Avis Hôtel Bellevue****

Bellevue****
Avis Hôtel Bellevue****
Nas Konjsko, 6000, Ohrid

Hôtel Bellevue a obtenu une note de 7,7 de 10, basé sur 29 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Bellevue**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ohrid ! Vous pouvez également trouver 41 Photos concernant Hôtel Bellevue**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Macédoine. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Macédoine. Comparer Hôtel Bellevue**** avec les autres logements, dans Ohrid.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Bellevue**** Ohrid N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

29 avis sur Bellevue****

6,4
En couple, Sep 2013
"10 dagen doperwten en mais"traduire
a.j. stasse

17/09/2013 goed hotel qua kamers en ligging.
geen entertainment in september.
eten niet warm en erg eenzijdig.
droog brood bij ontbijt.
meer verwachtingen van diner in 4 sterren hotel, zeer beperkte buffetten en vaak niet warm.

En couple, Sep 2013
"Goede vakantie"traduire
A.Bijlsma

24/09/2013 Een goede vakantie gehad, niet veel te beleven in hotel en omgeving.
Op "privéstrand veel lokale dagjesfamilies, welke dus de ligbedden in beslag namen.

En couple, Juil 2013
"Heerlijk hotel"traduire
Ed Panman

12/08/2013 Mooi land, uitstekend hotel. Kamer is ruim en schoon, bar en receptie zien er prima uit. Mooie buitenterrassen. Ontbijt is, naar Nederlandse maatstaven, eenvoudig doch voedzaam; diner: idem. Wij vonden ontbijt en diner elke keer weer meer dan voldoende. Het toetjesbuffet met gebak: heerlijk.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam; ze beheersen het Engels matig.

Plus d'informations sur Hôtel Bellevue**** chez :

En couple, Juil 2013
"Geweldige vakantie gehad!"traduire
JannekeJasper

04/08/2013 Het hotel ligt 8 km van Ohrid af, maar voor 4 euro heb je al een taxi. Wij zijn zelf ook een keer gewandeld, maar dit is wel lastig aangezien je sommige stukken langs de drukke weg moet.. Daarnaast is het personeel zeer vriendelijk! Het ontbijt en diner zijn gevarieerd en lekker! Soms was het eten wel wat koud. Wij hadden een kamer met meerzicht. Deze was groot en het uitzicht was ook prachtig! De badkamer was slecht afgewerkt, maar verder prima (wcrolhouder zat niet goed vastgeschroefd en een losse plaat tegen het bad). Het zwembad en meer waren koud, maar verder groot! Het weer in Macedonie is goed en de mensen zijn vriendelijk. Taxi-chauffeurs bedenken hun eigen prijzen als je ze niet de teller aan laat zetten. De boulevard met terrasjes in Ohrid is vooral s'avonds heel gezellig! Wij zijn ook op excursie geweest naar St. Naum. Het klooster opzich vonden wij hier niet bijzonder, maar er zijn roeibootjes die je naar de bronnen brengen en dit was het mooiste dat wij hadden gezien!

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2012
"Prima pleerg mooie natuur in de ongeving"traduire
S.van leeuwen

03/10/2012 Macedonië is een mooi land qua natuur,prachtig.De bergen, de wandelingen die je kunt maken en Ohrid is een schitterende stad.taxi vervoer is prima geregeld.Vanaf het busstation kan je zelf excursies ondernemen het Ohrid meer helder mooi waterVeel leuke en lekkere restaurantjes ontdekt aan het meer met een prachtig uitzicht allerlei gerechten van het land zelf kunnen proeven.De vis en sama en een stoofpot,Heerlijk! In de omgeving van ons hotel was het uitgestorven einde seizoen dat was erg jammer wij hebben ons goed vermaakt en een hoop gezien en echte Doevacantie kan je ervan maken,maar we kunnen ons ook voorstellen dat als het warm is je prima aan het meer kan vertoeven.Voor de jeugd 16 jaar e.o. is er in onze beleving heel weinig te doen. ”

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Top vacantie"traduire
Eline van Boxtel

30/08/2012 Het hotel is wat aan de oude kant.maar er netjes.ze doen der best om het op te knapen.Erg mooi uitzicht van het balkon.Onbijt is er goed en netjes. Alleen jammer dat je de trampoline moet betalen die in de tuin staat.En dat er in de avond niets tedoen is in het hotel . ohrid is een mooie plaats veel tedoen.Prespa meer is erg mooi echt een aanrader. zijn we geweest met lokale gids ZORAN uit Ohrid. echt een aanrader om met Zoran het land te ondekken.spreekt goed engels. het eten is erg goed en lekke in macedonie.

