The George****
Avis Hôtel The George****
Paceville Avenue , STJ 3013 , St. Julians

Hôtel The George a obtenu une note de 8,7 de 10, basé sur 12 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel The George**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à St. Julians ! Vous pouvez également trouver 27 Photos concernant Hôtel The George**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Malte. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Malte. Comparer Hôtel The George**** avec les autres logements, dans St. Julians.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur The George**** St. Julians N'hésitez pas à donner votre avis!

12 avis sur The George****

En couple, Juil 2014
"Goed hotel, maar locatie niet geweldig"traduire
Joop

26/07/2014 Wij hadden een studio met balkon op 3e v. Kamer is schoon en ruim. Elke dag schone handdoeken. en om de 2 dagen schone lakens.
Bed (boxspring) is goed, maar smal ca 140cm voor 2 p.
Uitzicht in straat aan achterzijde is niet echt aantrekkelijk.
In zomer seizoen is het erg luidruchtig op straat. Uitgaansbuurt begint zowat in de straat. Slapen met oordopjes, en airco ventilatie aan was voor mij de manier. Hotel is op zich prima, maar iets te dicht bij het levendige nachtleven.
Verder vriendelijke en correcte bediening.
Bij het zwembad zouden iets meer ligbedden kunnen. Een plekje vinden was niet altijd eenvoudig.

En couple, Aou 2013
"Prima de luxe hotel"traduire
smithie

15/09/2013 Prima hotel, op loopafstand van gezellig centrum. Ook dichtbij het uitgaansleven met kroegen, clubs en discotheken.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Fantastisch!"traduire
Jolanda

18/08/2013 We hebben enorm genoten van Malta en The George! Prachtig hotel met mooie kamer en heerlijk zwembad, een goed ontbijt en aardig en behulpzaam personeel. Het hotel is centraal gelegen, vlakbij leuke restaurantjes, winkels, strand en bushalte op loopafstand.

En couple, Juin 2013
"Super luxe hotel!"traduire
Melanie

06/08/2013 Hotel the George vonden wij een super luxe hotel. Zeer centraal gelegen! Ligt ook dicht bij uitgaansgelegenheden en gezellige cocktailbars. Wij hebben hier geen (over) last van ondervonden. In de buurt leuke restaurants waar je lekker kunt eten. Personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is goed voor elkaar, voldoende keuze. Variatie alleen in vleeswaren en af en toe ander broodje of muffin. Er is ook een koffieautomaat waar je ook cappucino en esspresso uit kunt halen, heerlijk! Kamers zien er netjes en verzorgd uit. Wij hadden een heerlijk 2 persoonsbed, liggen goed. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Badkamer netjes met lekker grote douche! Wij zouden hier zeker weten weer heen gaan!! Echter weet ik niet of het wel een geschikt hotel is met kinderen. Er is een zwembad boven op het dak, maar geen kinderzwembadje oid. Ook geen animatie voor kinderen.

En couple, Juin 2013
"Modern en luxe hotel"traduire
Peter

28/06/2013 De directe omgeving is niet mooi. Het balkon zat in een lelijke steeg, dus die was niet aantrekkelijk om te gebruiken. Wel is het hotel dicht bij restaurants, supermarkt, bushalte en pinautomaat.

Het hotel zelf is erg goed. Mooi, nieuw en modern. We hadden de studio. Deze heeft een mooie en uitgebreide keuken (o.a. oven en vaatwasser). De bedden zijn goed en de badkamer is uitstekend (goede douche!). De kamers worden dagelijks schoongemaakt.

Het dakterras is een prima plek om de dag door te brengen. Naaste de gewone ligbedden staan er meerdere loungebanken en stoelen. Deze zitten prima! Er is een bar aanwezig voor alle soorten drankjes en een kleine kaart voor simpele gerechten. Het dakterras wordt goed onderhouden (geen handdoeken die blijven liggen ter "reservering").

Conclusie is dat dit een heerlijk hotel is om te relaxen maar ook als uitvalsbasis voor het verder verkennen van Malta (bijv. per bus)

En couple, Avr 2013
"Modern en luxe. Heerlijk genieten!"traduire
marienkedeboer@hotm...

