Avis Bungalow Hoyfjellsenter***

Hoyfjellsenter***
Avis Bungalow Hoyfjellsenter***
Postboks 43, N-4755, Hovden i Setesdal

Bungalow Hoyfjellsenter a obtenu une note de 7,2 de 10, basé sur 21 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bungalow Hoyfjellsenter*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Hovden i Setesdal ! Vous pouvez également trouver 31 Photos concernant Bungalow Hoyfjellsenter*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Norvège. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Aust-Agder. Comparer Bungalow Hoyfjellsenter*** avec les autres logements, dans Hovden i Setesdal.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Hoyfjellsenter*** Hovden i Setesdal N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

21 avis sur Hoyfjellsenter***

5,9
En couple, Aou 2014
"Nooit meer"traduire
Thea

17/08/2014 Er zijn 2 gedeeltes met huisjes die verhuurd worden. De huisjes aan de kant van het hotel zijn slecht. Hoog nodig toe aan een gehele renovatie. Alleen het piepkleine keukentje heeft vrij nieuw apparatuur. De slaapkamers zijn klein, geen kledingkast te bekennen. 2 pers.bed met daarboven een een persoonsbed. Echt niet voor 6 pers. Meer 2 volwassenen en 2 kinderen gezien de ruimte die je hebt.Badkamer eveneens klein en deur kon bij ons niet dicht.

En couple, Juin 2013
"Prachtig gelegen Groot huis."traduire
Carla de Boer

23/07/2013 Hovden zelf is een kunstmatig dorp, met enkele supermarkten een vvv, een bar en veel vakantie verblijven. Ons park was ruim van opzet, met een rivier direct achter ons wat de honden weer heel fijn vonden. Maar wat kenmerkend is voor Noorwegen zijn de lange afstanden overal naar toe. Het is wel een land bij uitstek als je van "wandelen" houdt. begrepen dat er net een nieuwe eigenaar op zit. Was wel heel vriendelijk.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2012
"Ruime huisjes, mooie omgeving"traduire
Erna

11/08/2012 Aan de oudere foto's te zien zijn de huisjes opgeknapt. Ze zijn erg ruim en zien er prima uit met een erg complete keuken. Alleen de badkamer en toilet blijven nog iets achter. De brede onderbieden hebben een boxspring die prima is. Het park is iets kaal, maar het riviertje is leuk voor de kinderen. Hovden is een klein toeristisch dorpje, met supermarkt en restaurant. Het is wel vooral op wintersport gericht. Wij vonden de Evje erg leuk, het was wel 2 uur rijden. Op het park is geen internet.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Ruim huisje met een verschrikkelijk uitzicht!"traduire
paul

20/08/2012 Wij hadden uitzicht op zo ongeveer de enige 2 flats die je in heel Noorwegen tegen komt. Wat viel dat tegen. Het riviertje achter ons huisje was leuk, maar het park ademde echt geen sfeer uit. Huisjes waren ruim (voor 9 personen terwijl met z'n vieren waren), maar bedden waren verschikkelijk en vooral de douchecel/wc is zeer armoedig. Ook ons enige park waar geen wifi was.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Mooie huisje op een mooie plek"traduire
saroes

04/08/2012 Huisjes zijn comfortabel in gericht, ze liggen niet allemaal even mooi. Ruime huisjes op loopafstand van centrumpje en winkels. Vanuit dorp zelf mooie wandelingen te maken.

En couple, Aou 2011
"Aan de rivier, ruime bungalow"traduire
JoDo

12/08/2011 Mooie ruime bungalow aan een rivier. Totaal kunnen er 9 personen slapen in drie kamers met stapelbedden met allemaal een breed onderbed. We miste wel een ruim twee persoonsbed. Wel sauna, vaatwasser en alles erop en eraan. In de omgeving veel wandelingen te maken. Zwembad+spa is leuk en het geld waard. Elandensafari gedaan. Toeristeninfo geeft goede informatie. Byklestigen en dam zijn het waard om te bezoeken.

En couple, Juin 2011
"Prachtig huisje in een mooie omgeving."traduire
Bert

22/06/2011 De bungalow is heel erg ruim (80 m2) en werkelijk van alle gemakken voorzien (behalve internet, daar voor moet je naar het marktplein). Een zeer kompleet ingerichte keuken met alle denkbare apparatuur van topmerken zoals Miele, Siemens en Liebherr, vloerverwarming, sauna, grote varanda met Hartman meubilair, het mooiste huisje op onze rondreis!! En gelegen langs de rivier Otra met een prachtig uitzicht op de rivier en bergen. Echt een toplokatie!!
De omgeving is ook heel mooi. Een aanrader dus...

En couple, Aou 2010
"Wat een prachtige vakantiewoningen!"traduire
jodi

31/10/2010 Wat een prachtig vakantiewoning, gelegen naast een rivier.
De huizen zijn zeer ruim opgezet en ook van binnen kom je geen ruimte te kort. Van alle gemakken voorzien. Mocht ik ooit deze kant weer op gaan dan zou ik zeker opnieuw boeken.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2010
"Groot huis, kleine slaapkamers"traduire
Mieke

19/08/2010 groot huis, ruime entree. Wat anderen ook schrijven klopt: het is echt een wintersporthuis. Zeer ruime woonkamer.Ons huis was net gerenoveerd, een aantal huizen volgt.Kleine douche met douchegordijn. Sauna in badkamer. Apart toilet. Beroerd uitzicht op hotels aan de overkant van de weg. Slaapkamers heel klein met 2 persoonsbed (1.40) en een bovenbed waardoor 1 persoon niet meer in en uit het 2 persoonsbed kan. Wij vonden dit een groot nadeel. Niet ideaal voor kleine kinderen want overal zitten stopcontacten (vaak dubbele) boven de plinten. Bovendien is de balkonreling laag(komt bij volwassene tot de knie). Prachtige wandelroutes in de omgeving. Fietsen niet ideaal, groot deel van de fietsroutes gaat over de weg (9) en het is een steil gebied.

En couple, Juin 2010
"Mooi appartement"traduire
Diane78

15/01/2011 We hebben in dit appartement 3 overnachtingen gehad. Het was een mooi en groot appartement. Het was er schoon en netjes. We hebben eerst bij de receptie gekeken, er zat een envelop in een brievenbus met onze naam er op. Daar stond ons appartement nummer op en de sleutel. Alleen wij konden het appartement niet vinden. Ze hadden een mooie plattegrond gemaakt en daar een tekening op gemaakt, alleen dat hadden wij niet gezien. Het is een mooie omgeving en er zijn daar veel zaken te bekijken. We zijn zelfs naar de Lysjefjord geweest zeer de moeite waard.

1 2 3 suivant