Avis Hôtel Bellevue****

Bellevue****
Avis Hôtel Bellevue****
Nas Konjsko, 6000, Ohrid

Hôtel Bellevue a obtenu une note de 7,6 de 10, basé sur 32 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Bellevue**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ohrid ! Vous pouvez également trouver 52 Photos concernant Hôtel Bellevue**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Macédoine. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Macédoine. Comparer Hôtel Bellevue**** avec les autres logements, dans Ohrid.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Bellevue**** Ohrid N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

32 avis sur Bellevue****

En couple, Aou 2014
"Vrij goed hotel met mooie ligging."traduire
liekeverhaegh

03/09/2014 Bellevue is een van de enige hotels met de luxe aan het meer te liggen, erg mooi! Alles ziet er netjes uit, hoewel wij een rioollucht op de badkamer hadden en de luxe-ogende douche toch iets minder luxe leek... Het zwembadwater is erg koud! Het meer heeft een betere temperatuur in augustus. Het ontbijt laat nog een beetje te wensen over, vrij sober en de warme gerechten vallen tegen qua bereiding. Verder is er wel vriendelijk personeel en vlak bij het hotel stopt regelmatig een bus waarmee je voor €0,50 p.p. snel in het centrum bent.

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"In elk geval niet meer."traduire
C. Vink

24/06/2014 Het hotel is in orde, de kamer ook maar het ontbijt is erg sober en het avondeten was lauw tot koud. De hostess erover aangesproken maar dat hielp niet. Verder is er in het hotel en daar buiten weinig te doen, één restaurantje op loopafstand en daar heb je het ook al gauw gezien. Naar Ohrid moet je een taxi nemen omdat lopen en fietsen geen optie is.

En couple, Mai 2014
"Aanrader, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding"traduire
Jan Spruit

17/06/2014 Hotel Bellevue is een van de fraaist gelegen hotels van de Ohrid Rivièra. Behoorlijk ver van de weg die achter het hotel langsloopt en met een grote bijzonder fraaie en goed onderhouden tuin, die rechtstreeks aan het meer grenst, dus rustig gelegen.
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding! Zeer behulpzaam en aardig personeel dat zijn talen goed spreekt. Eten van goede kwaliteit, voldoende keuze zowel bij ontbijt als bij diner. Kamers zijn goed ingericht, bij de optie meerzicht kijk je naar prachtige zonsondergang boven Albanië aan de overkant. Met taxi (vrijwel altijd bij hotel aanwezig) in 10 minuten in centrum Ohrid voor minder dan € 5.
Wij waren er in mei, het weer was een paar dagen niet stabiel. Water vrij koud, ook het zwembad. Nadeel van mei is dat er dan soms seminars zijn voor grote groepen. Wij kregen een kamer aan het eind van de gang, daar rustig. Ook zijn nog veel strandtentjes niet open. Seizoen begint in juni. Aanrader!

En couple, Sep 2013
"10 dagen doperwten en mais"traduire
a.j. stasse

17/09/2013 goed hotel qua kamers en ligging.
geen entertainment in september.
eten niet warm en erg eenzijdig.
droog brood bij ontbijt.
meer verwachtingen van diner in 4 sterren hotel, zeer beperkte buffetten en vaak niet warm.

En couple, Sep 2013
"Goede vakantie"traduire
A.Bijlsma

24/09/2013 Een goede vakantie gehad, niet veel te beleven in hotel en omgeving.
Op "privéstrand veel lokale dagjesfamilies, welke dus de ligbedden in beslag namen.

En couple, Juil 2013
"Heerlijk hotel"traduire
Ed Panman

12/08/2013 Mooi land, uitstekend hotel. Kamer is ruim en schoon, bar en receptie zien er prima uit. Mooie buitenterrassen. Ontbijt is, naar Nederlandse maatstaven, eenvoudig doch voedzaam; diner: idem. Wij vonden ontbijt en diner elke keer weer meer dan voldoende. Het toetjesbuffet met gebak: heerlijk.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam; ze beheersen het Engels matig.

