Avis Camping Kjaertveit

Kjaertveit
Avis Camping Kjaertveit
Simadalsvegen 5-8, N-5786, Eidfjord

Camping Kjaertveit a obtenu une note de 7,8 de 10, basé sur 5 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Kjaertveit pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Eidfjord ! Vous pouvez également trouver 6 Photos concernant Camping Kjaertveit sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Norvège. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hordaland. Comparer Camping Kjaertveit avec les autres logements, dans Eidfjord.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Kjaertveit Eidfjord N'hésitez pas à donner votre avis!

5 avis sur Kjaertveit

6,2
Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"De boothuisjes: echte pareltjes"traduire
tanjacalon

25/07/2012 Wij hebben niet op de camping gestaan maar we verbleven in een van de 3 boothuisjes (cabins). Tot onze verbazing bleken dat echte pareltjes te zijn. Zeer mooi gelegen, direct aan het water met een leuk ruim terrasje met zitmeubilair. Het huisje zelf was groot en had eigenlijk alles. Een vaatwasser, wasmachine en droger, koffiezetapparaat, oven. Het was heel ruim, schoon en gezellig. Er waren 2 slaapkamers, een met een stapelbed voor 3 personen en een hemelbed voor 2. Erg leuk was de zolder die redelijk ruim was waar ook 2 bedden stonden die groot genoeg waren voor kinderen. Voor een kleine vergoeding heb je prima wifi.De eigenaar zelf is vriendelijk en bakt iedere nacht heerlijke broodjes. Niet heel goedkoop maar bijzonder lekker. Overdag zit er een meisje wat prima engels spreekt.
En: de huisjes waren prima geprijsd voor wat ze bieden.

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2011
"Mooi gelegen!"traduire
Hans

23/09/2011 Deze camping afgelopen zomer (2011) bezocht en er 3 nachten gebleven met tent. Is ons goed bevallen.
Afwassen is lastig (alleen heel heet water), sanitair matig. Wel gelegenheid om de was te doen, was in ons geval handig.
Hardangervidda en Voringfossen op rij-afstand.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2011
"Mooie ligging, voorzieningen en sanitait slecht."traduire
Rob

01/09/2011 De camping is op zich mooi gelegen aan de fjord. Echter de eigenaar spreekt moeilijk duits en engels en maakt weinig schoon.
De sanitaire voorzieningen met alle respect zijn ronduit vies. Afgebroken tegels, dikke zwarte schimmelranden.
Voor kinderen is er een klein zwaar verouderd speeltuintje. Ik zou er niet weer naar toe gaan.

En couple, Aou 2010
"Een topper"traduire
groenenboom

26/11/2010 deze camping is top erg rustig en aan het water (fjord)

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2010
"Camping met zeer mooie ligging"traduire
famwullink

12/08/2010 Een camping in Eidfjord direct aan het water gelegen. Mooie ligging en het centrum op loopafstand. Wij vonden de staat van het sanitair verouderd en er werd niet echt schoongemaakt. Voor het oog werd er wat opgeruimd. Neem wel een paar stukken hout mee om de caravan enigzins waterpas te krijgen.