Avis Hôtel Belvedere****

Belvedere****
Avis Hôtel Belvedere****
St .Stephan Settlement, 6000, Ohrid

Hôtel Belvedere a obtenu une note de 8,3 de 10, basé sur 50 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Belvedere**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ohrid ! Vous pouvez également trouver 93 Photos concernant Hôtel Belvedere**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Macédoine. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Macédoine. Comparer Hôtel Belvedere**** avec les autres logements, dans Ohrid.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Belvedere**** Ohrid N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

50 avis sur Belvedere****

6,2
En couple, Aou 2014
"Mooie hotel"traduire
kreeltje

21/08/2014 hotel Belvedere is een prima hotel, eten is lekker en goedkoop. weg oversteken paadje doorlopen ben je gelijk aan het meer. Kamer was netjes, schoonmaak prima. bushalte voor de deur. fietsverhuur is ook prima te doen.

En couple, Juil 2014
"Fijn hotel met een klassieke uitsraling"traduire
Jan en Tine

20/07/2014 Fijn hotel voor een korte vakantie. Wij hebben gebruik gemaakt van een kamer aan de tuinzijde. Deze kamers hebben het voordeel dat ze niet aan de doorgaande weg zijn gelegen. Bovendien geniet je hier van de ochtendzon en bij warme dagen kan je de middag- en avondzon zelf opzoeken aan de voorzijde van het hotel of aan het meer. De kamers zijn eenvoudig en schoon. Het ontbijtbuffet is goed. Wij adviseren om geen halfpension te boeken omdat het avondeten (buffetvorm) vaak tegenvalt doordat het uren ligt te verpieteren. De afstand van het hotel tot de plaats Ohrid is aan te lopen (ca. 1 uur).

En voyage organisé en groupe, Juil 2014
"Een schitterend plekje"traduire
Sietze

22/07/2014 Het hotel is een schitterend plekje in Ohrid. Wij hebben daar met plezier verbleven en zullen zeker terugkeren op dit mooie plekje! De service en het personeel zijn een dikke 10! Wij komen zeker terug!

En couple, Juil 2014
"Gewelgig! behulpzaam personee,l niet opdringerig"traduire
Kraneveld cissie

20/07/2014 Wat een fijn hotel! Het personeel spreekt allemaal Engels, iedere dag kamer schoon; elke dag zeepjes en een flesje doucheschuim en shampo. Roomservice als je wilt dus vanaf 07.00 uur kun je al koffie (lekkere macchiato) op je kamer laten brengen. Prijs dubbele macchiato 70 denars, is ongeveer € 1,10. Eten ontzettend lekker. Ontbijt in buffetvorm; 's-avonds heerlijk diner, keuze uit 2 voorgerechten, soep is elke keer heel erg lekker!, 4 á 5 hoofdgerechten en 3 desserts. Zo lekker alsof je uit eten bent. Eetzaal mooi, maar buiten op terras onder veranda zit je ook heerlijk! Obers ook erg vriendelijk. Niet zoals gebruikelijk in ons bekende vakantieoorden als can. eilanden, egypte of iets dergelijks, maar echt hartelijk. Warm aanbevolen vakantieland, goedkoop en mooi.

En couple, Juin 2014
"Top hotel"traduire
Eric Hoefsloot

29/06/2014 Het is al weer even geleden, maar dan nu toch een kleine reactie aangaande onze vakantie.
Ohrid Hotel Belvedere half pension, vertrek 6 juni retour 13 juni
Hotel is prima, hadden de besproken kamer met meerzicht. Handoeken werden dagelijks verschoond.
Ontbijt buffet is van prima kwaliteit.
Het driegangen keuze menu was ook prima, je moet alleen de bediening wel even afremmen, anders heb je binnen het uur het diner al op.
En de live spelende pianist vonden we zeker een positieve bijfdrage geven aan het diner
De service in dit hotel is zeer goed te noemen.

Kortom, we hebben mede door het goede weer een toppie week gehad.

En couple, Mai 2014
"Mooi hotel"traduire
Johan van 't Zand

17/06/2014 Wij zijn begin juni een weekje in dit hotel verbleven. Het hotel is prima in orde; aardig personeel en mooie kamers met een heerlijk bed en balkon.

We werden vriendelijke ontvangen met een hapje en drankje, en omdat we op huwelijksreis waren kregen we een fles wijn op de kamer bezorgd.

-Het eten in het hotel is ok, niet fantastisch, maar dat is de Macedonische keuken naar onze mening nou eenmaal niet. Vervelend vonden wij dat er in het restaurant een (matige) pianist speelt, dit is behoorlijk hard zodat we niet echt lekker zaten, dus maar op het terras gaan zitten.

-De kamers waren zeker voor oost-europese normen behoorlijk luxe. Goed en groot bed, kleine flatscreen TV en mooie badkamer. (minpuntje was dat de afvoer van de douche niet goed doorliep zodat de bak na een minuut douchen al overstroomde en de badkamervloer behoorlijk nat wordt, dit was in alle kamers zo zeiden ze)

-het is 50 minuten lopen naar Ohrid, met de taxi een kleine 10 min (E 3,20)

-Ohrid is een erg mooi stadje

En couple, Mai 2014
"Aanrader"traduire
Loerakker

01/06/2014 Medio mei van dit jaar zijn mijn toenmalige partner en ik een week te gast geweest in hotel Belvedere in Ohrid. Een sfeervol hotel met een klassiek ingerichte lounge en vriendelijk personeel. Het restaurant kent ruime openingstijden en voorziet dagelijks in een zeer rijk ontbijt buffet en daarna voor de lunch en het diner een uitgebreide menukaart en er is uitstekende bediening. De prijzen waren alleszins beschaafd en er kon met een creditkaart betaald worden, waarbij het equivalent in euro’s werd afgehouden. De normale koers werd aangehouden (1€ = 61 MKD) en er werden geen transactiebedragen in rekening gebracht.

Op de kamer waren twee dingetjes niet helemaal in orde, maar een uur nadat we dat gemeld hadden waren ze gerepareerd.

Het hotel liet dus niets te wensen over en het verblijf daar was zeer aangenaam. Kortom: wij voelden ons daar graag geziene gasten. Z’n sterren zeker waard.

Bert Loerakker

En couple, Sep 2013
"Schitterend land, gezellig hotel"traduire
Bert en Jannie Lodo...

01/10/2013 Wij hadden het geluk om een grote hoekkamer toegewezen te krijgen, waar vanuit we een schitterend uitzicht hadden op het meer. Kamers aan de achterzijde niet aan te bevelen.Het hele hotel was ontzettend schoon en voor de nostalgisch ingestelde mens zoals ik een lustoord met veel antieke instrumenten, fototoestellen etc. in de lounche. De geluidsinstallatie had wat minder hard mogen staan wat ons betreft en was zelfs op de weg hoorbaar. Het ontbijt is ruim voldoende en het 3 gangen keuzemenu 's avonds is redelijk. De nooduitgang op de gang bij onze kamer zat op slot en daar werd ondanks ons dringende verzoek dit niet te doen geen gehoor aan gegeven. Zeer kwalijke zaak!!!
Het personeel is, evenals de meeste Macedoniers ontzettend vriendelijk. Jammer dat ze wel van alles als zwerfvuil op straat mikken. De stad Ohrid zelf daarentegen is wel heel mooi en schoon en het is heel gezellig om over de boulevard en door de prachtige ouwe straatjes te wandelen.

Avec des ami(e)s, Sep 2013
"Uitzicht op het meer van Ohrid"traduire
Letty van der Kraan

12/09/2013 Hotel ligt ongeveer 6 km buiten de plaats met Ohrid. Taxi's komen vaak voorbij en voor een enkele reis van 200 Denar ( 3,20)ben je in de stad.
Het hotel heeft uitzicht op het meer of op een uitzicht op de berg. Hou wel rekening met de steile opgang naar het hotel vanaf de weg. Met de taxi is dit geen probleem, zij brengen je tot aan de deur.
Onze kamer was schoon en ruim. Elke dag schone handdoeken.
Het ontbijt was goed, zondag wel oud brood. Prijzen restaurant zijn ook redelijk/goed.
Waar men wel rekening dient te houden is dat het hotel ook een feestlocatie is in het weekend ( ook op zondag). Muziek staat dan erg hard en dringt goed door tot in de kamer. Niet fijn als dit tot 2.00 uur duurt en tot 2.30 rumoer hoort en de volgende ochtend om 6.00 uur opgehaald wordt voor transfer.
Hierover wel een klacht ingediend, maar ze konden hier niets aan doen.

Ook betalen op rekening hotelkamer was om onduidelijke redenen niet mogelijk. Het was contant en zonder bon.
Wifi is aanwezig

En couple, Aou 2013
"Prima hotel."traduire
Remco

11/09/2013 Hotel Belvedere ligt op 6 km afstand van het centrum van Ohrid.
Wandelend goed te doen, langs de zee zo'n 50 min.
Jammer van de drukke weg voor het hotel, waarbij meerzicht geen meerwaarde heeft! Je zit op je terras aan de drukke weg. Met ver weg het meer. Anders kijk je naar het bos... dennen.
Goed verzorgd hotel met nette kamers en dagelijks wisseling van handdoeken.
Naast logies en eten geen faciliteiten dit kan een gemis zijn.
Jammer dat er in het weekend bruiloften ( lokale bevolking) werden gehouden waarbij er geen rekening werd gehouden met de hotelgasten. Dit werd niet aangekondigd. Je kon niet meer eten in het restaurant en daarnaast hadden we in de nacht 2x over overlast van geluid in de nacht. Hier is duidelijk nog wat in te doen!
Fietsen verhuur is echt te duur in verhouding tot de marges in dit land.

1 2 3 4 5 suivant

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?