En couple, Juil 2012
"Leuke vakantie gehad"traduire
Gerard

23/06/2013 Het hotel ligt prima ten op zichte van het meer maar net een beetje te ver van het stadje. Service en inzet zijn prima maar het is een beetje vergane glorie. Een likje verf zou wonderen doen. Het meer is fris en helder met visjes. Op een blok beton liggen met je bedje went ook, lastiger voor de parasol. Patatje/hamburger, ijskoffie en ijsje het is allemaal te koop voor een zeer redelijke prijs op het strandje. s avonds niks te doen maar met 3 euro ben je met de taxi in Ohrid. Volgende keer gaan we vaker uit eten, want het eten i/h hotel was op zich prima maar weinig variatie (alle dagen tomatensoep :-) Je moet jezelf daar vermaken, zowel overdag als 's avonds. Kamers simpel maar schoon.

En couple, Juil 2012
"Een aangename kennismaking met Macedonië!"traduire
Fam. Casteleyn

13/08/2012 Bij de eerste indruk scoorde het hotel meteen bij ons: mooie hall, vriendelijke ontvangst, ruime en nette kamer en een bord met lekkers bij late aankomst! Het ontbijt is elke dag hetzelfde, maar er ligt voldoende om niet met een lege maag van tafel te gaan. Aan het zwembad is voldoende plaats voor zonnekloppers en vind je daar je zin niet, dan kan je naar het meer, ook daar staan ligzetels klaar voor de gasten. Het avondmaal was gevarieerd: altijd twee soorten soep, vier soorten warme maaltijden (vlees en vis) en heel wat koude groentjes. De keuken is eerder westers, dus geen schrik dat je iets niet lust! De drank in het hotel (beachbar, bar in de lobby, minibar) is van dezelfde prijs als in de tavernes in het dorpje en dat is goedkoop! De ligging is wat ons betreft zeker goed: rustig en toch op slechts 10min rijden van het centrum van Ohrid. De minibusjes kosten je max. 30 denar per persoon (=0.50 euro). Samengevat was het voor ons een zeer aangename kennismaking met Macedonië!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Belle Bellevue...Fijne locatie!"traduire
Dinny

24/07/2012 Hotel Bellevue is een van de grootste hotels van Ohrid.
Met nette kamers welke elke dag worden schoongemaakt.
Locatie met mooi uitzicht op het meer aan voorzijde aan achterzijde op bergen.
Voor die prijs is het zwembad ook ok vind ik. Word elke ochtend een pomp in gezet om schoon te spoelen...beetje provisorisch maar goed 30 meter verder spring je zo in het meer...Onze zoon van 10 heeft genoten!

Naar de stad Ohrid lopen(zo'n 8 km) is op het eerste stukje gevaarlijk zonder stoep met hardrijdende automobilisten.
Daarna hele lange goed begaanbare weg, wat meer langs het strand loopt. (vraag het aan de hostess)
Personeel zeer vriendelijk.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Weinig kinderen maar we zaten dan ook in de eerste week van de vakantie

En voyage organisé en groupe, Juin 2012
"Mooi uitzicht!"traduire
Gabrielle

18/07/2012 Het hotel is mooi gelegen aan het prachtige meer. Naar het centrum van Ohrid kun je met de taxi (kost ongeveer 2,50 euro). Kamers zijn netjes. Balkon is wat overzorgd. Zitje is erg oud. Meubilair is soms wat verouderd op terras of zwembad maar verder prima.
Vanaf een betonnen rand kun je via een trapje het meer in duiken. Dit is dus minder geschikt voor kinderen. Zwembad is netjes.

1 2 3 suivant