgeving is prachtig. De staf is gastvrij. De keuken is goed en niet duur. Het zwembad is groot. In het weekend komen veel Italianen uit de omtrek naar het zwembad en de picknickplaats. Verder is er een kleuterbadje met speeltoestellen. Kinderen kunnen er heerlijk rennen en ravotten. Kortom: voor herhaling vatbaar. .

Avec des ami(e)s, Aou 2012
"Mooie plek"traduire
Marnix

09/09/2012 De camping ligt boven op een berg/heuvel en om daar te komen moet je over een stoffige weg met enkele hair-pins. Eenmaal daar aangekomen krijg je een plattegrond met de plekken en kun je zelf de plek uit zoeken. We hadden een prima vlakke plek die ruim voldoende is voor drie tenten. De plek had veel beschutting met daaronder een erg harde ondergrond. Een hamer met "rotsharingen" is zeker geen overbodige luxe. Het restaurant levert goede kwaliteit eten, maar let op de service van 10%. In het weekend moesten we 20 min. wachten op service waarop we weg gegaan zijn en daarom dus een 7 en geen 8. Het sanitair in het mannengedeelte is beneden de Nederlandse normen. Hurken is het devies of zitten op een toiletpot zonder wc-bril. De bediening van de warme douches (muntjes) zit BUITEN de douche. Gelukkig was het er warm en dan is koud douchen een heerlijke verkwikking. Wel zijn er wel toiletpapier, zeep en papieren handdoekjes aanwezig. De winkel is goed en biedt vers brood en lekker beleg.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2012
"Jammer"traduire
marianne

15/08/2012 De ligging van deze camping is perfect, vanuit Luxor zijn alle omringende prachtige Italiaanse dorpjes heel bereikbaar. Alleen de plek zelf, verschrikkelijk. Het zwembad is openbaar, dat betekent dat in het weekend er heel veel Italianen uit de omgeving op bezoek komen. Gezellig, maar voor de campinggasten geen plek meer en alle Italianen roken. In het zwembad om de haverklap tegen een haarklont aangezwommen, wordt te weinig schoongemaakt. Het sanitair was ronduit goor, te weinig wc's, verstopte wc's, brrrr. Te weinig douches, de warme douches waar je voor moet betalen geven de helft van de tijd koud water, ook de douches liepen aan het eind van onze week niet meer door, sta je in 3 cm water de douchen, brrrr. De ontvangst was onvriendelijk, je krijgt een plattegrond en zoek het verder maar uit. Bij het restaurant zit de jeugd tot laat op spelletjesmachines met het lawaai dat daarbij hoort. Een lawaaiige en onrustige camping, hier ga je niet naar toe voor je rust.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Wat een topplek"traduire
Nicole

08/08/2012 Deze keer kwamen we terug op camping Luxor. We hebben er in 2011 zo genoten dat we van ons principe afweken: we gaan gewoon nog een keer op dezelfde camping staan, waarom niet?
Toen we aankwamen zeiden we: Oja, het is hier stoffig! En er zijn muggen! En de douches zijn onbetrouwbaar! Met muntjes! We waren het allemaal vergeten: want het doet er eigenlijk helemaal niet toe. Het restaurant bij het prachtige zwembad is geweldig, de camping is een wirwar van plekken met een wirwar van nationaliteiten. Veel trekkers, van alles wat. Maar vooral: een hele relaxte sfeer. Wat maakt het uit dat je een beetje naar elkaar toe rolt in je tent? Vanaf het moment van opstaan hebben we genoten. En we moeten weer terug: we hebben nog steeds lang niet alles kunnen checken in de prachtige omgeving: we bleven telkens 'per ongeluk' weer een dag op de camping hangen. Daarbij moet mijn dochter volgend jaar met haar A diploma ook bijgevoegde foto maken.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2011
"Geweldige vakantie!"traduire
m. van der hofstad

10/08/2011 Heerlijke plek in toscane, vlakbij Siena. Vriendelijk personeel, vooral in het restaurant. Voor grotere kinderen heel erg leuk. Goed zwembad, alleen in weekend erg veel lokale bevolking en dan is het lastig een plekje te vinden.
Vers brood en beleg op de camping. Heerlijke pizza's!
Plekjes zijn erg wisselend van grootte maar ze lagen lekker beschut tussen de bomen.

