Avis Bâteau de croisière MS Rotterdam****

MS Rotterdam****
Avis Bâteau de croisière MS Rotterdam****
cruise

Bâteau de croisière MS Rotterdam a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 265 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bâteau de croisière MS Rotterdam**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à cruise ! Vous pouvez également trouver 656 Photos concernant Bâteau de croisière MS Rotterdam**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 21 Vidéos de Bâteau de croisièreMS Rotterdam****.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

265 avis sur MS Rotterdam****

En voyage organisé en groupe, Juil 2014
"Super cruise"traduire
laura_6
Loisirs

20/07/2014 Een ervaring om nooit te vergeten Zeer goede service. Vriendelijk personeel en altijd behulpzaam. Zeer goed onderhouden schip die voor elk wat wil biedt. Tijdens zeedagen ruim voldoende afleiding aan boord. Prima restaurants, van buffet tot super luxe menu.
Wij gaan zeker weer met de HAL op cruise.

Seul(e), Juil 2014
"Een schitterende cruise gemaakt"traduire
Joke van der Weijde...
Loisirs

06/07/2014 Gisteren terug gekomen van de cruise naar Flam, Stavanger, Kristiansund en Oslo. Het was in een woord fantastisch. Alles is wat gedateerd, maar heel. Ik had hut 3412, deze was netjes en schoon. Heel vriendelijk en gezellig personeel. Eten heel goed en ruime keus

En couple, Juin 2014
"Wauw, ik wil weer!!!!"traduire
Gert Jan van Huuksl...
Loisirs

05/07/2014 Vakantie op de MS Rotterdam is vakantie in HOOFDLETTERS. Alles klopt, alles prima, iedereen vriendelijk. De hele dag fantastisch eten, ruime keuze en bediening ALTIJD vriendelijk! Heerlijke cocktails, prima sfeertje en een fantastische cruise-director. Michael heeft entertainen in zijn genen. Vandaag net terug maar snel sparen voor een volgende cruise met de Rotterdam. Van de vroege ochtend tot de late avond is het ultiem genieten, geen enkele wanklank. Snap echt niet wat sommige mensen hebben aan te merken op een cruise met de ms Rotterdam. Dat moeten vervelende, verwende ..... zijn!

En couple, Juin 2014
"Prima Schip."traduire
Lenjanssens
Loisirs

22/06/2014 Wij hebben het schip als zeer prettig ervaren en hebben dus genoten van onze reis naar de Noord-Kaap. Ruime buitenhut, waar we ons dan ook zeer prettig in thuis hebben gevoeld. Heel schoon en alles aanwezig. Het eten is meer dan prima en ik ben het eens met een van de vermeldingen, dat het Italiaans restaurant niet veel voorstelt. Heel veel faciliteiten en aanbod voor ontspanning is aanwezig. Mijn man en ik reizen heel veel en dit is onze 2e cruise. De sfeer op de "Rotterdam" is uitermate knus door de kleinschaligheid en het wel zeer vriendelijke personeel. Het schip gaat inderdaad in onderhoud, maar de zaken als kapotte ramen (1 of 2) en roest, zijn totaal niet storend. De opmerking dat het de Zonnebloem wel lijkt, hebben we tijdens onze reis ook gehoord, maar als er van de 1400 reizigers er 15 personen in `n rolstoel zaten, is het veel. Wij hebben genoten en zullen zeer zeker met de "Hal" de volgende reis naar Alaska maken. "Hal" geeft namelijk top service.

Avec des ami(e)s, Juin 2014
"Fantastische cruise naar Noorwegen"traduire
José Ruysevelts
Loisirs

03/07/2014 Mooie inrichting , niet te overdadig , niet te groot.. Dit is een cruiseschip op mensenmaat... Het inschepen in Rotterdam ging ongelooflijk vlot en is zeker een pluspunt voor Belgen en Nederlanders !!!
Mooie kajuit , zuiver bed- en tafellinnen..

