Avis Chichen Itza

Chichen Itza
Avis Chichen Itza
Chichen Itza

Chichen Itza a obtenu une note de 9,2 de 10, basé sur 19 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Chichen Itza pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Chichen Itza ! Vous pouvez visionner 148 Photos concernant Chichen Itza. 1 Vidéo ont été faites sur Chichen Itza. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Mexique. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Yucatan. Voir tous les hébergements dans Chichen Itza, Chichen Itza.

19 avis sur Chichen Itza

En couple, Sep 2013
"Aventuras no mexico"traduire
fernando m. morgado

01/10/2013 recomendo vivamente a todos os viajantes,visitar esta perola da cultura maya,e mexicana.

En couple, Sep 2012
"Mooie gerestaureerde site."traduire
Luc

18/11/2012 mooie best gekende site (1000 zuilen en het ballenspelveld is ook mooi om te zien) ..maar er zijn mooiere sites in Yucatan !!

En couple, Mai 2012
"Super excursie"traduire
KG

03/06/2012 Wij hebben Your Private Tour ingeschakeld voor een excursie naar Chitzen Itza. 's Ochtends wordt je vroeg opgehaald bij je hotel, om voor de ergste hitte en drukte bij Chitzen Itza te zijn. Na een rit van 2,5 tot 3 uur, die regelmatig onderbroken kan worden voor sanitaire stops, kom je aan bij Chitzen Itza. Daar stond een Maya gids op ons te wachten, hij heeft ons een rondleiding van 1,5 uur gegeven, de uitleg was heel duidelijk. Daarna zijn we bij een restaurant dichtbij gestopt voor de lunch. Op de terugweg zijn we nog gestopt voor souvenirs en in het dorpje Valladodid. Onze gids Karen heeft onderweg heel veel informatie gegeven over de streek en de natuur. De hele dag werd heel erg goed begeleid. Op de eerste stop komt de eigenaar Jay altijd even langs om kennis te maken. De begeleiding voelt heel persoonlijk aan, er is veel individuele aandacht en zorg voor de mensen. Je voelt echt aan dat er goed voor je gezorgd wordt, een echte aanrader!

En couple, Dec 2011
"Magisch"traduire
menno

04/01/2012 Chichen Itza straalt veel magie uit, je leest er heel veel over en in combinatie met de maya voorspellingen roept de plaats veel emoties bij je op. Helaas was het balspel veld wegens onderhoud gesloten, maar er genoeg te zien op het complex. Als je de kans hebt, ga dan vroeg want later op de morgen ziet het zwart van de mensen en is het lastig om mooie plaatjes te schieten

En voyage organisé en groupe, Aou 2011
"Geweldig mooi park"traduire
Koen

31/08/2011 Tijdens onze shoestring reis "De Maya Route" hebben wij een bezoek gebracht aan deze locatie. Het is de eerste Maya-locatie van de reis, maar door de ligging en de relatief weinig toeristen en erg mooi park.

Bij binnenkomst denk je snel dat je voordeliger uit bent dan gemeld boven de ingang. Er zijn namelijk twee kassa's waaraan betaald moet worden. De eerste waar iedereen (lokaal en toeristen) een kaartje moeten kopen en de tweede (alleen voor de toeristen). Deze tweede zie je snel over het hoofd, maar de controleur wijst je vriendelijk de weg.

Het park is niet erg groot en de piramide is de meest opvallende verschijning. Er zijn nog erg veel details te ontdekken wat deze plek erg mooi maakt.

Ik ben tevens onder de indruk van de offerput "Cenote" dat een gat is van 60m diep. Wat een mooi natuurfenomeen.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Erg indrukwekkend"traduire
Martijn

31/07/2011 Wat een bijzondere plek ! Zeker de trip vanuit Playa del Carmen waard!
Ga zo vroeg mogelijk, dan is het nog rustig.

En couple, Avr 2011
"Schitterend om 1 keer te zien"traduire
jea_verhoeven

29/05/2011 Chitzen Itza is zeer indrukwekkend om te zien. Vordeel was dat we er 's morgens al vroeg waren zodat we alle ruimte hadden om foto's te maken

En voyage organisé en groupe, 2011
"Echt Wereldwonder"traduire
R.v.S.

22/01/2011 Dit was onze eerste kennismaking tijdens de rondreis met de Maja cultuur ( er zouden er nog vele volgen) en maakte meteen een verpletterende indruk diverse gerestaureerde gebouwen en piramiden je beseft je dan dat de majacultuur voor die tijd bepalend en overheersend is geweest.
Er worden nog steeds nieuwe ontdekkingen gedaan en verloren steden overwoekert in het oerwoud worden o.l.v. archiologen uiterst kundig gerestaureerd.
Ben je geintereseerd in de oudheid, dan is een bezoek aan Mexico met de Maja cultuur zeker de moeite waard.

En couple, 2010
"Indrukwekkend!!!"traduire
Cleo

09/11/2010 Een echt aanrader als je op vakantie bent in mexico! Het is de meest indrukwekkende plek op aarde, waar ik ooit geweest ben. We hadden een leuke gids, Peter-Paul, die veel wist te vertellen over de geschiedenis van Mexico en Chichen Itza.

En couple, Juin 2010
"Zo indrukwekkend !!!"traduire
Chantal

31/07/2010 Voor zo'n 65 USD pp hebben wij een excursie geboekt naar Chichen Itza, inclusief lunch in Valladolid en zwemmen in cenote Ik Kil. De 2,5 uur durende rit is écht de moeite waard ! Onze gids, Salvador, wist zóveel te vertellen over de Maya cultuur, de architectuur en de gebruiken. We vonden het echt een topdag ! Bij aankomst wel even staan kijken van hoe commercieel het is, maar zodra je op het tempelterrein bent ben je dat zo vergeten. Prachtige foto's kunnen maken. Neem voldoende water en zonnebrand mee en eventueel een paraplu of hoed tegen de zon want het is WARM daar. Een aanrader, zelfs voor mensen die niet van cultuur of geschiedenis houden is dit echt de moeite waard. Gaaf ook dat je een vogel hoort vanuit de piramide als je ervoor staat en in je handen klapt !