Avis Hôtel Royal View****

Royal View****
Avis Hôtel Royal View****
Jane Sandanski, 6000, Ohrid

Hôtel Royal View a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 25 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Royal View**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ohrid ! Vous pouvez également trouver 35 Photos concernant Hôtel Royal View**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Macédoine. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Macédoine. Comparer Hôtel Royal View**** avec les autres logements, dans Ohrid.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Royal View**** Ohrid N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

25 avis sur Royal View****

6,2
En couple, Sep 2013
"Heerlijke vakantie gehad"traduire
Marcel en Bea

22/09/2013 Wij kunnen alle positieve berichten over het hotel bevestigen. Geld kun je overal contact wisselen. Wisselkoers is overal gelijk en is zeer betrouwbaar. Pinnen is ook geen probleem maar controleer of je pinpas geschikt is. Bij de meeste pinpassen geen probleem maar bij b.v. de SNS moet de pas worden omgezet naar " buiten Europa ". Dus even controleren voor vertrek kan verstandig zijn.Ohrid is een mooie en schone stad met een leuk centrum en een mooi oud gedeelte. Deze vind je tegen de berg en is ideaal voor het maken mooie foto's. Excursies zijn er in overvloed. Boeken kan bij lokale organisatoren. Kun je vaak 's-avonds voor het hotel vinden. Vraag aan mede hotelgasten naar hun ervaring en je zult alleen maar positieve reacties horen over deze heren. Bevolking van Macedonie is zeer vriendelijk. Kortom een echte aanrader voor een leuke vakantie.

En couple, Sep 2013
"Mooi centraal gelegen"traduire
Ad

13/09/2013 goed hotel, schoon vriendelijk personeel, behulpzaam bij problemen.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Op alle fronten super"traduire
willem Bos

30/07/2013 Bij ontvangst word je vanaf moment een als gast behandeld,. Of het nu gaat om de mensen achter de receptie de bediening of de interieur verzorgster , ze zijn allemaal even vriendelijk. Uitstekend bedden en schone kamer De voorzijde van het hotel heeft uitzicht op het meer . hotel ligt 5 min lopen van centrum . Het eten in het hotel is zeer goed en een uitgebreide keuze. voor de deur kan gewoon in het meer gezwommen worden. Kiezelstrand en zijn ongeveer 500 meter lopen. disco's langs het meer of in de stad

Avec des ami(e)s, Juil 2013
"Geweldige plek"traduire
Margriet1984

27/07/2013 We hebben hier genoten van een geweldige vakantie, mede dankzij het geweldige personeel. Ze lieten ons echt welkom voelen en toonden interesse in wat we gingen doen en gedaan hadden. Problemen werden direct opgelost (niet werkende airco). Geen vraag was teveel. We verbleven aan de achterkant van het hotel en hadden inderdaad zicht op de bebouwing, maar dit was voor ons geen enkel probleem. Een plek om zeker weer naar terug te keren!
De kamers zijn niet groot, maar alles is erg schoon.

En couple, Juil 2013
"Fantastisch"traduire
sjanny

05/08/2013 We hebben in dit hotel een super vakantie gehad. Ligging recht aan het meer en 5 minuten lopen van het stadje. 10 minuten van de strandbedjes. Ook recht voor het hotel kun je zonnen of in het meer zwemmen. In het hotel kun je goed eten. Excursies waren gezellig en interessant. Personeel is vriendelijk en willen je met alles helpen. Zelfs 2 strandbedjes voor het hotel in het gras zetten.

En couple, Juil 2013
"Een goed hotel met zeer vriendelijk personeel."traduire
Maurice

10/07/2013 Wij waren erg tevreden over dit hotel, het personeel is zeer vriendelijk de kamer was goed en schoon. We hadden logies met ontbijt, maar je kan er ook prima 's middags of ''s avonds eten. De ligging van het hotel vonden wij ideaal en alles was vanuit daar goed bereikbaar. Mochten we weer naar Ohrid gaan, dan zullen wij hoogstwaarschijnlijk dit hotel weer nemen.

En couple, Juin 2013
"Gezellig hotel met goede service"traduire
Annemarie

28/06/2013 Een fijn maar vooral gezellig hotel, we hadden logies met ontbijt, dit was ruim voldoende.
Je kunt in Macedonië voor weinig geld heel lekker en goed eten. Meerdere keren hebben we het diner gebruikt in Royal View en het was echt heel goed en bijzonder goedkoop.
Als je kunt moet je wel een kamer boeken met meerzicht anders kijk je uit op de bebouwing aan de achterkant van het hotel.
De kamer en de badkamer zijn erg klein maar zijn wel schoon en je bent hier immers toch alleen maar om te slapen, wij hebben genoten en komen waarschijnlijk nog wel eens terug naar dit hotel in de toekomst.

En couple, Juin 2013
"Niet echt fijn om te slapen"traduire
Denny

07/07/2013 De foto's van het hotel zien er beter uit dan dat het in werkelijkheid er uit ziet.
De kamers zijn er klein en je hoort veel lawaai van buiten naar binnen komen.
Voor de rest vonden we de eigenaren van het hotel heel vervelend, ze waren erg opdringerig en we moesten tot 2 keer aan toe vragen of we ons wisselgeld terug mochten hebben na het eten. Verder is Ohrid een prachtige stad en gaan wij zeker nog eens terug maar dan naar een ander hotel.

En couple, Mai 2013
"Prima hotel aan het meer van Orhid"traduire
Lot Holla

26/05/2013 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Macedonië. Hotel Royal View was onze uitvalsbasis. Dit bleek een prima keuze te zijn. Vriendelijk gastvrij personeel dat de tijd neemt bij eventuele vragen/opmerkingen. . De kamers zijn niet al te groot en de badkamer is erg gehorig. De bedden en kussens daarin tegen zijn uitstekend. Een aanrader voor mensen met rugklachten. Het restaurant in het hotel is prima en het bedienend personeel vriendelijk. Wij hebben genoten van ons weekje weg en hebben ondanks het af en toe wat mindere weer veel gezien en komen zeker nog een keertje terug.

En couple, Mai 2013
"Prima hotel, goede service!"traduire
Frans

04/06/2013 Buiten het hoogseizoen, rustig gelegen hotel aan de promenade op ongeveer 250 m. van het nieuwe centrum van Ohrid stad. Hotelkamer met zicht op het meer zijn ideaal, de andere kamers geven zicht op de omliggende gebouwen. Alle kamers en badkamers zijn aan de kleine kant. de schoonmaak is perfect, alle dagen vers badlinnen en 2 maal per week verse lakens en overtrekken hoofdkussen. Prima ontbijtbuffet. Ook het a la carte restaurant is een plus voor het hotel. Vriendelijk personeel en ook de manager is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk geen echt negatieve punten. Hotel om zeker terug te gaan.

1 2 3 suivant

Que pensez-vous des repas servis en vol ?