En couple, 2014
"Eerste keer = ook de laatste keer"traduire
W. Nagelsmith
Loisirs

14/06/2014 Deze rederij en ook dit schip hebben een goede naam maar maken dit niet waar. Veel minder goed, of zo men wil: lang niet zo goed als andere schepen rederijen. Wij plaatsen dit schip onder aan ons lijstje van zes.

"Zeer mooie cruise..."traduire
Peeters
Loisirs

27/05/2014 Wij zijn van 17 tot 24 Mei op cruise geweest met de HAL Rotterdam vakantie was helemaal top. mooie buitenhut groter dan op alle andere schepen.4 gangen diner was top, je moet wel echt zeggen dat je rustig wil eten want anders sta je binnen 3 kwartier weer buiten, nadeel is wel dat de boot echt heel erg verouderd is veel roest kapotte ramen in de eetzaal .. etc maar wij kregen ook te horen dat de boot over 2 maanden uit de vloot gaat om gerestaureerd te worden, wij sliepen op dek 1 hadden een buitenhut nadeel was alleen dat beneden ons het luik was van de loods dus elke dag rond 6 uur wakker door het lawaai, de hele week problemen gehad met het water wasbak was loeiheet niet koud te krijgen en de douche was niet warm te krijgen erg vervelend maar dat is allemaal netjes opgelost na een paar dagen. drinken is niet duur aan boord!! is natuurlijk wel afhankelijk als je alleen maar cocktails pakt. wij vonden het reuze meevallen qua prijs. al met al een leuke cruise maar de beste zijn ze niet

En couple, Mai 2014
"Mooie fijne schitterende reis gehad"traduire
elizabeth

21/06/2014 Een veertien daagse Oostzee cruise gedaan met de MS Rotterdam en weer genoten van de service,vriendelijkheid,het heerlijke eten en alle mooie plaatsen die we aangedaan hebben.
Ik begrijp alle kritiek echt niet wij hebben het prima aan boord gehad en dit was onze vierde cruise.
Als ik dan een minpuntje moet aangeven het is jammer dat de chocolade avond vervallen is bij de HAL maar de Duitse feestavond in
Warnemunde maakte dat weer een beetje goed.

En couple, Mai 2014
"Fantastische reis op geweldig schip"traduire
Karin
Loisirs

19/06/2014 Beste vakantie ooit. We hadden een mooie grote binnenhut. Heel vriendelijk personeel. Wel had ik de indruk dat ze erg graag drankjes wilden verkopen. Ik kan het me ook wel weer voorstellen. De verkoop bepaalt gedeeltelijk het salaris. Eten prima. Entertainment was goed en leuk. Sfeer was relaxed. Mooie steden bezocht. Onverwachte verrassingen die de vakantie extra leuk maakten. Het enige minpuntje is wat mij betreft de formele avonden. Daar hebben wij niets mee. Maar dat is persoonlijk. Wel veel oudere mensen. Niets mis mee, maar we hadden soms het gevoel er niet echt bij te horen.

"Grandioos schip"traduire
P, Bakker
Loisirs

30/05/2014 Ja, het schip is aan een grote beurt toe.
Toen wij aan boord kwamen op 17 mei, bleek onze hut (1943) waterschade te hebben.
Wij waren met een scootmobiel én een rolstoel. Een tweede hut was een gewone hut maar daar kon mijn rolstoel niet in. Het personeel (Lieke) heeft er alles aan gedaan om het goed te regelen en dat is haar ook gelukt! We kregen een aangepaste hut op dek 6. Geweldig!
En omdat we i.v.m. de wateroverlast pas om 16.00 uur i.p.v. 13.00 uur
aan boord konden kregen we direct 30 dollar p.p. op onze boordkaart bijgeschreven. Dat is oplossen!
Eten is echt geweldig, je kunt in het restaurant uit vele gerechten kiezen.
En 's avonds om 23.00 uur gaat er een geweldig buffet open dat zijn weerga niet kent.
De service van de HAL via het personeel is echt geweldig

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant