Avis Hôtel Triangle

Triangle
Avis Hôtel Triangle
Jinja

Hôtel Triangle a obtenu une note de 4,1 de 10, basé sur 6 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Triangle pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Jinja ! Vous pouvez également trouver 4 Photos concernant Hôtel Triangle sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Ouganda. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Ouganda. Comparer Hôtel Triangle avec les autres logements, dans Jinja.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Triangle Jinja N'hésitez pas à donner votre avis!

6 avis sur Triangle

5,6
6,2
3,6
4,9
Seul(e)
"Fantastisch Hotel!"traduire
Andre Mokotjo

07/07/2010 Ik heb een fantastische tijd gehad, ligging was goed en het personeel was erg aardig! Het eten was WALGELIJK dus wij gingen maar in andere restaurants eten, de kamers waren ruim allen wel aan de kleine kant, het bed in de kamer was wel erg irritant er zat een vervelende vering in maarja! Zeker een aanrader!

En voyage organisé en groupe, Sep 2009
"Verschrikkelijk slecht hotel, vieze kamers."traduire
Jolanda

09/12/2009 Niet naar toe gaan!!
Kamers zijn slecht, badkamer vies en er zitten heel veel beestjes daar.
Ontbijt is slecht, personeel is niet gemotiveerd.
Een aftands hotel.

En voyage organisé en groupe, Juil 2009
"Niet doen!"traduire
Betty

22/08/2009 Hotel Triangle is een soort gevangenis met slechte service. Wij sliepen in het deel voorbij het terras. 's Avonds slecht verlicht, terras ongezellig met veel witte tegels, barpersoneel loopt wel af en aan om drankjes te brengen.

Kamers zeer klein met tralies voor de ramen, die niet open kunnen i.v.m. insecten. Slechts een handdoek per kamer, degenen die daarna gebracht werden waren nog vochtig. Klamboe was in orde.
Daarnaast kleine badkamer.

Ontbijt heel eenvoudig in ongezellige eetzaal. We hebben 's avonds buiten de deur gegeten.

Ligging goed aan de Nijl, maar helaas neit op loopafstand van het centrum van Jinja.

Trijntje Medema

12/09/2007 Wij vonden dit geen geweldig hotel. Onvriendelijke mensen, geen service, onverschillig. We sliepen in een kamer naast de bar, terwijl we om een rustige kamer hadden gevraagd...de hele nacht geen oog dichtgedaan ivm feestje. Met veel pijn en moeite en rare gezichten een andere (betere) kamer gekregen. Ontbijt heel simpel zoals bijna overal in Oeganda. Avondeten was wel okey. Ligt wel mooi aan de Nijl maar wij gingen liever naar "Gately on Nile" op loopafstand. Met mooie tuin en vriendelijker personeel en veel mooiere entourage enz...

En voyage organisé en groupe, Aou 2007
Edwin

17/09/2007 De kamer die wij hadden was ruim en goed. Wel hebben we gehoord dat het aan de andere zijde van het hotel gehorig kan zijn vanwege een generator. Maar dit hebben wij dus niet zelf ervaren.

Buitengewoon slecht is de klantgerichtheid van het hotel. Men is niet onvriendelijk maar gewoonweg bot. We vroegen iets aan de frontdesk maar die persoon liep gewoon weg. Blijkbaar zat haar dienst er op. De persoon achter de bar liet duidelijk merken het niet prettig te vinden gestoord te worden tijdens een tv programma terwijl wij wat te drinken kwamen kopen.

Het ontbijt was karig. Wij waren op een normale tijd ontbijtzaal maar sommige producten waren reeds op en werden niet meer bijgevuld.

Kortom: Om te slapen prima, maar ga eten & drinken in Jinja.

En couple, Jan 2005
Regina und Michael ...

28/02/2008 Die zimmer sind nicht isoliert oder schallgedämmt und keine air condition.An sonst war alles ok.