En couple, Aou 2010
"Mooi centraal gelegen"traduire
estervlindertje

24/08/2010 Deze camping is erg mooi centraal gelegen voor verschillende uitstapjes in Toscane en wat dat betreft ideaal.
Maar er waren ook een paar minpunten op te noemen: douches tegen betaling veel te kort en soms gewoon met koud water; sanintair niet echt schoon; geen warm water bij wasbakken/afwas; veel geluidsoverlast door huilende/schreeuwende kinderen (ook 's nachts) en een keiharde kampeer-ondergrond met veel stof. Toen het een dag regende liepen er overal modderstromen op de camping.
Mooi zwembad, maar erg diep en tjokvol schreeuwende kinderen. Voor een ligstoel moet je betalen. Je gaat er in ieder geval niet voor de lol lekker relaxen met een boekje, tenzij je kinderen hebt natuurlijk!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2010
"Perfecte plek voor rustzoekers"traduire
Rob

18/03/2011 Camping op een heuvel gelegen onder de eikenbomen. Plaatsen zijn niet al te groot, bodem vaak gewoon aarde. Dit geeft bij regenachtig weer een grote troep. Smal pad naar de camping is onverhard en geeft wel eens problemen voor grotere combinaties, temeer daar de weg ok nog onhoog loopt met een paar scherpe en onoverzichtelijke bochten.
Prachtig zwembad, goed restaurant. Eenvoudig sanitair. Zeer vriendelijk personeel en eigenaar. Geen dorpjes op loopafstand, overal de auto voor nodig. Siena ligt op ca. 15 km. Wel centraal voor alle uitstapjes in Toscane. Geen aniomatie, maar kinderen vermaken zich altijd uitstekend met elkaar. Komen al jaren op deze camping

En couple, Sep 2009
"Ligging goed, camping matig"traduire
K. Bos

23/09/2009 De ligging van de camping is goed, vooral voor Siena een perfecte plek (idd wel steeds over het vervelende grindpad). Camping zelf vonden wij erg matig. Plekken zijn groot genoeg, maar niet overal zon. Wij vonden het duur kamperen in het toch wel laagseizoen, waarbij je overal nog extra voor moet betalen (electriciteit, auto bij de tent, douchen, ligbed bij het zwembad). Geen warm water voor afwassen, douchen binnen 4 minuten, sanitair is minimaal en werd nauwelijks schoon gemaakt. Mensen bij de receptie op zich vriendelijk, maar niet veel meer dan dat. Zij konden ons niet heel veel vertellen over de omgeving en bijv. openbaar vervoer.

En couple, Aou 2009
"Goede camping maar slecht bereikbaar"traduire
van Steekelenburg

30/08/2009 Leuke camping met genoeg schaduwrijke plekjes. De grond is wel erg stoffig en hard dus lastig om tent op te zetten. We hadden wat minder goede ervaringen met het receptie personeel. Ze gaven niet echt de indruk zich in te willen zetten voor de campinggasten. Het stoffige grindpad van 2 km lang om naar de camping te komen is een drama. Het zwembad en lekkere terras maakt wel weer een hoop goed. Het bezoeken van Siena, monteriggioni en san gimignano is vanaf deze camping goed te doen en zeer de moeite waard!

En couple, Aou 2009
"Goede uitvalsbasis"traduire
kukatje

13/08/2009 Eind juli, begin augustus een tiental dagen op camping Luxor gestaan om de Chiantistreek, Siena en omgeving te ontdekken. De ligging van de camping is hiervoor perfect, al moet je wel altijd over het wel zeer stoffige grindweggetje. De camping was erg rustig (op 1 nacht na toen er een groep aanwezig was) en de plaats bood voldoende schaduw. Sommige plaatsen zijn wel niet erg groot. Vriendelijk onthaal. Mooi zwembad en terras waar we een paar keer ook lekker gegeten hebben. De omgeving is prachtig al is met de auto naar Siena soms een nachtmerrie. Niet het rijden, maar het vinden van een parkeerplaats. Je kan beter een paar kilometer voor de stad parkeren en daar een bus nemen. (Wel vooraf kaartjes kopen in een "tabachi".) Goede prijs/kwaliteit.