Avis Hôtel Ashnil Aruba Lodge

Ashnil Aruba Lodge
Avis Hôtel Ashnil Aruba Lodge
Tsavo Est Parc National

Hôtel Ashnil Aruba Lodge a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 8 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Ashnil Aruba Lodge pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Tsavo Est Parc National ! Vous pouvez également trouver 14 Photos concernant Hôtel Ashnil Aruba Lodge sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Kenya. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Kenya. Comparer Hôtel Ashnil Aruba Lodge avec les autres logements, dans Tsavo Est Parc National.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Ashnil Aruba Lodge Tsavo Est Parc National N'hésitez pas à donner votre avis!

8 avis sur Ashnil Aruba Lodge

En couple, Sep 2012
"Simpele lodges"traduire
Jan

10/10/2012 De lodge is Ok maar in vergelijking met andere toch de minste die wij bezochten tijdens onze rondreis.

Famille avec enfants/adolescents, Jan 2011
"Geweldige lodge"traduire
Fam. Jansen

12/07/2011 Begin januari hier een dag verbleven. Keurige kamers, helaas alleen met ventilator maar dit was geen probleem. Eten goed en gevarieerd. Ligging zwembad langs raster dus liggend in zwembad komen olifanten e.d. voorbij op een afstand van slechts 10 m!!! Geweldig uitzicht over een meer en zeker de moeite waard.
Al met al een hele ervaring.

En couple, Jan 2011
"Heerlijke eerste overnachtingsplek"traduire
ebo

08/02/2011 Wij hebben op onze 4-daagse safari de eerste avond hier geslapen. Kamers zijn prima, niet erg luxe met alleen ventilatoren om de warmte te verdrijven (vond ik niet erg). Eten vonden wij prima en het personeel was erg vriendelijk. De lodges die wij daarna aandeden waren veel luxer dus was wel blij dat wij deze als eerste hadden anders had hij misschien wel tegengevallen terwijl er niet veel op aan te merken is.

En couple, Mar 2010
"Oase"traduire
anneke

22/03/2010 Aruba Lodge ligt geweldig mooi midden in het immens groot natuurreservaat
Mensen zijn vriendelijk. Eten van smaak goed. Er zaten alleen heel veel vliegen! Ben ziek geweest van het eten. Waarschijnlijk nagerecht bereid met eieren. Is jammer van je safari. We hebben ze wel allemaal gezien op de neushoorn na! Een geweldige ervaring.

Avec des ami(e)s, Jan 2010
"Prachtig gelegen"traduire
Bart

20/04/2010 Heel mooi kamp om op safari te vertrekken!!
Mooie kamers, wel warm!! Ventilatoren zijn er ter plaatse.
Lekker eten!

En couple, Jan 2010
"Sprookje"traduire
chris

11/02/2010 Na een indrukwekkende en verhitte game-drive is het echt een droom om bij deze lodge aan te komen! Je wordt vriendelijk onthaald met een verfrissing en kunt heerlijk eten vanuit het buffet. Teveel variatie om van alles wat te kunnen proeven.
Van de warmte die hieronder wordt beschreven hadden wij geen last. Beter dan het koude NL. De ventilator hebben we uit gezet om de geluiden van het park te kunnen horen. Helaas ben je na zo'n intensieve dag ook gewoon moe dus lekker geslapen.
Zwembad was heerlijk (overigens ook schoon) en het was onwerkelijk luxe om lekker onder de parasol over het park uit te kijken. De badlakens worden bij de receptie verstrekt.
Tijdens de safari veel dieren gezien maar het landschap alleen al was de moeite waard. Tip; beleef je vakantie niet door je fototoestel maar wissel emailadressen en foto's uit met anderen en geniet terplekke!

Avec des ami(e)s
"Mooi van ver"traduire
Ipermans

30/12/2009 2 dagen hier verbleven tijdens onze safari die de moeite waard. Het zwembad leek mooi van ver maar zat vol insekten. zelfs tussen het eten zaten de kevers en op het eten de vliegen !! Kamers waren proper maar onmenselijk warm (geen airco)!

Famille avec enfants en bas âge, Nov 2009
"Mooie lodge op een prachtige locatie"traduire
Wijnand

11/12/2009 De Ashnil Aruba Lodge ligt op een mooie locatie aan een grote drinkplaats.
's-Avonds konden we de leeuwen van dichtbij horen brullen en met zaklampen de reflectie van ogen zien. De lodges zijn comfortabel, minpunt is dat er geen airco is. Wel staan er ventilatoren, maar die verplaatsen alleen de warmte waardoor je het gevoel krijt in een sauna te verblijven. Eten is voldoende, niet echt variatie, maar wel vers bereid en goed aangevuld. Personeel is uiterst vriendelijk.
Vanuit Ashnil Aruba heb je een mooie uitvalbasis voor een safari, vlak bij de Voi rivier route. Binnen een klein half uurtje zagen wij in ieder geval leeuwen, olfianten en buffels en dan heb je gelijk 3 van de Big 5 te pakken.