Avis Bâteau de croisière MS Rotterdam****

MS Rotterdam****
Avis Bâteau de croisière MS Rotterdam****
cruise

Bâteau de croisière MS Rotterdam a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 244 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bâteau de croisière MS Rotterdam**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à cruise ! Vous pouvez également trouver 628 Photos concernant Bâteau de croisière MS Rotterdam**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 21 Vidéos de Bâteau de croisièreMS Rotterdam****.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

244 avis sur MS Rotterdam****

En couple, Mar 2014
"Prima cruise bezuiniging op eten is minder"traduire
Geert
Loisirs

14/04/2014 HAL staat bekend om zijn klassieke cruises en goede eten. Helaas wordt op het eten bezuinigd, jammer. Verder prima zoals het HAL betaamd. Gebruik gemaakt van de Neptune lounge met prima verzorging van Fleur.
De havens waren slecht en HAL kan beter India mijden

Avec des ami(e)s, Fev 2014
"Schitterend (klassiek) cruieschip"traduire
Ron
Loisirs

17/03/2014 Het schip is voldoende uitgerust voor de diverse interesses. Zo is er een bioscoop, theater, lees en spel gedeelte maar ook ruim voorzien van PC's. De bemanning is super vriendelijk, kwaliteit eten is goed, wel wordt met name bij de vrije zitting het eten tussen de gangen door snel uitgeserveerd. Je moet echt aangeven dat je rustig wilt eten. Drank aan boord is zeer betaalbaar zo kost een frisje $1,95, biertje $ 5,95 en de diverse cocktail $6,95 gedurende de happy uren (3X) kost het 2de drankje $1 Veel gelezen over het entertainment dit wil ik iets nuanceren, de theater voorstellingen zijn, als je er van hou, gewoon goed met name de zang dans groep De Rotterdammers zijn echt van goede kwaliteit. Tsja er was ook een opera achtige zingende dame was niet ons ding dus ga je wat anders doen toch. Gedurende onze cruise was er een band (Vanessa & Jody) eveneens echt super. Al met al je moet er ook zelf van maken keuze zat.

Avec des ami(e)s, Fev 2014
"Mooie cruise in Indonesie"traduire
Aad
Loisirs

22/03/2014 Het inchecken in Singapore verloopt chaotisch en duurt erg lang. van de 33 beschikbare counters waren er 10 in gebruik. Schip ziet er mooi uit niets op aan te merken. Eten is ook goed alleen laten ze bij het a la carte ontbijt en het vrije zittings dinner steken vallen. Bij het a la cart ontbijt werd tot 2x toe het verkeerde gerecht geserveerd. Bij het diner lijkt het erop of ze je binnen 1 uur weer weg willen hebben, het is ons 3 x gelukt (op 14 dagen) om rustig te dineren. Witte en rode wijn wordt in hetzelfde glas geschonken zonder enige aandacht hiervoor. Entertainment gedurende de zeedagen is er niet terwijl er op het achterdak een grote videowall beschikbaar is, deze maar 3x in gebruik gezien. Wel een goed duo welke elke avond in de Oceanbar optrad. In het theater ook goede shows voor ieder wat wils. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Formele avonden voegen niets extra's toe er is geen verschil tussen een formele avond en een gewone avond.

En couple, Jan 2014
"Mooie cruise"traduire
dennis_dickx
Loisirs

21/01/2014 We hebben de cruise van Rotterdam naar Athene in januari 2014 lastminute kunnen boeken.
We hadden een binnenhut geboekt en hebben een buitenhut met groot raam gekregen. Wel helemaal achteraan waar het iets minder rustig is door zeegang en motorgeluid.
Het eten vonden we fantastisch, hoewel verschillende passagiers toch vonden dat het niet meer was zoals vroeger. Het is maar wat je dagelijks eet, denk ik. De shows zijn niet geweldig.
Het personeel is zeer vriendelijk, maar niet flexibel. We moesten bij het ontschepen zeer vroeg een bus hebben (niet van HAL ) maar konden onze ontscheping tijd niet veranderen. De bus wacht wel, was hun antwoord. Eenmaal van boord gingen we onze koffers ophalen maar er was maar 1 koffer in de terminal. Na 45 minuten kwamen ze ons zeggen dat de andere koffer al aan de luchthaven stond. We haalden nog net onze bus. 6 andere passagiers waren te laat doordat ze te laat ontscheepten misten de bus. De taxirit heeft hun 140 euro gekost!

