Avis Hôtel Riad Armelle****

Riad Armelle****
Avis Hôtel Riad Armelle****
Bab Doukkala - 23, Derb l'Hotel , 40008, Marrakech

Hôtel Riad Armelle a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 9 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Riad Armelle**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Marrakech ! Vous pouvez également trouver 8 Photos concernant Hôtel Riad Armelle**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de HôtelRiad Armelle****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Maroc. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Maroc. Comparer Hôtel Riad Armelle**** avec les autres logements, dans Marrakech.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Riad Armelle**** Marrakech N'hésitez pas à donner votre avis!

9 avis sur Riad Armelle****

En couple, 2012
"Helemaal geweldig, "traduire
Gaelle LE BANNER

03/01/2012 Helemaal geweldig, prachtig gerenoveerd en sfeervol aangekleed.
De ligging is ideaal. je in een oase van rust
Het personeel is het vriendelijkste personeel wat wij ooit hebben meegemaakt, Zeker een aanrader!

En couple, Nov 2011
"Magical Rooms and amazing service!"traduire
John Vanderput

29/12/2011 We stayed here for three days and had an amazing time. The owners were were incredibly nice and went out of their way to make sure out time was amazing.

The rooms are beautiful and I highly recommend you eat there since the cook makes delicious local cuisine that will have you begging for more.

A truly amazing time!!

En voyage organisé en groupe, Oct 2011
"Topper"traduire
B. Laterveer

24/10/2011 Onderstaande beschrijvingen kloppen nog steeds! Deze Riad heeft ons verblijf meer dan de moeite waard gemaakt! Nergens in de stad zo lekker gegeten als hier. De rode Marokkaanse wijn die geschonken wordt is opvallend lekker en de kok Samir is geen moeite teveel!

Plus d'informations sur Hôtel Riad Armelle**** chez :

En couple, Sep 2011
"1001 nachten accomodatie."traduire
Dirk Martens

10/12/2011 We zijn hier in oktober 7 dagen geweest en werden aangenaam verrast door dit mooie Riad. Redelijk kleinschalig en erg vriendelijk. Kwaliteit van eten uitzonderlijk.

als de poort open gaat, kom je in een soort 1001 nachten accomodatie.

Famille avec enfants/adolescents, 2011
"Mooi Riad, onvriendelijke manager."traduire
Anita

11/06/2011 Mijn dochter en ik zijn hier twee keer geweest; de eerste keer (oktober 2009) werkte er een manager (Mohamed) en een kok. Ze waren erg vriendelijk en gastvrij en gaven ons goede tips. We hadden het erg naar onze zin. Het jaar daarna (oktober 2010) togen we weer daar naar toe. Helaas werkte Mohammed er niet meer, de kok wel. De kok was nog steeds vriendelijk, maar de nieuwe manager was erg onvriendelijk en nam nog niet eens de moeite voor een praatje of welkomstwoordje. We hadden de indruk dat hij zich aan ons ergerde, omdat wij als vrouwen alleen, laat in de avond/nacht thuis kwamen. Daar kregen we ook een opmerking over; het werd als zeer ongepast ervaren. Ook een samenwonend stel werd bij aankomst vermanend toegesproken dat ze niet in een kamer hoorden te slapen als je niet getrouwd ben. We voelden ons daar niet meer prettig, met een groet op afstand werd er afscheid van ons genomen. Jammer!

Seul(e), 2010
"Goed te doen!"traduire
Dennis

29/08/2010 Ik ben nu begin spetember in deze Riad, dus WIFI: check! en gratis trouwens.
De standaardkamer valt vies tegen persoonlijk, erg klein, en geen airco.
Deze riad krijgt van mij dit cijfer omdat er in Marrakech wat dit betreft vele andere mooiere riads zijn waarbij de prijs/kwaliteit iets hoger ligt voor minder.
Daarbij is de ligging erg centraal als je Marrakech kent, maar voor mensen die hier voor het eerst komen: succes met de weg vinden!
Verder een prima riad, het is er netjes en schoon en de 2 eigenaren zijn uiterst behulpzaam en geven je handige tips mee. Ze doen hun best om je verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Avec des ami(e)s, Fev 2010
"Een knus Riad, een aanrader bij goed weer"traduire
dejong

17/02/2010 Als je de weg eenmaal kent dan is het ruim 15 min naar het grote plein. Het heeft 5 kamers, de standaardkamer is heel erg klein maar sfeervol ingericht incl kacheltje en fohn. Er is nog een kamer in aanbouw. De duurdere kamers hebben een eigen douche/hammam ruimte en een klein terras aan de patiokant. Een heel klein zwembad/voetenbad. Het is er erg gehorig. Dakterras aanwezig.

Het is er vochtig in de winter en bij regenachtig weer. Leuk ingerichte lounche waar de openhaard aan gaat op verzoek. Ontbijd is redelijk, niet heel erg speciaal. Jammer dat ze zelfs in deze ijd, geen verse jus persen. Helaas waren ze ons laatste ontbijd vergeten zodat we zonder naar het vliegveld vertrokken.
Heren doen hun best om je van dienst te zijn door uitstapjes te regelen e.d. . Je kunt er ook eten, relatief prijzig voor 280 DH pp.

Ga je op eigen gelegenheid? Kijk dan op de site voor de route! Het is overdag makkelijk te bereiken met bus 19 van de luchthaven (20 DH enkele reis, 20 min.

Seul(e)
"Geweldig!!!!"traduire
Anita

29/10/2009 Mooie Riad, gelegen op een geweldige locatie. Je komt meteen helemaal in de sfeer van het land. De Riad zelf is sprookjesachtig. Mohamed, de manager is een aardige man, die al je vragen beantwoord. Hij geeft goede en bruikbare tips. We voelden ons daar helemaal thuis en we gaan zeker een keer terug!

"Geweldig"traduire
van wolven

29/03/2009 En echte oase van rust midden in de medina. Ligging perfect, alles te voet bereikbaar. Kom je buiten dan sta je meteen in een drukke straat vol straatverkopers. Mohammed en Samir runnen deze Riad. Samir is de kok en een geweldige ook nog! tevens verzorgt hij het ontbijt wat elke ochtend uit pannekoekjes, brood, koffie en verse jus bestaat.
De Riad zelf is geweldig mooi,schoon en stil ook s nachts. Mohammed spreekt engels, duits en frans. Hij geeft goed advies op elke vraag die je hebt.

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?