Avis Lodge Voi Wildlife****

Voi Wildlife****
Avis Lodge Voi Wildlife****
Tsavo Est Parc National

Lodge Voi Wildlife a obtenu une note de 8,4 de 10, basé sur 23 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Lodge Voi Wildlife**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Tsavo Est Parc National ! Vous pouvez également trouver 74 Photos concernant Lodge Voi Wildlife**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de LodgeVoi Wildlife****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Kenya. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Kenya. Comparer Lodge Voi Wildlife**** avec les autres logements, dans Tsavo Est Parc National.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Voi Wildlife**** Tsavo Est Parc National N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

23 avis sur Voi Wildlife****

En couple, Sep 2013
"Prachtige drinkplaats voor wild"traduire
Margot

23/10/2013 De lodge heeft vanuit alle kamers zicht op de drinkplaats. Het is er een komen en gaan van allerlei wild, mooi om te zien.
De zonsopgang is spectaculair.
Eten is prima

"Grote verwachtingen - grote teleurstelling"traduire
ellen

14/08/2013 Deze lodge geboekt op basis van de vele positieve beoordelingen via deze site. Hierdoor was de teleurstelling extra groot. Na 4 prachtige lodges te hebben gehad in 4 andere parken (waarvan sommige 3 sterren) was dit met stip de minste van allen. kamers erg outbollig, gebouw erg lelijk in een overigens prachtige omgeving maar het slechts van alles was het eten. Hygiene ver te zoeken. Vogels vlogen over het fruit en het gebak. Absoluut geen aanrader. Er zijn zeker betere lodges te vinden in dit park.

En couple, Fev 2013
"Bijzondere locatie"traduire
Petra

02/03/2013 Tijdens onze safari verbleven we in deze lodge. Ruim opgezet, met uitzicht op een drinkplaats voor de dieren. Olifanten voor het slapengaan en bij zonsopkomst. Kamer is standaard en ruim. Voldoet aan standaardeisen (slapen en douchen). Eten in buffetvorm, voor Afrikaanse begrippen prima van kwaliteit.

Avec des ami(e)s, 2012
"Prachtige locatie!"traduire
Cecile

16/09/2012 Hier 1 nacht geslapen, prachtige kamer met groot terras dichtbij de poel waar de olifanten, maribu's en vele andere dieren komen drinken. In de namiddag wandelen grote families olifanten zo voorbij je terras.
Wij waren hier met vrienden en Kayoli safari's, wat het verblijf een extratje gaf. Tijdens onze safari hier in Tsavo East honderden olifanten van zéér dichtbij gezien en ook de dick-dicks welke zeer schichtig zijn. De giraffe's eten van de struiken vlak voor de auto, wat zeer mooie foto's oplevert.
Zeker de moeite om ooit hier terug te komen.

Famille avec enfants/adolescents, Dec 2011
"Viel vies tegen"traduire
eric44051

28/12/2011 Veel van verwacht na het lezen van de recenties.
Maar het viel erg tegen.
Te groot opgezet beetje massa toerisme idee.
Omgeving absoluut niet spectaculair.
Kamers waren prima en schoon.
Zwembad was prettig om af te koelen tijdens de game drive.
Maar vondt het bedienende personeel niet vriendelijk in verhouding duur met
drankjes die je meteen moest betalen en waar ze zeker een fooi van je verwachten.
Eten minder goed dan nguila.
Kindvriendelijk is het zeker door het zwembad.
Werdt hier ook gek van de grote insecten die in je eten en dranjes vlogen.
Zou er niet weer voor kiezen om hier te verblijven.
Vondt Tsavo east ook veel toeristischer en minder mooi.
Wel veel leeuwen en jakhalzen hier gezien

En voyage organisé en groupe, Oct 2011
"SUPER!"traduire
kevin_

23/06/2012 Zijn hier in oktober een nacht geweest en het was super. Alleen voor het uitzicht al meer dan de moeite waard. Kamer waren ook erg netjes, mooi en schoon. En wat is er mooier dan vanuit het zwembad op een kudden olifanten te kijken!?

En couple, Sep 2011
"Een plek om nooit te vergeten"traduire
rens

27/09/2011 Deze supermooie lodge kijkt uit over de savanne en heeft een olifantendrinkplaats waar je door middel van een ondergrondse tunnel de olifanten van wel heel dicht bij kunt bekijken. als je geluk hebt kijk je vanuit je kamer zo over de savanne. kamer zijn schoon en netjes. je hebt zelfs nog een ventilator boven je bed en een klamboe.het eten is lokaal veel keus en heerlijk.

En couple, Juil 2011
"Zeer goed gelegen lodge"traduire
HelgaDW

29/07/2011 kamers zijn Ok en hebben allemaal uitstekend zicht op de drinkplaats vd dieren

En couple, Avr 2011
"Onbeschrijvelijk en onvoorstelbaar mooi"traduire
MarcenMo

21/01/2012 Lodge Voi Wildlife is niet te beschrijven zo mooi! Voor ons één van de mooiste plekken die we ooit gezien hebben. Wij waren er in een regenseizoen, waardoor alles prachtig groen was. Ook waren wij er op een dag dat er bijna geen toeristen waren. Bij aankomst gingen wij gelijk eten met uitzicht over de eindeloze savanne en de vele olifanten die van heinde en verre kwamen drinken uit de waterpoel, onderaan de lodge. Tijdens het eten, was het gebrul van de olifanten het enige wat we hoorden. Van het eten hebben we eigenlijk weinig meegekregen, door het schouwspel onder de lodge. Een continue stroom van olifantenkuddes, die uitgebreid de tijd namen om te baden en te drinken. Een ontzettend indrukwekkend schouwspel, die eigenlijk niet te beschrijven is. We konden er wel uren naar kijken, zonder verveeld te raken...

En couple, Avr 2011
"Onvoorstelbaar mooi"traduire
anita_schavemaker

13/04/2011 De lodge is fantastisch en ligt midden in het park met uitkijk over prachtig natuur, met grote kuddes olifanten.

1 2 3 suivant