Avec des ami(e)s, Jan 2014
"Dit nooit meer"traduire
H. Lith en H.A. Sou...

10/01/2014 Alleen aan het begin van de trip heeft de boot als het stormt tijd om een veilige ligplaats aan te doen ,
En lig je ruim twee dagen in een haven die niet op het programma staat,
Op de terug reis geld allen de tijdige aankomst voor de volgende trip hoe het ook stormt
En kom je gewoon een dag eerder thuis
Je vakantie van 18 dagen duurt dus 15 dagen

Avec des ami(e)s, Jan 2014
"Storm en wind maar toch genoten"traduire
F.B.Meering

11/01/2014 18 daagse reis met de Rotterdam gemaakt noot stop in Le Havre
verstandig van de Kapitein ja enkel jammer Lanzarote en Lissabon niet aangedaan hal geeft korting op volgende reis van 20 procent dat is een goedkopen smoes velen gaan niet meer mee kan beter overgaan tot een uitkering in geld voor de kosten die hun overhouden aan havengeld

En couple, Dec 2013
"Fijn schip, niet teveel overdreven drukte"traduire
monica en Jos Schoo...
Loisirs

11/01/2014 Een mooie, maar stormachtige cruise naar de Canarische Eilanden gemaakt. Sfeer aan boord is prima. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie schone hut, met veel kastruimte. We hebben heerlijk gegeten in de Diners Room, maar ook overdag in het Lido. Voor sommige plaatsen hadden we een excursie geboekt aan boord, maar meestal gingen we zelf lopend alles ontdekken. Vanaf het schip waren de stadjes goed aan te lopen, maar er waren ook shuttlebussen of taxi's. De kapitein en zijn bemanning plus cruisedirector Michael deden er alles aan om ons een veilige tocht te bieden. We kregen voldoende uitleg over de aanpassingen in het programma. Kortom het was een fijne vakantie en we gaan zeker nog vaker met de HAL weg.

En couple, Dec 2013
"Niet goed voor gehandicapten"traduire
A.VISSER
Loisirs

27/12/2013 wc deuren zijn niet automatichs in de pub.ruimte,deuren naar promonade dek ook niet,als je buiten bent niet meer naar binnen.
In de hut is de bakkamer een ramp, kraan te laag,wasbak kan je niet onder met je rolstoel, douchzit is veel te hard voor de meeste handy,s, wc heeft geen beugel, tevens te laag.ga nooit meer met HAL schepen.
bij NCL kan de HAL leren om met gehandicapten om te gaan

En couple, Nov 2013
"Heerlijk intiem schip"traduire
Frank
Loisirs

28/12/2013 Net terug van een cruise van Athene naar Rotterdam. Geen wachttijden, mooie schone ruimtes, kamers zeer ruim, goed entertainment, met name de jazzband. Zeer belangrijk: alles is tweetalig aan boord ( nl/ en) , en achterop staat de NL vlag! De kapitein, uiteraard uit. Rotterdam was een zeer vriendelijke man, die ons bekwaam door een zware storm in de Golf van Biscaye heeft geloodst. Daarbij kwam veel info over de boordomroep en een volledige briefing in het theater. Zo hoort het!

En couple, Nov 2013
"Op naar de volgende keer!"traduire
Ric
Loisirs

24/12/2013 Geweldig! Hut een beetje gedateerd en matig onderhouden (door ramen is slecht heen te kijken ivm condens) Openbare ruimtes geweldig. Personeel meer dan vriendelijk zeker t.o.v. de oudere passagiers.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant