Avis Hôtel Tino****

Tino****
Avis Hôtel Tino****
Kej Marsal Tito Nr. 55, 6000, Ohrid

Hôtel Tino a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 61 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Tino**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ohrid ! Vous pouvez également trouver 61 Photos concernant Hôtel Tino**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Macédoine. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Macédoine. Comparer Hôtel Tino**** avec les autres logements, dans Ohrid.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Tino**** Ohrid N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 suivant

61 avis sur Tino****

Sep 2014
"Volgend jaar weer!"traduire
Wil en Gerard

29/09/2014 Fantastische week gehad in Ohrid in hotel Tino. Kamer met meerzicht . Ietwat oubollig , maar als je daar doorheen kijkt dan zie je dat alles netjes afgewerkt is en schoon.Eten is heerlijk , goedkoop en veel!. Gelegen dicht bij het centrum is het een fantastische plek om te verblijven.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer wordt elke dag schoongemaakt.Je hoort `s avonds inderdaad muziek , maar met de deur dicht is het niet hinderlijk , bij warm weer de airco aangezet.Het ontbijt is goed , vers en gevarieerd. Volgend jaar zeker weer.

En couple, Sep 2014
"Zoek een andere hotel"traduire
Ad

20/09/2014 Recent een week in dit hotel gelogeerd op basis half pension.
Ontbijt karig, droog brood, weinig sortering.
Kamer geboekt met meerzicht , elke avond en nacht het disco geluid van de buurman een Ierse Pub en het geluid van de eters in de serre zodat je pas om twee uur s'nachts het raam open kunt zetten.
Avond eten een andere kaart als de gasten zonder HP en alles lauwwarm.
Eten voor ons beide op een avond slecht bekomen.
je kunt in de serre zitten met de rokers of in het ongezellige hoofdgebouw.
Bij slecht weer kou en winderig in de serre.
Er werd gerookt op de etage in de gangen, hier tot drie keer wat van gezegd en toen hadden ze de oplossing gevonden de roker ging naar de derde verdieping ipv de vierde.
Al met al een luidruchtige en ongezellig hotel je kunt nog niet eens gezellig een glaasje drinken.
Personeel over het algemeen goed op enkele kinderen na die in de recpytie werken.
Ons advies zoek een hotel wat een paar honderd meter verderop ligt, is goedkoper en gezelliger.

En couple, Sep 2014
"Heerlijk hotel"traduire
biggi

22/11/2014 Ons tweede verblijf in Ohrid en eerste keer in Tino. We hebben heel erg genoten. Sommige mensen hebben vaak wat te mekkeren, maar wij vonden de dames bij de receptie, de obers en de eigenaren geweldig. We kregen met iedereen meteen goed contact. De meerzicht-kamer was geweldig. Mochten we ooit in Ohrid terugkomen, dan weer Tino.

En couple, 2014
"Ideale ligging,"traduire
pvangorp12

20/08/2014 Wisten niet wat we moesten verwachten maar hebben een hele fijne week gehad. Zowel Tino als Ohrid is erg leuk, gezellig en gemoedelijk. Je kunt lekker op een terrasje zitten, winkeltjes kijken maar ook cultuur snuiven, wandelen en zwemmen. Gelukkig lag de vlonder weer voor het hotel.
Alles is goedkoop wat ook een positieve invloed heeft op het geheel. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

En couple, Aou 2014
"Fantastische plek"traduire
h.hoppe

30/08/2014 Een prima hotel, met een uitstekende servers.
het ligt mooi aan het water gescheiden door een weg.
op loop afstand van het gezellige centrum van Ohrid.
het hotel heeft echt een geweldige keuken, en veel voor je geld.

wij gaan zeker binnen 3jaar terug naar hotel Tino.

En couple, Juil 2014
"Een topper"traduire
hens en carmen

19/07/2014 goed hotel, vriendelijk personeel, en dicht bij het centrum.
een aanrader

En couple, Juin 2014
"Goed hotel, mooie ligging"traduire
jam.van.dorst

11/07/2014 Een goed hotel, met een mooie ligging aan het meer, op 10 min lopen van het centrum.Je moet wel een kamer met meerzicht boeken, anders kijk je tegen muren aan.Kamers zijn eenvoudig maar erg goed schoon. Iets wat verouder meubilair. Fijn balkon waar het goed toeven is. Behulpzaam en vriendelijk receptiepersoneel. Uitstekend restaurant met live muziek, maar in verhouding iets duurder dan in de omgeving. Er is een eenvoudig spa center ,met whirlpool en sauna, wat door de hotelgasten kan worden benut en zelf kan worden aangezet. Enige beperking van dit hotel zijn en zeer krappe receptieruimte en het ontbreken van een lobby, maar dat is alleen va toepassing bij aankomst en vertrek. Vlotte in-en uitcheck. Geldautomaat op 100 meter in nabijgelegen hotel Royal View. In zijn totaliteit is hotel Tino van harte aan te bevelen. Touroperator organiseerde tijdens de voetbalwedstrijden van oranje in een lokaal café/terras in Ohrid, voetbalfeestjes voor hun reizigers. Wij vonden deze erg geslaagd.

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Fantastisch...."traduire
wim

08/07/2014 heel mooi gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel; ook aan de receptie; zeer behulpzaam. obers allemaal vriendelijk goed engels. kamers mooi alleen wat gedateerd maar wat ben je nu op je kamer; bovendien er wordt gerenoveerd....zeeeer goede keuken; normaal gaan we altijd overal eten maar nu van de 10 dagen 7 x in tino gegeten...voortreffelijke keuken. fietshuur voor 7 euro per dag...pedicure/masseuse aanwezig kortom voortreffelijk

En couple, Sep 2013
"Prima hotel. Kamers zijn aan renovatie toe."traduire
W. Nijhuis

17/09/2013 De eigenaar gaat binnenkort renoveren. De uitstraling van het hotel in zo vriendelijk, het restaurant uitstekend, het uitzicht over het meer geweldig.
Het ongemak van een verouderde kamer valt hierbij in het niet. Alles is wel keurig schoon.

En couple, 2013
"Was een geweldige vakantie"traduire
Ralf

27/08/2013 We zijn dit jaar eind mei naar hotel tino gegaan, we zochten een vakantie bestemming waar het mooi weer was en niet te ver weg en niet duur.We kwamen al snel uit in Macedonië, alle elementen waren eigenlijk uitmuntend zeker voor deze prijs.
We hadden een meer zicht kamer( echt aan te raden ondanks dat de kamers wat ouder zijn dan de nieuwe luxere kamers maar ja die hebben dan ook uitzicht op een ander stenen gebouw(lelijk dus).
Eten was erg goed en vers en veel, voor 15-20 euro totaal 3 gangen met drankjes voor 2 was te doen.
Ook de monteur die dingen kwam maken als iets kapot was of wat dan ook was zeer vriendelijk en sprak goed engels.
Al met al was dit een mooie bestemming voor dit geld kan je niet veel beters vinden.

1 2 3 4 5 6 7 suivant

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?