Avis Hôtel Royal View****

Royal View****
Avis Hôtel Royal View****
Jane Sandanski, 6000, Ohrid

Hôtel Royal View a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 37 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Royal View**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ohrid ! Vous pouvez également trouver 51 Photos concernant Hôtel Royal View**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Macédoine. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Macédoine. Comparer Hôtel Royal View**** avec les autres logements, dans Ohrid.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Royal View**** Ohrid N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

37 avis sur Royal View****

En couple, Sep 2014
"Geweldige plek we komen terug"traduire
Jos en Karin van Be...

25/09/2014 Het hotel ligt perfect de mensen zijn vriendelijk en er is niks teveel.
Ze willen alles voor je doen.
En vergeet zeker de excursies niet van lokale gidsen, deze zijn zeker aan te raden en de moeite waard. Jammer dat touroperator ze tegen werkt ipv samen te werken .

"Fantastisch hotel!"traduire
milly theben tervil...

23/09/2014 hotel royal vieuw doet haar naam zeer aan mooi uitzicht richting de boulevard en het meer
personeel zeer vriendelijk en erg behulpzaam ,kamer mooi en netjes en schoon elke dag schone lakens ,handdoeken en een schone kamer ontbijt buffet perfect niets ontbrak voor elk wat wils, omgeving mooi, tip: als je een excursie wil boeken doe dat bij lokale gidsen deze zijn betrouwbaar ,goedkoper als bij de hostes van de reisorganisatie en de heren laten je meer zien , de excursies zijn mooi en de moeite waard hotel royal vieuw ga ik nog een keer heen zeker weten !is zeer kindvriendelijk.

"Geweldig!"traduire
Heidy en Martijn

07/09/2014 Wij hebben 8 dagen verbleven in royal view.
Ohrid zelf is echt heel mooi om te zien en het meer is prachtig.
Helaas nogal wat regen gehad deze week maar toch top week gehad.
Wij hebben een jeepsafari gedaan en zijn een dagje naar Albanië geweest.
Beide vinden wij aanraders! Er zijn nog veel meer excursies zowel bij je reisorganisatie te boeken als via locale gidsen die je in het centrum vind.Het hotel is in goede staat alleen de badkamers zijn aan vernieuwing toe.
Alles werkt prima hoor maar btje gedateerd.
De kamers worden dagelijks schoongemaakt en je rijgt dagelijks schone handdoeken.

En couple, Aou 2014
"Prima hotel en goede service"traduire
Jorinde & Daniël

25/08/2014 We hebben elf nachten in dit hotel geslapen en een geweldige vakantie gehad. Niets was het personeel te veel, ze maakten graag een praatje met je en waren erg vriendelijk, zowel in het hotel als in het restaurant. Het ontbijt is prima voor de prijs die je betaalt (wij hadden logies + ontbijt). De kamers zijn schoon en hebben allemaal airco. Elke dag werd de kamer schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Het was netjes, verzorgd en voor ons een onvergetelijke locatie.
Het hotel ligt op ongeveer 6 minuten lopen van het centrum en 10 minuten van het strand (Cuba Libre). De man bij de receptie wist ons veel te vertellen over alternatieve strandjes, bustijden en optionele excursies. Deze verkocht hij niet, maar hij vond het leuk om over de vele mogelijkheden te praten en ons enthousiast te maken. Echt super leuk.
We zijn één keer in de spa geweest, kostte nog geen €8 p.p. voor anderhalf uur en dit was prima; een sauna, stoombad en bubbelbad. Lekker ontspannen en erg rustig.

En couple, Aou 2014
"Aanrader"traduire
angela

11/08/2014 Goed hotel Vriendelijk personeel Schone kamers

En couple, Juil 2014
"Hotel geen 4 sterren waard."traduire
Henk

31/08/2014 Het hotel is gastvrij en personeel vriendelijk.
Kamers zijn ruim maar doche en badkamer zijn aan renovatie toe.
vies doche gordijn en loszittende schakelaars enz.
Ook worden er groepen schoolkinderen geboekt wat voor veel lawaaioverlast zorgde. Men deed hier weinig aan dus wordt er te weinig rekening gehouden het welzijn van de gasten. Ligging is 10 min van het centrum en ligt aan een redelijk drukke straat met rondom gebouwen ,deels is er uitzicht op het centrum met zíjn kasteel (verlicht)
Zal volgende keer zeker een ander hotel kiezen.

En couple, Juil 2014
"Fantastisch hotel met een superligging!"traduire
Fam. Verwer

31/07/2014 Een super hotel met een fantastische ligging. 10 minuutjes lopen naar het oude en nieuwe centrum en eveneens een minuut of tien lopen naar de Beach club Cuba Libre ( aanrader!). Personeel heel aardig en behulpzaam. Wij hadden geluk met onze kamer met meerzicht...wat een plaatje! Kamer was prima heel schoon en met uitstekende matrassen op de bedden. Het ontbijt was zeer uitgebreid met voor ieder wat wils en allemaal vers uit eigen keuken. Een prima uitvalbasis om Ohrid en omgeving te ontdekken!
We hebben twee weken genoten van Macedonië. Ohrid is een prachtig stadje waar je uren kunt ronddwalen. Voor excursies een tip; boek bij George en Dushko ( je vindt ze 's avonds op de plein bij de boulevard) kleinschalig, goedkoper en persoonlijk. Een aanrader!

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Royal View met de beste ligging in Ohrid"traduire
E. Veldhuis

24/06/2014 Deze accommodatie is zeer klantvriendelijk met vriendelijk en hulpvaardig personeel. Het uitzicht is voortreffelijk met zicht op het meer.
Het hotel ligt aan een brede, lange boulevard op 5 min. loopafstand van het
levendige centrum.

En couple, Juin 2014
"Fijn hotel"traduire
Mayk

16/06/2014 Wij hebben een prettige vakantie gehad in hotel royal view. De kamers zijn een beetje aan de kleine kant maar verder wel schoon en netjes. De vriendelijkheid van het gehele personeel is echt top en ook het eten in het restaurant is heerlijk. De ligging ten opzichte van het centrum en het meer is ideaal. Samen gevat is dit hotel dus een prettige keuze.

En couple, Mai 2014
"Geweldige ligging"traduire
Jansen

24/06/2014 Er is eigenlijk niet veel op aan te merken! Eten goed, personeel vriendelijk , ligging super ! Kortom voor herhaling vatbaar!

1 2 3 4 suivant

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?