En couple, Juil 2013
"Geweldige vakantie gehad!"traduire
JannekeJasper

04/08/2013 Het hotel ligt 8 km van Ohrid af, maar voor 4 euro heb je al een taxi. Wij zijn zelf ook een keer gewandeld, maar dit is wel lastig aangezien je sommige stukken langs de drukke weg moet.. Daarnaast is het personeel zeer vriendelijk! Het ontbijt en diner zijn gevarieerd en lekker! Soms was het eten wel wat koud. Wij hadden een kamer met meerzicht. Deze was groot en het uitzicht was ook prachtig! De badkamer was slecht afgewerkt, maar verder prima (wcrolhouder zat niet goed vastgeschroefd en een losse plaat tegen het bad). Het zwembad en meer waren koud, maar verder groot! Het weer in Macedonie is goed en de mensen zijn vriendelijk. Taxi-chauffeurs bedenken hun eigen prijzen als je ze niet de teller aan laat zetten. De boulevard met terrasjes in Ohrid is vooral s'avonds heel gezellig! Wij zijn ook op excursie geweest naar St. Naum. Het klooster opzich vonden wij hier niet bijzonder, maar er zijn roeibootjes die je naar de bronnen brengen en dit was het mooiste dat wij hadden gezien!

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2012
"Prima pleerg mooie natuur in de ongeving"traduire
S.van leeuwen

03/10/2012 Macedonië is een mooi land qua natuur,prachtig.De bergen, de wandelingen die je kunt maken en Ohrid is een schitterende stad.taxi vervoer is prima geregeld.Vanaf het busstation kan je zelf excursies ondernemen het Ohrid meer helder mooi waterVeel leuke en lekkere restaurantjes ontdekt aan het meer met een prachtig uitzicht allerlei gerechten van het land zelf kunnen proeven.De vis en sama en een stoofpot,Heerlijk! In de omgeving van ons hotel was het uitgestorven einde seizoen dat was erg jammer wij hebben ons goed vermaakt en een hoop gezien en echte Doevacantie kan je ervan maken,maar we kunnen ons ook voorstellen dat als het warm is je prima aan het meer kan vertoeven.Voor de jeugd 16 jaar e.o. is er in onze beleving heel weinig te doen. ”

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Top vacantie"traduire
Eline van Boxtel

30/08/2012 Het hotel is wat aan de oude kant.maar er netjes.ze doen der best om het op te knapen.Erg mooi uitzicht van het balkon.Onbijt is er goed en netjes. Alleen jammer dat je de trampoline moet betalen die in de tuin staat.En dat er in de avond niets tedoen is in het hotel . ohrid is een mooie plaats veel tedoen.Prespa meer is erg mooi echt een aanrader. zijn we geweest met lokale gids ZORAN uit Ohrid. echt een aanrader om met Zoran het land te ondekken.spreekt goed engels. het eten is erg goed en lekke in macedonie.

En couple, Juil 2012
"Leuke vakantie gehad"traduire
Gerard

23/06/2013 Het hotel ligt prima ten op zichte van het meer maar net een beetje te ver van het stadje. Service en inzet zijn prima maar het is een beetje vergane glorie. Een likje verf zou wonderen doen. Het meer is fris en helder met visjes. Op een blok beton liggen met je bedje went ook, lastiger voor de parasol. Patatje/hamburger, ijskoffie en ijsje het is allemaal te koop voor een zeer redelijke prijs op het strandje. s avonds niks te doen maar met 3 euro ben je met de taxi in Ohrid. Volgende keer gaan we vaker uit eten, want het eten i/h hotel was op zich prima maar weinig variatie (alle dagen tomatensoep :-) Je moet jezelf daar vermaken, zowel overdag als 's avonds. Kamers simpel maar schoon.

1 2 3 4 suivant