The George****
Avis Hôtel The George****
Paceville Avenue , STJ 3013 , St. Julians

Hôtel The George a obtenu une note de 8,6 de 10, basé sur 16 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel The George**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à St. Julians ! Vous pouvez également trouver 27 Photos concernant Hôtel The George**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Malte. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Malte. Comparer Hôtel The George**** avec les autres logements, dans St. Julians.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur The George**** St. Julians N'hésitez pas à donner votre avis!

16 avis sur The George****

En couple, Aou 2014
"Prima plek om Malta te bezoeken"traduire
Leon van Dongen

05/09/2014 The George is een prima hotel om Malta te ontdekken. Bushalte is vlakbij en voor 1,50 euro kun je de hele dag bussen. Geen geluidsoverlast gehad maar we hadden een kamer aan de binnenkant zonder balkon. Ontbijt was goed te doen. Personeel bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

En couple, Juil 2014
"Mooi hotel en mooi land voor zowel oud als jong!"traduire
wouter

12/08/2014 Mooi, schoon en nieuw hotel. Qua prijs-kwaliteit niks mis mee. Grote kamers, groot en fijn bed, groot en schone badkamer. De ligging is voor jongeren mooier dan voor de ouderen, omdat St. Juliens een vakantieplaats blijkt te zijn voor jongeren. Daarnaast is er gratis WiFi beneden en bij het zwembad op het dak. Deze was echter altijd (te) druk, maar ik ben persoonlijk meer een strandmens. Strand was een kleine 5 minuten lopen. Dit hotel is zeker een aanrader!

Tot slot over het land Malta: super mooi voor zowel ouderen als jongeren. Wij (stel) hebben zowel dingen bezocht als lekker in de zon gelegen. Voor 1,50 euro reis je over heel malta met de bus en iedereen is behulpzaam/spreken goed Engels. De eilanden Gozo en Comino zijn zeker aanraders om eens te bezoeken. Comino (blue lagoon) is erg druk door de vele toeristen. Tot slot is het eten niet duur en goed, van alles wat.

Malta is zeker een plek waar wij ooit naar terugkeren over enkele jaren!!!

En couple, Juil 2014
"Goed hotel, maar locatie niet geweldig"traduire
Joop

26/07/2014 Wij hadden een studio met balkon op 3e v. Kamer is schoon en ruim. Elke dag schone handdoeken. en om de 2 dagen schone lakens.
Bed (boxspring) is goed, maar smal ca 140cm voor 2 p.
Uitzicht in straat aan achterzijde is niet echt aantrekkelijk.
In zomer seizoen is het erg luidruchtig op straat. Uitgaansbuurt begint zowat in de straat. Slapen met oordopjes, en airco ventilatie aan was voor mij de manier. Hotel is op zich prima, maar iets te dicht bij het levendige nachtleven.
Verder vriendelijke en correcte bediening.
Bij het zwembad zouden iets meer ligbedden kunnen. Een plekje vinden was niet altijd eenvoudig.

En couple, Avr 2014
"Goed hotel"traduire
emonderwater@quickn...

08/08/2014 goed hotel locatie super,overal dichtbij en toch rustig.
app. zeer ruim en schoon.
bed is keihard het enige minpunt

En couple, Aou 2013
"Prima de luxe hotel"traduire
smithie

15/09/2013 Prima hotel, op loopafstand van gezellig centrum. Ook dichtbij het uitgaansleven met kroegen, clubs en discotheken.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Fantastisch!"traduire
Jolanda

18/08/2013 We hebben enorm genoten van Malta en The George! Prachtig hotel met mooie kamer en heerlijk zwembad, een goed ontbijt en aardig en behulpzaam personeel. Het hotel is centraal gelegen, vlakbij leuke restaurantjes, winkels, strand en bushalte op loopafstand.

