Avis Mosquée de la Koutoubia

Mosquée de la Koutoubia
Avis Mosquée de la Koutoubia
40000, Marrakech

Mosquée de la Koutoubia a obtenu une note de 7,2 de 10, basé sur 18 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Mosquée de la Koutoubia pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Marrakech ! Vous pouvez visionner 56 Photos concernant Mosquée de la Koutoubia. 1 Vidéo ont été faites sur Mosquée de la Koutoubia. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Maroc. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Maroc. Voir tous les hébergements dans Mosquée de la Koutoubia, Marrakech.

18 avis sur Mosquée de la Koutoubia

En couple, Jan 2014
"Leuk om te zien"traduire
Angelina

07/02/2014 we konden niet naar binnen, dus alleen de buitenkant en de tuin gezien

Famille avec enfants/adolescents, Oct 2013
"Moskee"traduire
ankie poll

29/10/2013 Je kan er niet om heen en het is ook altijd een mooi richtpunt om te zien waar je bent.

En couple, Juil 2013
"Mooi maar zeker niet bijzonder"traduire
Danny

25/07/2013 Niet toegankelijk voor "niet"moslim.

En voyage organisé en groupe, Oct 2012
"Niet toegankelijk, wel mooi"traduire
Gerben

06/11/2012 Als niet moslim mag je de moskee niet in. Niet voo te stellen dat het ding zo oud is. als je op het plein zit, sta je er min of meer al tegenover!

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2012
"De richtingwijzer van Marrakech"traduire
Anita

24/09/2012 Als je aan het dolen ben door Marrakech is het superfijn dat je de Mosquee de la Koutoubia overal bovenuit ziet komen. 's Avonds prachtig verlicht. Soms superdruk omdat de Marrokaanse gemeenschap allemaal ernaar toe snellen om te gaan bidden! Ook een geweldig mooi gezicht.

En couple, Mai 2012
"Aardig om te zien."traduire
Arno van Z

03/06/2012 Aardig om te zien en kenmerkend object in Marrakech. Kan niet missen.

En voyage organisé en groupe, Avr 2012
"La Koutoubia"traduire
Grietje

07/05/2012 Goed te combineren als je naar het Djem El Fna gaat

En voyage organisé en groupe, Nov 2011
"Mooie tuin bij de moskee en mooi moskee"traduire
Dick van Marle

14/01/2012 Leuke tuinen om doorheen te lopen

En couple, Oct 2011
"Mooi gebouw"traduire
Marielle

19/10/2011 Helaas konden we niet naar binnen, maar van de buitenkant zag het er erg mooi uit.

En couple, Aou 2011
"Mooi gebouw"traduire
David

30/08/2012 kan niet bezocht worden............................................