06/05/2013 The George is een mooi en luxe hotel, de ideale uitvalsbasis om het prachtige Malta te verkennen. Wij zijn hier een week geweest en we zijn erg tevreden over ons verblijf. Het personeel is erg vriendelijk en er wordt de hele dag door schoongemaakt, het ruikt continu schoon en fris in het hotel. De kamers zijn prachtig en goed verzorgd en schoon. Ook bij het zwembad op het dak is het heerlijk vertoeven, wat een luxe. Al denken we wel dat er in de zomer niet genoeg ligbedden aanwezig zijn. Het ontbijt is erg uitgebreid, voor elk wat wils. Je kunt elke morgen je eigen verse jus d' orange persen. Tot half 11 wordt echt alles vers bijgevuld.
Het enige negatieve puntje wat wij aan het hotel hebben is het binnenzwembad en de faciliteiten die daar bij horen. Wij gingen daar zwemmen en we schrokken van het achterstallige onderhoud. Zelfs in de sauna zat schimmel. Dus daar snel weg gegaan en maar weer gewoon gewacht op mooi weer, zodat we lekker aan het buiten zwembad konden liggen.

En couple, Sep 2011
"Nog werk aan de winkel ..."traduire
Sandy Seghers

10/10/2011 Voor mij nog geen 4 sterren waard ... ondanks dat het gloednieuw was, waren er vochtvlekken in de kamer, was de kamer niet afgewerkt, het terras had al schade, ... Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar weet soms helemaal niet hoe het moet reageren, mist een zekere maturiteit. Ontbijt is erg saai, elke dag hetzelfde, enkel variatie in het ("vers") fruit en mini-croissantjes/zoetigheden. Bedden zijn op 12 dagen niet ververst, handdoeken wel dagelijk of 2-daags. Geen hotel voor kinderen, tenzij baby's die nog niets om handen hebben. Hotel ligt midden in de uitgaansbuurt, dus ideaal voor jonge koppels, singles, jeugd of zoals ook veel hotelgasten: business!

En couple, Juin 2011
"Een absolute aanrader!"traduire
Muller

02/07/2011 Het hotel is helemaal nieuw. Het personeel is zeer vriendelijk. Als je iets wilt weten regelen zij dat voor je. In de hotelkamer is een minibar waar je zelf wat te drinken in kan zetten.
De kamers worden iedere dag schoongemaakt en opgeruimd.
Het enige min puntje is dat er denk ik in het hoogseizoen te weinig lig bedden en parasols zijn.
Het hotel ligt in de uitgaan wijk van St. Julians, paceville, je hebt geen last van overlast doordat er airco is en het heel goed geisolleerd is.
Ik vind het een echt aanrader. St. Juliana is geweldig me veel leuke eet gelegenheden. Waar wij fan van waren is het restaurant gozitan. Restaurant giardino is absoluut geen aanrade, onvriendelijk personeel!!

Een top vakantie gehad in een uitstekend hotel met lekker eten en zeer behulpzame medewerkers.

En voyage organisé en groupe, Oct 2010
"Echte gastvrijheid!"traduire
Karlijn Oudijk

15/10/2010 Net als mijn reisgenoten, onderstaand. Wil ik erg graag laten weten dat dit een fantastisch hotel is voor vakantie met partner/vrienden en als groepsaccomodatie. De hotellier is een passioneel zeer professioneel persoon met een net zo passionele staff. Echte gastvrijheid is schaars, maar hier in volle glorie aanwezig. Het personeel straalt uit dat ze veel plezier hebben in hun werk en 'nee' bestaat niet. Het zijn zeer nieuwe smaakvolle moderne kamers, een uitgebreid ontbijtbuffet, voor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en in het midden van winkels/cultuur. Vanaf st.julians zijn de meeste plekken zeer makkelijk te bereiken.

En voyage organisé en groupe, Oct 2010
"Fantastisch hotel"traduire
Annelies Gockel

07/10/2010 Hotel The George is pas in juni 2010 geopend, maar is een erg mooi boutique hotel. We hebben met 70 dames 4 nachten doorgebracht in dit hotel en werden enorm in de watten gelegd. Ze hadden voor ons de diners verzorgd, het vervoer naar diverse lokaties en het personeel was uitermate vriendelijk. Het ontbijt was prima, het zwembad op het dak van het hotel had een mooi uitzicht en we hebben genoten, een besliste aanrader!