Avis Camping Ndololo Safari Camp

20 septembre 2014

Ndololo Safari Camp
Avis Camping Ndololo Safari Camp
Tsavo Est Parc National

Camping Ndololo Safari Camp a obtenu une note de 8,6 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Ndololo Safari Camp pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Tsavo Est Parc National ! Vous pouvez également trouver 21 Photos concernant Camping Ndololo Safari Camp sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Kenya. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Kenya. Comparer Camping Ndololo Safari Camp avec les autres logements, dans Tsavo Est Parc National.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Ndololo Safari Camp Tsavo Est Parc National N'hésitez pas à donner votre avis!

3 avis sur Ndololo Safari Camp

9,6
Avec des ami(e)s, Aou 2012
"Fantastisch, een wereldervaring!"traduire
Tessa

03/09/2013 Samen met een vriendin in dit tentenkamp overnacht, werkelijk een wereldervaring. Geen hekken of stroomdraad om de tenten dus dieren lopen gewoon langs je tent. Midden in het reservaat gelegen, behoorlijk luxe tent. 2 prima aparte 2 persoons bedden met klamboe, wastafel met stromend water uit de watertank, hetzelfde geld voor het toilet, netjes, hangt een douche gordijntje voor maar volstaat. Tenten moeten wel slachtafval afgesloten worden ivm de bavianen die anders binnen komen. Wij hebben s'avonds terwijl wij nog zaten te genieten in onze stoelen 20 olifanten achter onze tent gehad op nog geen 5 meter afstand, een wereld ervaring die ik niet had willen missen! Ontbijt en diner was prima voor Afrikaanse begrippen, veel afwisseling en voor ieder wat wils. Vanuit het eetgedeelte kijk je zo de vlakte op en zie je oa jakhalzen en antilopen voorbij komen. Wij hebben ondanks de aanwezige Italianen genoten van de stilte, rust en puurheid van de natuur!

En voyage organisé en groupe, Juil 2011
"Prachtige ligging"traduire
Wim

20/10/2011 Dit park ligt in het Tsavo-West park. We bezochten dit met onze groep terwijl we in Diani Beach verbleven. De driedaagse safari werd bij een plaatselijke touroperator op voorhand geboekt. De eerste overnachting had plaats in de Rhino Valley Lodge. De eigenaar is 'Tsavo camps en Lodges'. Ze hebben ook een lodge in het Tsavo-East park. De namen worden weleens verwisseld. Met andere woorden, de besproken lodge staat op 'Zoover' ook bekend als het 'Ndololo safari camp'. De verzorging, ontvangst en onthaal was uitstekend. Vanuit het restaurant mooi zicht 'dag en nacht' op de poel waar de dieren komen drinken. Vergeet je fototoestel niet mee te nemen als je bij zonsopgang komt ontbijten, je ziet dan de zon prachtig opkomen.

En couple, Jan 2010
"Gewone accomodatie enkel ter safari overnachting"traduire
Milly

25/07/2010 Een gewoon tented camp. Niets bijzonders (voor Afrika). Toen wij er waren, waren een aantal tenten in aanbouw. Camp is niet omheind, dus in de avond en ochtend loopt een Masai mee. Die Masai licht ook zijn cultuur toe tijdens een kampvuur. Nogal toeristisch en op de doorsnee touroperators gericht. Personeel en manager erg vriendelijk. Onze tent was behoorlijk beschimmeld, maar gezien wij van een nog meer "down to earth" accomodatie kwamen, was dit luxe voor ons. Heerlijke kolosaal houten bedden. Prachtig houtbewerkt kaptafel! Wel oppassen in de douche: dat loopt iets af en als het nat is het spiegelglad!