Avis Bâteau de croisière MS Rotterdam****

MS Rotterdam****
Avis Bâteau de croisière MS Rotterdam****
cruise

Bâteau de croisière MS Rotterdam a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 273 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bâteau de croisière MS Rotterdam**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à cruise ! Vous pouvez également trouver 670 Photos concernant Bâteau de croisière MS Rotterdam**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 21 Vidéos de Bâteau de croisièreMS Rotterdam****.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

273 avis sur MS Rotterdam****

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Eten was minder"traduire
Marco
Loisirs

31/08/2014 Cruisen met HAL is fantastisch. Eten was over het algemeen goed, maar bedorven aardbeien serveren kan echt niet. Er waren nog enkele incidenten met eten waar ik niet verder op in zal gaan. Eten is voldoende gevarieerd. Lido restaurant kent enkele plekken waar het beslist niet schoon is. Personeel is uiterst vriendelijk. Prima vakantie gehad.

"Boven verwachting"traduire
W de Man

09/09/2014 Wij hebben de 7 daagse cruise naar de Noorse fjorden gedaan. Dit was voor ons een onvergetelijke ervaring, zoveel luxe en vriendelijkheid. Het eten was voortreffelijk en de hut was mooi, groot en schoon. Voor ons was dit zeker niet de laatste keer met de MS Rotterdam.

Avec des ami(e)s, Aou 2014
"Super reis"traduire
Florus

08/09/2014 was weer een super reis Hal Bedankt

"Geweldig mooi schip."traduire
Jan
Loisirs

12/08/2014 Er moet mij even iets van het hart.
Wij zijn in mei voor het eerst mee geweest met de Ms Rotterdam.
Wat een geweldige ervaring was dit,niets dan lof voor het personeel,eten.enz.
Nu lees ik van andere mensen die mee geweest zijn negatieve dingen.
Ik snap deze mensen niet,vind het onterecht dat ze dat schrijven.
Goed het schip is al wat ouder,maar dat weet je als je boekt,er word van alles aangedaan om het schip schoon te houden,ook de hutten worden heel goed schoon gemaakt,dan klaagt er iemand over vuile lakens...dus dit een belediging voor het personeel.Ook andere klachten zijn niet redelijk.Dus beste mensen wees blij dat jullie met die mooie schip mee konden,veel mensen kunnen dit niet,denk daar eens over na.

"Mooi schip"traduire
Kerry
Loisirs

26/08/2014 Mooi schip, lekker eten. Erg duur in drank, overal komen service kosten op (ondanks dat je per dag al fooien geld a 11 dollar pp betaalt). Holland America line staat voor hoge kwaliteit en service en dat maken ze waar. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Helaas kan NIET hetzelfde worden gezegd voor de resiorganisatie die ook een vertegenwoordiger aan boord hadden. Helaas via de reisorganisatie geboekt. Zeer onvriendelijke en zelfs arrogante man. Kon niet eens een sorry vanaf toe hij een fout gemaakt bleek te hebben. Let ook op; door de reisorganisatie beloofde Boord tegoed is geen boord tegoed, maar dranken tegoed op een apparte kaart en deze moet je aan boord KOPEN! (dus na zoveel gekocht te hebben is er pas iets gratis...is dus misleiding van de reisorganisatie)

En voyage organisé en groupe, Juil 2014
"GEWELDIG"traduire
Lucia
Loisirs

06/08/2014 Dit was mijn eerste cruise, had geen idee hoe het zou zijn, maar het was fantastisch !!!
De Rotterdam is een comfortabel gezellig schip waarop je je snel thuis voelt. De 7 daagse cruise naar de Noorse Fjorden gedaan, het is geweldig. Uitmuntende bediening, heerlijk eten, regelmatige updates door de kapitein. Overal op het schip is wel iets te doen; voor ieder wat wils.
Super schone hut met airco, prima frisse schone bedden,veel persoonlijke aandacht voor al uw wensen; niets is teveel, altijd beleefd en vriendelijk. Aan boord is aan elk detail gedacht werkelijk ongelooflijk.
Ook is er een prima medische dienst aan boord met een zeer bekwame vriendelijke arts en verpleegkundigen, complimenten !
Het binnenvaren in de fjorden is schitterend, de excursies zijn prachtig.
Het succes van deze cruise is m.i. ook voor een groot deel te danken aan het bedienend personeel, in één woord geweldig.
Zeer zeker een aanrader deze cruise !

En voyage organisé en groupe, Juil 2014
"Super cruise"traduire
laura_6
Loisirs

20/07/2014 Een ervaring om nooit te vergeten Zeer goede service. Vriendelijk personeel en altijd behulpzaam. Zeer goed onderhouden schip die voor elk wat wil biedt. Tijdens zeedagen ruim voldoende afleiding aan boord. Prima restaurants, van buffet tot super luxe menu.
Wij gaan zeker weer met de HAL op cruise.

Seul(e), Juil 2014
"Een schitterende cruise gemaakt"traduire
Joke van der Weijde...
Loisirs

06/07/2014 Gisteren terug gekomen van de cruise naar Flam, Stavanger, Kristiansund en Oslo. Het was in een woord fantastisch. Alles is wat gedateerd, maar heel. Ik had hut 3412, deze was netjes en schoon. Heel vriendelijk en gezellig personeel. Eten heel goed en ruime keus

En couple, Juin 2014
"Wauw, ik wil weer!!!!"traduire
Gert Jan van Huuksl...
Loisirs

05/07/2014 Vakantie op de MS Rotterdam is vakantie in HOOFDLETTERS. Alles klopt, alles prima, iedereen vriendelijk. De hele dag fantastisch eten, ruime keuze en bediening ALTIJD vriendelijk! Heerlijke cocktails, prima sfeertje en een fantastische cruise-director. Michael heeft entertainen in zijn genen. Vandaag net terug maar snel sparen voor een volgende cruise met de Rotterdam. Van de vroege ochtend tot de late avond is het ultiem genieten, geen enkele wanklank. Snap echt niet wat sommige mensen hebben aan te merken op een cruise met de ms Rotterdam. Dat moeten vervelende, verwende ..... zijn!

En couple, Juin 2014
"Prima Schip."traduire
Lenjanssens
Loisirs

22/06/2014 Wij hebben het schip als zeer prettig ervaren en hebben dus genoten van onze reis naar de Noord-Kaap. Ruime buitenhut, waar we ons dan ook zeer prettig in thuis hebben gevoeld. Heel schoon en alles aanwezig. Het eten is meer dan prima en ik ben het eens met een van de vermeldingen, dat het Italiaans restaurant niet veel voorstelt. Heel veel faciliteiten en aanbod voor ontspanning is aanwezig. Mijn man en ik reizen heel veel en dit is onze 2e cruise. De sfeer op de "Rotterdam" is uitermate knus door de kleinschaligheid en het wel zeer vriendelijke personeel. Het schip gaat inderdaad in onderhoud, maar de zaken als kapotte ramen (1 of 2) en roest, zijn totaal niet storend. De opmerking dat het de Zonnebloem wel lijkt, hebben we tijdens onze reis ook gehoord, maar als er van de 1400 reizigers er 15 personen in `n rolstoel zaten, is het veel. Wij hebben genoten en zullen zeer zeker met de "Hal" de volgende reis naar Alaska maken. "Hal" geeft namelijk top service.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant