Avis Maison de vacances Black Pearl

24 octobre 2014

Black Pearl
Avis Maison de vacances Black Pearl
Rue de Château 55, L-6313, Beaufort

Maison de vacances Black Pearl a obtenu une note de 9,6 de 10, basé sur 17 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Maison de vacances Black Pearl pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Beaufort ! Vous pouvez également trouver 17 Photos concernant Maison de vacances Black Pearl sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Luxembourg. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Grevenmacher. Comparer Maison de vacances Black Pearl avec les autres logements, dans Beaufort.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Black Pearl Beaufort N'hésitez pas à donner votre avis!

17 avis sur Black Pearl

9,7
En couple, Aou 2014
"Heerlijk vakantiehuis"traduire
Anna

08/08/2014 In een buitenwijk van Beaufort ligt dit comfortabele vakantiehuis.
Het huis is van alle gemakken voorzien: waterkoker, senseo, oven, magnetron, vaatwasser, linnengoed. Het is schoon, netjes en goed onderhouden.

In de zeer ruime tuin lag een zwemvijver en stond een sauna. Hoewel we mooie en warme dagen hebben gehad, hebben we de zwemvijver niet gebruikt. Reden daarvoor was dat we er een soort kikkervisjes/salamanderlarfjes in zagen zwemmen. En die wilden we niet storen... ;-). Bovendien zat er veel algensmurrie op de bodem.
De sauna hebben we wel gebruikt en die was ook prima.

Vanuit het huisje kun je een mooie wandeltocht maken van ongeveer 5 km. In het dorpje Beaufort is er niet veel, behalve een buurtsuper, bakker, slager en wat restaurantjes. Voor een supermarkt moet je naar Diekirch of Echternach.

En couple, 2013
"Aanrader!"traduire
mawi

16/08/2013 Heerlijke week gehad in het vakantiehuisje Black Pearl. Het huisje is compleet, mooi ingericht en met een prachtige tuin. Iedere ochtend lekkere broodjes halen bij de bakker. In het dorp is een kleine supermarkt, voor een grotere supermarkt moet je wat verder rijden. Het huisje is een echte aanrader voor rust en ontspanning in een mooie omgeving.

Avec des ami(e)s, Aou 2011
"Een hemels vakantiehuis"traduire
Patricia

05/09/2011 Uitstekend vakantiehuis. Alles erop en eraan, van alle gemakken voorzien, spullen goed in orde, keurig schoon, pracht omgeving.

En couple, 2011
"Top adress"traduire
Thomsen

17/04/2011 Black Pearl is een klein maar zeer knus en gezellig vakantiehuis met alles erop en eraan.
Niks ontbreekt er aan luxe, zelfs de badjassen liggen klaar.
Een heerlijk vakantiehuis, waar men zich thuis voelt, een paradijs midden in de natuur.
Heerlijk genoten van de tuin sauna, en 's avonds van de open haard.
De afwerking in het huis is van hoge kwaliteit.

En couple, Mar 2011
"Geweldig vakantieverblijf"traduire
Klijn

22/03/2011 Mijn man en ik hebben zalige dagen in dit prachtig vakantiebungalow gehad.
We kunnen dit adres alleen maar aanbevelen voor iedereen die van rust en privacy houdt.

En couple, Oct 2010
"Geweldig parel"traduire
Henk & Marga

22/10/2010 Voor het eerst in Luxemburg, en voor ons het paradijs. Black Pearl gaf ons een gevoel van thuis komen. De bungalow is van alle gemakken voorzien, maar vooral de gezellige inrichting hebben ons het gevoel gegeven van "thuis voelen"
Wij komen zeker weer terug.

En couple, Aou 2010
"Het beste vakantieadres in Luxemburg!"traduire
Ronald van der Wel ...

11/09/2010 We zijn onlangs voor de 2e keer geweest. 2 weken heerlijk hemel op aarde! Samen met onze hond heerlijke wandelingen gemaakt; prachtige omgeving. Het huisje is gewoon heerlijk luxe en van alle gemakken voorzien. De sauna is ook fantastisch. Ook dit jaar de nieuwe biologische zwemvijver geprobeerd.. super. De eigenaar Patrick en de eigenaar van het hotel Julien zorgen voor een gastvrij ontvangst en verblijf. Volgens ons het beste vakantieadres in Luxemburg! We komen zeker nog eens terug, misschien wel in de winter met hopelijk mooi sneeuw.

En couple, Aou 2010
"10+"traduire
Wauter en Thea

08/09/2010 wij zijn reeds twee maal in Black Pearl geweest, en het zal zeker onze laatste keer niet zijn. Gewoon super goed.
Warm en gastvrij ontvangst.Het huisje is van alle gemakken voorzijn.

En couple, 2010
"Super plek!"traduire
Marga Postma

31/05/2010 Wat een super plek! Een heerlijk huis precies zoals omschreven qua ligging en interieur. Heerlijk luxe allemaal. Alle apparatuur werkte perfect en de sauna was ook geweldig, lekker in de eigen tuin. Prima bedden. De eigenaar was erg aardig en de mensen van Auberge Rustique waar we twee keer gegeten hebben zijn ook heel erg aardig. Ook het eten was heerlijk! Dus absoluut een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

"Prachtig huisje op prachtige locatie!"traduire
Simone

22/04/2010 Wij, 2 personen verbleven tijdens de krokusvakantie 2010 in Black Pearl. Zoals op de site beschreven klopt: Een luxe en mooi vakantiehuis, bovendien als je op privacy gesteld bent een aanrader.De huisjes is erg mooi ingericht,van alle gemakken voorzien. Grote privé tuin! Een mooi paardijsje, niet goedkoop qua accomodatie maar zeker zijn geld waard!