Tino****
Avis Hôtel Tino****
Kej Marsal Tito Nr. 55, 6000, Ohrid

Hôtel Tino a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 52 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Tino**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ohrid ! Vous pouvez également trouver 59 Photos concernant Hôtel Tino**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Macédoine. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Macédoine. Comparer Hôtel Tino**** avec les autres logements, dans Ohrid.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Tino**** Ohrid N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 suivant

52 avis sur Tino****

En couple, Sep 2013
"Prima hotel. Kamers zijn aan renovatie toe."traduire
W. Nijhuis

17/09/2013 De eigenaar gaat binnenkort renoveren. De uitstraling van het hotel in zo vriendelijk, het restaurant uitstekend, het uitzicht over het meer geweldig.
Het ongemak van een verouderde kamer valt hierbij in het niet. Alles is wel keurig schoon.

En couple, 2013
"Was een geweldige vakantie"traduire
Ralf

27/08/2013 We zijn dit jaar eind mei naar hotel tino gegaan, we zochten een vakantie bestemming waar het mooi weer was en niet te ver weg en niet duur.We kwamen al snel uit in Macedonië, alle elementen waren eigenlijk uitmuntend zeker voor deze prijs.
We hadden een meer zicht kamer( echt aan te raden ondanks dat de kamers wat ouder zijn dan de nieuwe luxere kamers maar ja die hebben dan ook uitzicht op een ander stenen gebouw(lelijk dus).
Eten was erg goed en vers en veel, voor 15-20 euro totaal 3 gangen met drankjes voor 2 was te doen.
Ook de monteur die dingen kwam maken als iets kapot was of wat dan ook was zeer vriendelijk en sprak goed engels.
Al met al was dit een mooie bestemming voor dit geld kan je niet veel beters vinden.

"Hotel Tino, een goed hotel."traduire
MaC

10/09/2013 Eerlijk gezegd was onze eerste indruk van Hotel Tino niet zo goed. Een kleine, donkere receptie en een stinkende badkamer waar nogal wat aan mankeerde, maakte dat wij een beetje teleurgesteld waren. Echter, de bedden zijn prima, evenals de schoonmaak. Wij hadden een kamer met meerzicht geboekt en dat was een goede keuze. Er is geen waterkoker of koffiezetapparaat op de kamer. Het eten in het restaurant van Hotel Tino is goed en meer dan voldoende. Als je HP boekt krijg je een aangepaste menukaart maar er is genoeg keuze uit voor en hoofdgerechten. Het dessert is van "het huis", dit mag je niet kiezen. Al met al hebben wij een prima vakantie gehad in Macedonië, mede dankzij Hotel Tino en medewerkers.

"Prima hotel....maar geen 4 sterren"traduire
Karma

12/09/2013 Prima ontbijt en diner. Vlotte en correcte bediening.
Hotel is schoon.

Ingang van hotel maakt een slechte indruk. Een donkere kast is de receptie desk. Geen 4 sterren.
Receptioniste bij aankomst Om te huilen. Gelukkig de andere dames van de receptie wel correct en klantvriendelijk. Spreken goed Engels.

Kamers in de nieuwbouw. Ook geen 4 sterren. Zicht op muren, kleine badkamer. Nachts werden we wakker van de hotel hond die de steeg naast het hotel bewaakt.

"Goede locatie"traduire
PM

01/09/2013 Een goede keuze qua hotel als je in Ohrid wilt verblijven. Het ligt prachtig gelegen aan de boulevard en je bent zo in het centrum!
Wij hadden geen meerzicht-kamer, maar hadden een kamer in de aanbouw (annex). Dit was een nette en nieuwe kamer. Geen balkon, maar de schuifpui kon ver open. De huizen hierachter waren ook net opgeknapt en hierdoor was het een aangenaam verblijf. De badkamer had alleen wel een kleine douche en kon nog wel wat haakjes gebruiken om wat op te hangen. Maar verder was de kamer prima.
Ontbijt was acceptabel, maar kon nog wel wat beter. Hadden tevens halfpension, en konden iedere avond aanschuiven voor de avondmaaltijd. Hierbij kon je gewoon van een iets aangepaste kaart kiezen, en zat je voor je gevoel iedere avond in een echt restaurant. Avondeten prima! Porties zelfs aan de ruime kant! Alleen jammer dat het hoofdgerecht snel op het voorgerecht volgde. Soms had je het nog maar amper op! En kun je de vis niet van de graat krijgen? Hindert niets, doen zij voor je

"Uitstekend hotel, niks was ze teveel"traduire
Ronald

13/09/2013 Super verblijf gehad in Hotel Tino, medewerkers waren netjes, vriendelijk en ze stonden altijd voor je klaar. Ze waren helemaal gek van mijn dochter en er was altijd wel iets te regelen. Ze hadden bijvoorbeeld maar 1 kinderstoel maar deze hebben wij kostenloos de hele vakantie kunnen gebruiken. Ook bij de huur van de auto zijn wij goed geholpen. Via touroperator lukte het niet omdat receptie volgens degene aan de andere kant van de lijn het verkeerde nummer had gedraaid. Toen hebben ze iemand anders gebeld. Die waren ook nog eens goedkoper! We mochten daarna ook nog eens het kinderzitje van de eigenaar van het hotel lenen. Al met al een geslaagde vakantie in een super goed hotel. Maar wat nog belangrijker is in een zeer gastvriendelijk hotel.

"Uitstekende ligging"traduire
John

13/08/2013 Uitstekende ligging tegenover het meer, slechts gescheiden door een verkeersluwe weg. Op loopafstand van het centrum. Supermarktje om de hoek, pinautomaat bijna naast het hotel. Bij de receptie kan geld gewisseld worden. Beperkt fietsverhuur vanuit het hotel is mogelijk. Ruime keuze bij het ontbijtbuffet. Live Macedonische muziek tijdens het diner. Boek een kamer met meerzicht, dat geeft zoveel meerwaarde, prachtig uitzicht elke dag. Kamer heeft balkon, minibar, televisie en airco.

En couple, Juil 2013
lija

17/09/2013 Prima Hotel, sevice fantastisch, kamers schoon, eten uitstekend.

En couple, Juil 2013
Inge

03/11/2013 Hotel Tino in Ohrid is ons prima bevallen. Wij hadden een kamer in het dependance. Zonder uitzicht, maar wel nieuw, rustig en met goede bedden.
Wij zijn met een plaatselijke gids ( Duschko) op pad geweest in de heuvels. Was erg leuk. Aardige en betrouwbare man.

Avec des ami(e)s, Juin 2013
Ella

28/06/2013 Voor de 2e keer hier geweest echt een toplocatie met heel vriedelijk personeel.
Excursies met Dusko en George op en top je kunt eventueel zelf een excursie samenstellen wat wij nl. ook gedaan hebben. Alleen ontbijt bestellen is voldoende, ga 's avonds lekker uit eten spotgoedkoop en gezellig om van alles en nog wat te proberen.

1 2 3 4 5 6 suivant