Avis Sportiom

Sportiom
Avis Sportiom
Victorialaan 10, 5213 JE, Den Bosch / s-Hertogenbosch / Bois le duc

Sportiom a obtenu une note de 6,6 de 10, basé sur 17 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Sport & Nature Sportiom pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Den Bosch / s-Hertogenbosch / Bois le duc ! Vous pouvez visionner 1 Photo concernant Sportiom. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Brabant Septentrional . Voir tous les hébergements dans Sportiom, Den Bosch / s-Hertogenbosch / Bois le duc.

17 avis sur Sportiom

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2014
"Zonde van geld en tijd"traduire
peter

24/10/2014 Overschat zwembad, veel te klein en vies. Dit is echt slecht. De eerste keer dat ik een zwembad zag waar je gewoon met blote voeten moest lopen op het gedeelte waar anderen met schoenen liepen. Dacht dat verboden was. Als pieren in een ton "zwemmen ".

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2014
"Leuk zwembad"traduire
jerimar

06/10/2014 leuk zwembad, wij mochten er gratis in met de Ecard van Libema parken

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2014
"Subtropisch zwemparadijs"traduire
Daniëlle

07/08/2014 genoeg vertier! Gratis parkeren aan de overkant (terrein FC Den Bosch)

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2014
"Zeer geslaagd zwem/verjaardagsfeestje"traduire
Uit Breda

15/02/2014 Leuk zwembad, zeer geschikt voor een verjaardagsfeest (ons gezelschap: 8 kinderen van 11 jaar). Wachttijden vielen reuze mee, glijbanen vielen erg goed in de smaak. Alleen maar lachende gezichten gezien. Druk maar niet hinderlijk. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Eten lekker. Op zondag is ook het 25mtr bad open, dit is een mooie aanvulling.
Wildwater rivier erg leuk. Zeker doen!

Mai 2013
"Onbeschoft !!"traduire
Jos

20/05/2013 lazergame sessie geboekt/gereseveerd voor familie dagje,12 personen. worden we dood leuk 45 minuten van te voren gebeldt dat het niet door kan gaan, omdat er een "grote groep" tussen gekomen is, waarom dan reseveren ????, geen nut. uitgeweken naar Trax in uden, die waren wel blij dat we kwamen. Sportidom, nooit meer!!!!!!!!!

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2013
"Wat een tegenvaller!"traduire
Esther

26/02/2013 Voor ons ruim een uur rijden, maar naar alle veelbelovende artikelen over dit zwemparadijs hadden we dat er zeker voor over. wat was onze teleurstelling dan ook groot! Faciliteiten zijn er voldoende zoals golfslagbad, glijbanen, whirlpool, kruiden baden en stoombaden, maar wat is het ontzettend klein. Lange wachtrijen voor de glijbanen en tussendoor even ergens ontspannen zitten is er niet bij. Er zijn hier bijna geen voorzieningen voor en te weinig ruimte. Horeca is er ongezellig en slecht georganiseerd. De kinderen vroegen na 1,5 uur alweer waneer we naar huis gingen. Ze waren door en door verkleumd. Je mag van een subtropisch zwemparadijs op z'n minst een fijne temperatuur verwachten, maar het was overal steen en steenkoud. Uit pure noodzaak nog maar een paar extra muntjes voor de kruidenbaden bijgekocht om maar niet helemaal verkleumd naar huis te hoeven gaan. Het personeel was wel zeer vriendelijk, maar voor ons geen tweede keer. Prijs/ kwaliteitverhouding is zeer slecht.

Famille avec enfants en bas âge, Fev 2013
"Wat een tegenvaller!"traduire
Esther

24/02/2013 Na diverse artikelen te hebben gelezen over een van de mooiste zwembaden van Nederland zijn we gister in Sportiom geweest. Wat waren onze verwachtingen dan ook groot en viel dit zwemparadijs ontzettend tegen! Het zwembad heeft leuke glijbanen, een golfslagbad en stroomversnelling, bubbelbad, kruidenbaden en stoomcabines, maar wat is het ontzettend klein en ontzetten koud! Tussendoor even erg rustig kunnen zitten is er niet bij er is simpelweg te weinig ruimte voor. De kinderen wilden na 1,5 uur alweer naar huis omdat ze het zo ontzettend koud hadden. Uit noodzaak dus nog maar even muntjes bijgekocht voor de kruidenbaden om toch niet helemaal verkleumd naar huis te moeten gaan.

Famille avec enfants en bas âge, Jan 2013
"Leuk uitje"traduire
arjenirene

07/01/2013 - Anwb kaart tonen voor 10 % korting
- Ongezellig entree
- sportbad duikplank glijbanen rubberbandglijbaan bubbelbaden stroomversnelling etc.
- opblaasbandjes aanwezig
- heel vriendelijk personeel met de juiste toon

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2012
"Leuke zwembad, zeker doen."traduire
reaver005

03/09/2012 Leuke zwembad met drie glijbanen,1200m,800m en 1 voor de zwembanden.Heel leuk van opzet,erg mooi.
Is alleen kleiner dan ik had gedacht. Wij waren er op een woensdag,29-08-2012, en gelukkig was het niet druk. Maar kan me voorstellen dat het te klein is als het druk is.

En couple, 2012
"Mooi zwembad"traduire
simsalabim123

26/08/2012 Erg mooi subtropisch zwembad die je niet veel tegenkomt. Erg veel plezier gehad en daarom is dit een absolute aanrader.

Les meilleurs hébergements à Den Bosch / s-Hertogenbosch / Bois le duc