A partir de $ 254
Settha Palace***
Avis Hôtel Settha Palace***
Pang Kham Street, 01000, Vientiane

Hôtel Settha Palace a obtenu une note de 9,3 de 10, basé sur 4 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Settha Palace*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Vientiane ! Vous pouvez également trouver 16 Photos concernant Hôtel Settha Palace*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Laos. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Laos. Comparer Hôtel Settha Palace*** avec les autres logements, dans Vientiane.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Settha Palace*** Vientiane N'hésitez pas à donner votre avis!

4 avis sur Settha Palace***

En couple, Mai 2012
"Mooi koloniaal hotel"traduire
Niels

02/07/2012 Hotel Settha Palace is een mooi gerestaureerd koloniaal hotel. Het ligt op loopafstand van het centrum/markt en restaurants. De kamers zijn erg ruim, met een fijne badkamer. Check-in/check-out goed en snel geregeld. Onbijt goed. Bij het hotel is ook een zwembad aanwezig, maar hier hebben we geen gebruik van gemaakt. In vergelijking met veel hotels in Vientiane wel (te) duur. Als de prijs een minder een issue is, zeker doen.

Elfi

21/11/2007 Luxehotel met mooie, koloniaal ingerichte kamers, een zeer aangenaam zwembad en bijzonder behulpzaam personeel. Het ontbijt is goed, maar niet echt bijzonder uitgebreid. Mocht ik nog eens naar Vientiane gaa, dan zou ik resoluut opnieuw kiezen voor Setha palace!

Avec des ami(e)s, Oct 2005
"Nice and beautiful"traduire
Jon Pedersen

01/06/2009 good hotel in old french style, even it is near a road with lot traffic you don't hear the noice, near center of Vientiane and good place to eat if want to eat away from hotel

Plus d'informations sur Hôtel Settha Palace*** chez :

En couple, Nov 2003
Tom

15/06/2006 Het hotel is een oud koloniaal gebouw, waarvan alles gerestaureerd is in oude glorie. Kamer hebben mooie houten vloeren, hoge plafonds etc. Prijs/kwaliteit is uitermate gunstig.
Ligging tov de stad is niet slecht, maar je moet wel ongeveer 1 km lopen voordat je in het centrum bent. Abslouut het beste hotel in de stad.

Que pensez-vous des repas servis en vol ?