Best Western Santakos***
Avis Hôtel Best Western Santakos***
J Gruodzio g. 21, 44293, Kaunas

Hôtel Best Western Santakos a obtenu une note de 7,5 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Best Western Santakos*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Kaunas ! Vous pouvez également trouver 34 Photos concernant Hôtel Best Western Santakos*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Lituanie. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Lettonie. Comparer Hôtel Best Western Santakos*** avec les autres logements, dans Kaunas.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Best Western Santakos*** Kaunas N'hésitez pas à donner votre avis!

3 avis sur Best Western Santakos***

En couple, Jan 2011
"Goede ligging"traduire
Sjoerd

12/01/2011 Het hotel heeft een erg gunstige ligging en ruime kamers. Het personeel was niet allemaal even aardig maar je werd wel geholpen als je ergens om vroeg. Het zwembad was erg klein en ijs koud. Bovendien moes je ook nog eens extra betalen voor het zwembad (muv 07.00 tot 10.00). Het restaurant beschikte over een goede keuken, maar was erg ongezellig. Het ontbijt vond ik minder doordat de broodjes er droog waren. Dit zal wel gebruikelijk zijn in litouwen.

En couple, Nov 2010
"Goed voor een kort verblijf"traduire
Eric

20/02/2011 Vlak bij winkelcentrum en eetgelegenheden.
Zeer verzorgd ontbijt.Lekker.
Vriendelijk, goede email service (taxi goed geregeld).

Kort gezegd, voor de prijs een goed hotel.

En couple, Juil 2010
"Prima hotel in het centrum"traduire
Theo Huijbers

24/07/2010 goede service, prima prijs-kwaliteit verhouding en alles op loopafstand bereikbaar.