En couple, Juin 2013
"Super luxe hotel!"traduire
Melanie

06/08/2013 Hotel the George vonden wij een super luxe hotel. Zeer centraal gelegen! Ligt ook dicht bij uitgaansgelegenheden en gezellige cocktailbars. Wij hebben hier geen (over) last van ondervonden. In de buurt leuke restaurants waar je lekker kunt eten. Personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is goed voor elkaar, voldoende keuze. Variatie alleen in vleeswaren en af en toe ander broodje of muffin. Er is ook een koffieautomaat waar je ook cappucino en esspresso uit kunt halen, heerlijk! Kamers zien er netjes en verzorgd uit. Wij hadden een heerlijk 2 persoonsbed, liggen goed. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Badkamer netjes met lekker grote douche! Wij zouden hier zeker weten weer heen gaan!! Echter weet ik niet of het wel een geschikt hotel is met kinderen. Er is een zwembad boven op het dak, maar geen kinderzwembadje oid. Ook geen animatie voor kinderen.

En couple, Juin 2013
"Modern en luxe hotel"traduire
Peter

28/06/2013 De directe omgeving is niet mooi. Het balkon zat in een lelijke steeg, dus die was niet aantrekkelijk om te gebruiken. Wel is het hotel dicht bij restaurants, supermarkt, bushalte en pinautomaat.

Het hotel zelf is erg goed. Mooi, nieuw en modern. We hadden de studio. Deze heeft een mooie en uitgebreide keuken (o.a. oven en vaatwasser). De bedden zijn goed en de badkamer is uitstekend (goede douche!). De kamers worden dagelijks schoongemaakt.

Het dakterras is een prima plek om de dag door te brengen. Naaste de gewone ligbedden staan er meerdere loungebanken en stoelen. Deze zitten prima! Er is een bar aanwezig voor alle soorten drankjes en een kleine kaart voor simpele gerechten. Het dakterras wordt goed onderhouden (geen handdoeken die blijven liggen ter "reservering").

Conclusie is dat dit een heerlijk hotel is om te relaxen maar ook als uitvalsbasis voor het verder verkennen van Malta (bijv. per bus)

En couple, Avr 2013
"Modern en luxe. Heerlijk genieten!"traduire
marienkedeboer@hotm...

06/05/2013 The George is een mooi en luxe hotel, de ideale uitvalsbasis om het prachtige Malta te verkennen. Wij zijn hier een week geweest en we zijn erg tevreden over ons verblijf. Het personeel is erg vriendelijk en er wordt de hele dag door schoongemaakt, het ruikt continu schoon en fris in het hotel. De kamers zijn prachtig en goed verzorgd en schoon. Ook bij het zwembad op het dak is het heerlijk vertoeven, wat een luxe. Al denken we wel dat er in de zomer niet genoeg ligbedden aanwezig zijn. Het ontbijt is erg uitgebreid, voor elk wat wils. Je kunt elke morgen je eigen verse jus d' orange persen. Tot half 11 wordt echt alles vers bijgevuld.
Het enige negatieve puntje wat wij aan het hotel hebben is het binnenzwembad en de faciliteiten die daar bij horen. Wij gingen daar zwemmen en we schrokken van het achterstallige onderhoud. Zelfs in de sauna zat schimmel. Dus daar snel weg gegaan en maar weer gewoon gewacht op mooi weer, zodat we lekker aan het buiten zwembad konden liggen.

En couple, Sep 2011
"Top"traduire
martijn en chantal

26/09/2011 zijn net terug van 11 dagen Malta met verblijf in The George.
Kan niet anders zeggen dat het een super hotel is. Ligt heel gunstig als je rechts gaat heb je een uitgaanscentrum en links een hele lange boulevard met heerlijke restaurantjes. Hotelkamers zijn erg mooi en ruim. klein minpuntje was het harde bed (we hebben er wel een topmatras op gekregen nadat we dit aangegeven hadden) en het hotel is vrij gehorig. Service en ontbijt zijn heel goed. wat ons betreft een aanrader!