Avis Bâteau de croisière Nieuw Amsterdam***

Nieuw Amsterdam***
Avis Bâteau de croisière Nieuw Amsterdam***
cruise

Bâteau de croisière Nieuw Amsterdam a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 40 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bâteau de croisière Nieuw Amsterdam*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à cruise ! Vous pouvez également trouver 245 Photos concernant Bâteau de croisière Nieuw Amsterdam*** sur Zoover.

1 2 3 4 suivant

40 avis sur Nieuw Amsterdam***

En couple, Oct 2013
"Fantastische cruise"traduire
Martine
Loisirs

27/10/2013 Prachtig schip, perfecte organisatie, persoonlijke service ondanks 2000 gasten, prima eten en geweldige shows. De bandleden prima, de zanger en zangeres aan vervanging toe, zongen niet al te best. Geen moment verloren gevoeld op dit bijna 300 meter lange en 11 etages hoge schip. Wel zeeziek geweest (nooit verwacht). De cruise voor volgend jaar al weer geboekt. Weer met de Nieuw Amsterdam. Een aanrader!

En couple, Juil 2013
"Luxe schip vol maritieme informatie en antiek"traduire
van bemmelen
Loisirs

11/08/2013 als ervaren pax (cunard,seabourn,pazamara,oceania) zeer tevree met ms NA
prachtig interieur vol met maritieme zaken en luxe restaurants. goed voer (tamarinde) leuk al die themabuffetten op achterdek
levendige sfeer
van vele kinderen geen last
waar cruises vaak voor grijsaards hier alle leeftijden en weinig obese tiepjes die me alle eetlust zouden ontnemen.
prima disco met goekope drank
vol spannende havens vooral kotor montenegro
kapt van Zaane topvoorbeeld van ouderwetse stijlvolle gezagvoerder pax schip. lang blond verzorgd mooie stem goede dictie engels; andere hal kapteins als Krombeen en Schoonderbeek (lezenswaardige cap albert blog)kunnen les bij hem nemen.
jammer dat tropentenue werd afgeschaft nu sjouwen de officieren rond in zw broek met dasloos hemd met veelal onderhemd dat er bovenuit piept

er was excursie achter de schermen van schip voor 150 dollar m.i. nogal duur
rest zer goede prijs kwaliteitsverhoudin
jammer geen goochelaar of illusionist maar matige muzikanten

En couple, Mar 2013
"Top meteen doen"traduire
Gert jan
Loisirs

12/04/2014 Met de nieuw Amsterdam in het Caribische gebiedt geweest.
Inschepen vanuit Miami gaat snel en is goed georganiseerd,hadden een Stateroom met balkon en dat is heerlijk
Lekker op je bed naar de zee kijken. Heerlijk het immens grote schip verkennen. Uitzonderlijk goed eten. Tamarind is heerlijk met sushi en ribs , callaleto vond ik zelf wat minder maar de pinnacle grill is meer dan de moeite waard om meer dan eens te bezoeken. En als klapstuk een avond bij lecirqe , dan komen je smaak pupillen pas echt op gang.
De ports of call zijnsoordelen erg mooi. Ondanks er een buikgriep op de turks en toircos eilanden was (waar we ook niet aan meerden ) was het eigen HAL eiland op de Bahama's erg mooi. Wit zand waar je alleen maar van kan dromen en waar Sint Maarten ons tegenviel was Puerto Rico echt zo geweldig mooi,Op zee of aan wal je je geen moment hoeft te vervelen. Elke dag het nieuws en van smorgens vroeg tot savonds laat een programma waar er voor iedereen wel iets tussen zit om te doen.

Famille avec enfants/adolescents, 2012
"Morbi congue ipsum ac erat vestibulum quis"traduire
delta_acc
Loisirs

23/10/2012 Morbi congue ipsum ac erat vestibulum quis ultricies neque posuere. Cras iaculis, elit sed congue laoreet, dui diam mattis nunc, euismod pellentesque mauris metus at tortor. Praesent sit amet sapien augue. Curabitur condimentum suscipit arcu, hendrerit condimentum sapien suscipit id. In hac habitasse platea dictumst. Duis quis lectus arcu. Etiam luctus mauris vel orci aliquam mattis. In hac habitasse platea dictumst. Morbi sagittis enim ac turpis tincidunt fermentum. Quisque dolor augue, laoreet ut rhoncus sit amet, pulvinar at tortor. Aliquam id magna id tellus scelerisque feugiat interdum a ipsum.

