Avis Bâteau de croisière MS Rotterdam****

MS Rotterdam****
Avis Bâteau de croisière MS Rotterdam****
cruise

Bâteau de croisière MS Rotterdam a obtenu une note de 8,2 de 10, basé sur 277 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bâteau de croisière MS Rotterdam**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à cruise ! Vous pouvez également trouver 671 Photos concernant Bâteau de croisière MS Rotterdam**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 22 Vidéos de Bâteau de croisièreMS Rotterdam****.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

277 avis sur MS Rotterdam****

En couple, Oct 2014
"Meer kun je niet wensen."traduire
j.g.poelman

05/10/2014 Dit was de 1e keer voor ons een cruise van 13-09 t/m 27-09 en dat te bedenken dat ik als oud zeeman altijd heb gezegd "op zo'n varend flatgebouw" krijgen ze mij niet op. Daar ben ik nu op terug gekomen en ga volgende week weer boeken voor de volgende cruise. Ik ben 74 jaar en dit was de mooiste vakantie van mijn leven. Alles was top.

En couple, 2014
"Zou het onmiddellijk opnieuw doen"traduire
judong_francine
Loisirs

22/09/2014 ms rotterdam is een uitstekende cruiseboot,ideaal voor rustige personen en voor de rest kan je er alles doen theater,bioscoop sportenen goed personeel.

En couple, Sep 2014
"Heerlijke cruisevakantie gehad op de MS Rotterdam"traduire
vdmeer

02/10/2014 13 sept met de metro naar de cruiseterminal -het varen over de Maas -het zwerven door de steden. A Coruna , Leixoes ,cadiz, Malaga ,Lissabon en Vigo
We hebben een heerlijke zorgeloze fijne vakantie gehad.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Eten was minder"traduire
Marco
Loisirs

31/08/2014 Cruisen met HAL is fantastisch. Eten was over het algemeen goed, maar bedorven aardbeien serveren kan echt niet. Er waren nog enkele incidenten met eten waar ik niet verder op in zal gaan. Eten is voldoende gevarieerd. Lido restaurant kent enkele plekken waar het beslist niet schoon is. Personeel is uiterst vriendelijk. Prima vakantie gehad.

"Boven verwachting"traduire
W de Man

09/09/2014 Wij hebben de 7 daagse cruise naar de Noorse fjorden gedaan. Dit was voor ons een onvergetelijke ervaring, zoveel luxe en vriendelijkheid. Het eten was voortreffelijk en de hut was mooi, groot en schoon. Voor ons was dit zeker niet de laatste keer met de MS Rotterdam.

Avec des ami(e)s, Aou 2014
"Super reis"traduire
Florus

08/09/2014 was weer een super reis Hal Bedankt

"Geweldig mooi schip."traduire
Jan
Loisirs

12/08/2014 Er moet mij even iets van het hart.
Wij zijn in mei voor het eerst mee geweest met de Ms Rotterdam.
Wat een geweldige ervaring was dit,niets dan lof voor het personeel,eten.enz.
Nu lees ik van andere mensen die mee geweest zijn negatieve dingen.
Ik snap deze mensen niet,vind het onterecht dat ze dat schrijven.
Goed het schip is al wat ouder,maar dat weet je als je boekt,er word van alles aangedaan om het schip schoon te houden,ook de hutten worden heel goed schoon gemaakt,dan klaagt er iemand over vuile lakens...dus dit een belediging voor het personeel.Ook andere klachten zijn niet redelijk.Dus beste mensen wees blij dat jullie met die mooie schip mee konden,veel mensen kunnen dit niet,denk daar eens over na.

"Perfect schip!"traduire
jaap
Loisirs

25/09/2014 In constante staat van onderhoud, ook onderweg in de havens wordt er hard aan gewerkt door het personeel!
Cruise via de Noorse fjorden naar de Noordkaap.... Een geweldige ervaring met een hoog gehalte luxe aan boord!

"Mooi schip"traduire
Kerry
Loisirs

26/08/2014 Mooi schip, lekker eten. Erg duur in drank, overal komen service kosten op (ondanks dat je per dag al fooien geld a 11 dollar pp betaalt). Holland America line staat voor hoge kwaliteit en service en dat maken ze waar. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Helaas kan NIET hetzelfde worden gezegd voor de resiorganisatie die ook een vertegenwoordiger aan boord hadden. Helaas via de reisorganisatie geboekt. Zeer onvriendelijke en zelfs arrogante man. Kon niet eens een sorry vanaf toe hij een fout gemaakt bleek te hebben. Let ook op; door de reisorganisatie beloofde Boord tegoed is geen boord tegoed, maar dranken tegoed op een apparte kaart en deze moet je aan boord KOPEN! (dus na zoveel gekocht te hebben is er pas iets gratis...is dus misleiding van de reisorganisatie)

En voyage organisé en groupe, Juil 2014
"GEWELDIG"traduire
Lucia
Loisirs

06/08/2014 Dit was mijn eerste cruise, had geen idee hoe het zou zijn, maar het was fantastisch !!!
De Rotterdam is een comfortabel gezellig schip waarop je je snel thuis voelt. De 7 daagse cruise naar de Noorse Fjorden gedaan, het is geweldig. Uitmuntende bediening, heerlijk eten, regelmatige updates door de kapitein. Overal op het schip is wel iets te doen; voor ieder wat wils.
Super schone hut met airco, prima frisse schone bedden,veel persoonlijke aandacht voor al uw wensen; niets is teveel, altijd beleefd en vriendelijk. Aan boord is aan elk detail gedacht werkelijk ongelooflijk.
Ook is er een prima medische dienst aan boord met een zeer bekwame vriendelijke arts en verpleegkundigen, complimenten !
Het binnenvaren in de fjorden is schitterend, de excursies zijn prachtig.
Het succes van deze cruise is m.i. ook voor een groot deel te danken aan het bedienend personeel, in één woord geweldig.
Zeer zeker een aanrader deze cruise !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?