Avis Pension Motorhotel Auberge de la Veille Chapelle

19 décembre 2014

Motorhotel Auberge de la Veille Chapelle
Avis Pension Motorhotel Auberge de la Veille Chapelle
Am Becherduerf 4, 9838, Obereisenbach

Pension Motorhotel Auberge de la Veille Chapelle a obtenu une note de 8,0 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Pension Motorhotel Auberge de la Veille Chapelle pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Obereisenbach ! Vous pouvez également trouver 14 Photos concernant Pension Motorhotel Auberge de la Veille Chapelle sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Luxembourg. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Diekirch. Comparer Pension Motorhotel Auberge de la Veille Chapelle avec les autres logements, dans Obereisenbach.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Motorhotel Auberge de la Veille Chapelle Obereisenbach N'hésitez pas à donner votre avis!

3 avis sur Motorhotel Auberge de la Veille Chapelle

En voyage organisé en groupe, Aou 2010
"Leuk, zeer vriendelijke gastheren"traduire
lauwaert

17/08/2010 verblijf was zeer aangenaam, locale keuken, een beetje afgelegen, zeer rustig

En couple, Juil 2010
"Gezellig en vriendelijk hotel"traduire
yvonne8

03/08/2010 fijn hotel , vanuit hier goed te doen om uitstapjes te maken naar b.v Vianden Diekirch,echternach ect.Ook mooi wandelgebied .hotel is misschien wat verouderd maar erg schoon , goed eten ,ruime kamers leuke kleine gezellige bar ,groot buiten terras .Eten is goed en zowel ontbijt als diner ruim voldoende.wij bezochten kennissen op een nabij gelegen camping en de eigenaar van het hotel bracht ons eventjes met de auto tot daar en vertelde ons gelijk hoe we veilig en op een kortere manier te voet konden terug lopen.zeer gemoedelijke mensen ook en ze doen echt hun best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.wij hebben het goed naar onze zin gehad en mochten we besluiten om nog is een paar dagen daar in de buurt wat te gaan bekijken dan kiezen we zeker weer vor dit hotelletje

Avec des ami(e)s
frank

12/08/2007 jean en joelle top.ben nu paar keer met steef daar geweest.
Goede Irish coffee en schnitzels Yannick is een topper!
het heet trouwens Auberge de la veille chapelle...en het bier wat daar getapt wordt heet Battin!