En couple, Sep 2012
"Middelandse zeecruise"traduire
Els en Cor Dudok
Loisirs

09/10/2012 We zijn net terug van een cruise met de Nieuw Amsterdam.
Dit was onze 17 cruise en de 2 keer met de HAL,voor een vrij nieuw schip vonden wij het interieur sober.Aan het entertainment mag beslist iets veranderen.(Een zangeres die kan zingen b.v.) In de queens lounch hebben we steeds een lege ruimte aangetroffen na 22.00 uur.Wel hebben we complimenten voor ,
,,MichaelL Sara,, van de pianobar. Die mogen ze bij de HAL in ere houden een echte showman. TOP.
Hij speelt aan een stuk door van 21.00 uur tot 24.00 uur zonder pauze.
Of het voor ons nog een keer de HAL wordt weet ik niet.

Avec des ami(e)s, Sep 2012
"Geen nieuw amsterdam meer"traduire
Bo
Loisirs

01/10/2012 We deden half sept een middelandse zee cruise met nieuw amsterdam, aankomst prima geregeld je was snel ingecheckt en aan boord. We waren vol verwachting over super de luxe boot maar viel erg tegen. Donkere koude boot en geen wauw effect. Hutten zager er op eerste oog prima uit, maar niet schoon veel haren en stof. Overal erg koud, en airco pal boven je bed is ook geen succes. Er lagen dekens onder het bed, ook die waren vies met vlekken en haren..De vloer bij het zwembad was spekglad en er gingen hoop mensen onderuit. Ik denk zelf voor mensen van middelbare leeftijd prima boot, maar niet voor veertigers veel te saai. Disco was leeg, theather was ook niks spectaculairs te zien. Verder kon je naar piano of viool luisteren. In het casino werd niet eerlijk gespeeld en van het eten had ik ook meer verwacht. Excursies veel te duur. Over het fooi beleid niet te praten, personeel niet vriendelijk en weinig respect. De boot trilde enorm als hij vaarde dit klopt ook niet.

En couple, Juil 2012
"Geweldige cruise op de Nieuw Amsterdam!!!"traduire
Susan & Patrick
Loisirs

29/08/2012 eind juli begon onze 13-daagse cruise op het geweldige schip de Nieuw Amsterdam.. Het was onze eerste cruise en we hebben genoten van iedere minuut!! Indrukwekkend schip, mooie inrichting, luxe Verandah deluxe kamer met balkon, eten was uitmuntend, service super! Alles was heel goed geregeld, bij aankomst ging alles soepel, zelf taxi geregeld bij aankomst in Venetie naar Terminal, ter plaatse snelle incheck. Iedere avond ontvang je informatiebulletin Explorer, met alle informatie over dag erna(aankomst- en vertrektijden, info over wat er allemaal te doen is op het schip, enz) Van de 13 dagen hadden we 2 zeedagen en rest iedere dag in andere plaats/land. Heel veel gezien, veel indrukken opgedaan. Service aan boord is echt een vermelding waard, onze 2 kamerstewards waren geweldig! ook de bediening in het Lido restaurant was even correct en super! zeker 5 sterren waard!! We gaan zeker nog meer cruises doen bij deze rederij.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"Beste Schip van de HAL tot nu toe"traduire
Marco van Essen
Loisirs

17/08/2012 Voor ons was dit de 10e cruise en de 6e met de HAL, heerlijk schip, fantastische crew, uitmuntende service!

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"GEWELDIG! Niet met worden te beschrijven."traduire
Naomi
Loisirs

24/09/2012 Dit was mijn vierde cruise. Ook de beste van allemaal.

Geweldige service van het personeel, ze doen erg hun best en doen het goed. Heerlijk eten. En entertainment op niveau, goed dus.

De boat was geweldig, genoeg ruimte en genoeg keuze uit wat je maar wilt doen. ook de groote van de boat was goed, niet te veel passagiers, dus niet heel druk.

Ook de tiener en kinderclub heel leuk.

Zeker een aanrader voor iedereen!

En couple, Juil 2012
"Fantastische cruise"traduire
zellie_725

05/08/2012 Van 18-30 juli een 12 daagse cruise door het Oostelijk Middellandse zeegebied gemaakt. Volgende plaatsen aangedaan: Venetië, Kotor, Athene, Istanbul, Mykonos, Kusadasi, Santorini, Split, Venetië. Het was een fantastische cruise. Uitermate vriendelijk personeel, prachtige plaatsen bezocht en genoten van prachtig weer. Qua cultuur is deze reis zeer aan te bevelen. De excursies van de HAL vind ik stevig aan de prijs en zeker niets voor inividualisten zoals mijn vrouw en ik. Er was een erg internationaal publiek aan boord. We hadden een hut met balkon, heerlijk! Het ruisen van de zee, de sterrenhemel een glas wijn. Wat wil de mens nog meer? In tegenstelling tot een vorig bericht hier op de site zijn wij erg tevreden over de HAL. Voor ons hoeven funschepen niet zo. Het eten en de verzorging is werkelijk van topkwaliteit.

1 2 3 4 suivant

Que pensez-vous des repas servis en vol ?