Évaluations Skoganvarre

27 octobre 2014

Skoganvarre
Évaluations Skoganvarre

Skoganvarre a obtenu une note de 2,9 de 10, basé sur 3 évaluations
Vous voulez avoir l'avis des voyageurs sur Skoganvarre ? Venez lire les évaluations des Zoovernautes sur Skoganvarre. Vous avez déjà été à Skoganvarre ? Partagez votre opinion en cliquant sur "Ajouter une évaluation". Sur Zoover, vous pourrez trouver des avis 1 Camping sur Skoganvarre. Venez rajouter 5 Photos sur Skoganvarre. Sur cette page, vous trouverez tous les hébergements dans Skoganvarre. Vérifiez d'autres lieux de vacances pour Norvège. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Finmark.
Il n'y a pas encore d'évaluation pour la destination Skoganvarre. Vous pouvez ajouter une évaluation sur cette destination.

Vous avez déjà visité cette destination ?

3 avis sur Skoganvarre

3,2
5,2
En couple, Aou 2013
"Liever niet"traduire
Brenda.schot

18/08/2013 Een hele vriendelijke campingbaas maar.... viessssssss! Getver, ik was blij dat ik m'n eigen 'plasemmertje' bij me had! Het sanitair was ronduit smerig. De hutjes gingen nog wel maar hooguit voor 1 nacht. Maar niet zonder je eigen beddengoed. Niks op de hele camping durfde je aan te raken. Overal lag vuilnis. Het zou zo leuk kunnen zijn want... Van de ligging kun je niks zeggen. Een heel mooi meertje, een prima plek en gemoedelijke mensen. We hadden er zo'n Onslow en Daisy gevoel We werden met een lach uitgenodigd voor een volgend keer..... Nu, dat denk ik niet :)

En couple, Juin 2013
"Hier niet heen gaan."traduire
Gordon

01/08/2013 Kleine, vieze campeerhut, dekbedden waren één bonk stof, koelkast vuil. Toiletgebouw ronduit smerig.

En couple, Juil 2012
"Lokatie prachtig / kleine hutten zijn slecht"traduire
Astrid

06/08/2012 Misschien zijn we wat "verwende"toeristen, maar een goed bed heeft voor ons toch wel prioriteit. Helaas lagen we hier op de planken. En op de harde stoelen hou je het ook niet erg lang uit. Veel rommel rondom de camping ( er zit sinds 2 jaar een nieuwe eigenaar op ( aldus de eigenaar zelf) Hij verontschuldigde zich ook voor de slechte matrassen.