Avis Bâteau de croisière Mariner of the Seas****

Mariner of the Seas****
Avis Bâteau de croisière Mariner of the Seas****
cruise

Bâteau de croisière Mariner of the Seas a obtenu une note de 9,1 de 10, basé sur 18 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bâteau de croisière Mariner of the Seas**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à cruise ! Vous pouvez également trouver 26 Photos concernant Bâteau de croisière Mariner of the Seas**** sur Zoover.

18 avis sur Mariner of the Seas****

Juin 2013
"Geweldige Cruise"traduire
Arjan
Loisirs

22/06/2013 Repositioning cruise gemaakt van Singapore naar Shanghai. Zoals altijd was Royal Caribbean weer geweldig. Veel beter dan andere rederijen. Toch waren er wel enkele minpuntjes:

- De stops in de plaatsen werden onverwacht verkort met enkele uren. Hierdoor moesten bijna alle passagiers tegelijk van boord in de ochtend waardoor het Windjammer Café overvol was. Ook alle excursies waren ingekort en daardoor was er veel haastwerk.
- Hong Kong had net een nieuwe cruiseterminal, die eigenlijk nog niet klaar was. Dit was de allereerste cruise die aankwam op deze terminal, die overigens kilometers van het centrum lag (de oude terminal ligt middenin het centrum). Er waren weinig taxi's beschikbaar bij de terminal en taxichauffeurs in de binnenstad weigerden de rit terug, omdat het te ver was.
- Enkele Royal Caribbean tradities zijn afgeschaft, zoals het buffet met ijsbeelden en uitgesneden meloenen. In de open seating doen de waiters ook niet meer mee met het afscheidsoptreden.

En couple, 2012
"Fantastische ervaring"traduire
Rene de Ponti
Loisirs

19/08/2012 Dit was onze eerste cruise ervaring. We hebben een middelandse zee cruise gedaan in augustus. Het schip is geweldig. Het eten in het restaurant was perfect en elke dag een goede keuze. Wij hebben gekozen voor my time dining zodat je niet aan een vaste tijd vastzit. Dit is prima bevallen. Excursies en bustransfers zijn erg duur. Let goed op en bekijk wat je eventueel op eigen houtje kunt regelen. Tijdens onze cruise veel Italianen wat veel onverstaanbaar rumoer gaf. In de steden was het eigenlijk ook te heet midden in de zomer. Echter de luxe op het schip de kwaliteit en de hygiëne zijn van een hoog niveau.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"Heerlijke week gehad op dit prachtige schip"traduire
Lia
Loisirs

26/08/2012 We hebben de Middellandse Zee cruise gedaan vanuit Genua. Er waren erg veel Italianen aan boord, waardoor er veel in het italiaans werd gedaan. Service is goed, er waren wat probleempjes (met name met het dieet) maar die zijn naar tevredenheid opgelost. De kamer (met balkon) was geweldig. Het eten is prima, advies: ga ontbijten in de Main Dining room, daar is het niet zo'n heksenketel als in de Windjammer. Wij hadden 2e zitting bij het diner, erg laat (21.15 uur) waardoor de avond al bijna voorbij is na het eten. Op zeedag erg druk aan dek en zoeken naar een ligbed. Prijs/kwaliteitverhouding is bij RC erg goed. Was onze 5e cruise (3e met RC)

En couple, Juil 2012
"Veel te veel onbeschofte Italianen"traduire
Stefan vg
Loisirs

26/07/2012 Derde cruise inmiddels op de Middellandse zee. Na goede ervaringen met Royal Car. hier terug voor gekozen. Echter de vorige reis naar de Griekse eilanden met Splendour of the Seas van dezelfde maatschappij was veel aangenamer.

Deze reis zaten er heel veel onbeschofte en luidruchtige Italianen op het schip. Zij komen over van de MSC cruises. Alles is hier ook op gericht, uitleg in het Italiaans, vertoonde films in het Italiaans en avondshows in het theater mee in het Italiaans. Het eten is van mindere kwaliteit dan vijf jaar terug en deze boot is veel te groot met teveel passagiers. Het is gewoon drummen op sommige plaatsen als er veel volk is. Dit geeft geen aangenaam vakantiegevoel. We deden Sardinië, Corsica, Rome, Barcelona, Mallorca en Genua aan.

En couple, Mai 2012
"Geweldige cruise, leuke havens"traduire
Alberto
Loisirs

17/06/2012 Alles ging voortreffelijk, goede service, redelijk goede shows, eten was top. Wij hadden gekozen voor "My time dining", dan kun jezelf bepalen hoe laat je eet, anders zie je bijna nooit de afvaart bij de eerste sittingkeuze, en bij de tweede sittingkeuze wordt alles te laat. Maar dat is een keuze die je maakt.
De havens die we aandeden waren voor ons ook erg aantrekkelijk.

Seul(e), Sep 2011
"Een mooie ervaring"traduire
naam naam
Loisirs

07/10/2011 een fantastisch schip met zeer hulpvaardig en servicegericht personeel. Vond 'darankjes' hoog geprijsd

En couple, Juil 2011
"Geweldig!"traduire
2 Royal Caribbean f...
Loisirs

29/07/2011 Vandaag teruggekomen van een 8 daagse Middellandse zee cruise met de Mariner Ots. Het was weer geweldig. Vorig jaar een 8daagse cruise gedaan met de Liberty die al onze verwachtingen overtrof. We waren bang dat de Mariner tegen zou vallen omdat het een iets ouder schip is, maar nee, het was geweldig, wat hebben wij genoten van het fantastische eten, de service, de shows en de live muziek + sfeer in de pub.
Wij zijn een stel van eind 30 en houden van reizen, cultuur en lekker eten.

En couple, Juin 2011
"Heel mooi en ontspannend"traduire
Henk
Loisirs

29/08/2011 Reis gemaakt vanuit Rome naar de oostelijke Middellandse zee. Heel mooi schip met veel mogelijkheden. Goede excursies. Heel vriendelijk en behulpzame bemanning. De variatie in het Windjammer restaurant ken je wel na een paar dagen. De kwaliteit van het eten is goed. Goed entertainment programma 's avonds. Ja wij gaan zeker nog eens cruisen na deze eerste.
Een aanrader

En couple, Mai 2011
"Waanzinnig."traduire
anoniem
Loisirs

24/06/2011 De Mariner of the Seas is voor het eerst in Europa en de service is alleen maar beter geworden. We hadden al eerder een cruise gemaakt met dit schip maar de tweede keer op dit schip was veel beter dan de eerste keer. Tot nu toe 16 cruises gemaakt en dit was tot nu toe de beste. De havens in Europa zijn niet spectaculair maar het schip maakt veel goed. Voor de eerste keer een Grand Suite geboekt en die is elke euro dubbel en dwars waard geweest, wat een service!

Avec des ami(e)s
"Supper goed"traduire
Herman
Loisirs

30/11/2009 Heb dit jaar 2 cruise gedaan met de royal caribean.Vorig jaar met de mariner,deze schepen zijn allemaal om te beter.Ik ga wel altijd met freedom of voyager class.Dat zijn schepen met een prommenade erin,dat is ongelooflijk zo een winkelstraat in zo een schip.Zeker doen in je leven.Als je dit gedaan hebt wil je geen andere vakantie meer.