Avis Quartiers des Tanneurs

Quartiers des Tanneurs
Avis Quartiers des Tanneurs
30000, Fez / Fès

Quartiers des Tanneurs a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 20 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Quartiers des Tanneurs pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Fez / Fès ! Vous pouvez visionner 54 Photos concernant Quartiers des Tanneurs. 2 Vidéos ont été faites sur Quartiers des Tanneurs. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Maroc. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Maroc. Voir tous les hébergements dans Quartiers des Tanneurs, Fez / Fès.

20 avis sur Quartiers des Tanneurs

En voyage organisé en groupe, Oct 2014
"Bijzonder"traduire
HansVermaat

24/10/2014 unieke bezienswaardigheid, enige in Marokko, waar op middeleeuws wijze leer word geverfd, alleen te zien vanuit leer winkels waar je een takje munt krijgt tegen de stank

Avec des ami(e)s, Oct 2014
"Hard werk!"traduire
Diana

31/10/2014 Je gaat de lerenprodukten meer waarderen als je deze rondleiding hebt gedaan.

En voyage organisé en groupe, Oct 2014
"Moet je gezien hebben"traduire
Marion

12/10/2014 Dit is pas hard werken in die hitte.
Wat moet er veel gedaan worden voordat je een mooi soepel leren jasje koopt !
De geur is niet lekker, maar je moet dit echt gezien hebben.

En voyage organisé en groupe, Juin 2014
"Leerlooierij"traduire
givago

26/07/2014 Langs een lederwinkel kan je naar boven om de looierij te bekijken .beneden krijg je een takje munt om de geur van het looien te verdoezelen.Moet je gezien hebben ,het is wel spijtig dat de mensen nog in zulke ongezonde omstandigheden moeten werken.Terug beneden worden de lederwaren dan aangeprezen.

Famille avec enfants/adolescents, Jan 2014
"Leerlooierij deze mag je niet missen"traduire
Bianca

05/02/2014 Stank viel enorm mee,maar kan me voorstellen dat dat anders is hoogzomers.

En voyage organisé en groupe, Jan 2014
"Prachtig"traduire
H

26/04/2014 Het is erg mooi je geniet daar de heledah en kringt geen spijt dat je erheem nent gegaan

Avec des ami(e)s, Avr 2013
"In iedere stad te zien, maar aardig"traduire
w van dijk

27/05/2013 Het stinkt er zo :-(, maar het is erg leuk het eens gezien te hebben.

En voyage organisé en groupe, Fev 2013
"Zeker zien"traduire
jwkooijmans

16/02/2013 Mens onterend om te zien hoe hier met leer bewerking wordt omgegaan. Wij zijn met onze gids op het dak geweest van de leercooperatie. Vanaf dat dak had je goed zicht en kregen goede uitleg.

En voyage organisé en groupe, Oct 2012
"Tegenvaller"traduire
Gerben

06/11/2012 Hier ga je voor naar Fès, maar ik vond het tegenvallen. Zie er wel leuk uit, maar na een minuut was ik uitgekeken. Enorme stank. We keken vanuit een Lederwaren winkel (hoe kan het ook anders) op de looierij.

Avec des ami(e)s, Juil 2012
"Je moet daar maar werken !!!"traduire
fr_woning

09/07/2012 - 379 - De verfbaden in de leerlooierij . Boven in het pand is de winkel . Voor tassen en schoenen kan je daar terecht .

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?