Gasterij Landschot
Avis Pension Gasterij Landschot
Heieind 6, 5528 NT, Hoogeloon

Pension Gasterij Landschot a obtenu une note de 9,8 de 10, basé sur 13 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Pension Gasterij Landschot pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Hoogeloon ! Vous pouvez également trouver 3 Photos concernant Pension Gasterij Landschot sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Brabant Septentrional. Comparer Pension Gasterij Landschot avec les autres logements, dans Hoogeloon.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Gasterij Landschot Hoogeloon N'hésitez pas à donner votre avis!

13 avis sur Gasterij Landschot

9,6
9,6
Avec des ami(e)s, Sep 2014
"Bijzonder combi van sfeer, luxe & aandacht!"traduire
Sandra

15/09/2014 Afgelopen weekend hebben we met 7 vriendinnen een geweldig weekend gehad bij Gasterij Landschot en bij Natuurspa Hoogeloon. We zijn bijzonder in de watten gelegd door Jan en Gerrie. Zoveel rust en liefdevolle aandacht, fijne uurtjes in de spa, 's avonds samen koken in de fijne grote keuken.. het was echt perfect. We komen zeker terug!

En voyage organisé en groupe, Sep 2014
"Absoluut een aanrader!"traduire
Monique

14/09/2014 Gastvrij,prachtige kamers,totale ontspanning,biologisch heerlijk ontbijt,lunch eveneens,geweldige Spa,anders dan anders,een plek om nogmaals naartoe te gaan!

Avec des ami(e)s, Juil 2014
"Mooie plek waar je heerlijk wordt verwend!"traduire
Margo

04/08/2014 De kamers zijn mooi ingericht, heel schoon en het uitzicht is prachtig. Het is er heerlijk rustig en ontspannen. Lekker ontbijt en andere lekkernijen. We hebben een dag in de Boerderij Spa doorgebracht en dat was fantastisch. Echt een aanrader! We zijn in de watten gelegd en verwend, het was heerlijk relaxed. De producten die gebruikt worden zijn erg fijn.
Tot slot zijn Jan en Gerrie ontzettend gastvrij en maken ze de tijd die je daar doorbrengt tot een succes.

Plus d'informations sur Pension Gasterij Landschot chez :

En couple, Mai 2014
"Heerlijk ontspannen bij Gasterij Landschot!"traduire
Irisgoeree

19/05/2014 Dit weekend bezochten mijn man en ik Gasterij Landschot. We werden ontvangen door Jan met koffie en wat lekkers uit de regio op het terras in de zon met uitzicht op de weilanden. Daarna bracht hij ons naar onze kamer (de witte kamer). Iedere kamer heeft zijn eigen decoratie, maar allemaal in dezelfde neutrale, comfortabele en mooie stijl. Achter het bed zat een mooie ruime inloop douche. De kamers hebben geen TV, maar deze hebben we ook geen moment gemist. Wil je toch een filmpje kijken? Wij hebben dat via de WiFi van de Gasterij gedaan. Ging perfect. Het ontbijt was heerlijk, met ruime keuze regionale producten. In de regio zijn er volop plekjes om te ontdekken en vele terrasjes en restaurants waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. We hebben ook een dag gebruik gemaakt van de boerderij Spa. Gerrie heeft ons een paar uur lang begeleid, verzorgd en in de watten gelegd. Heerlijk! Absoluut een aanrader om deze Gasterij met bijbehorende Spa te bezoeken!

En couple, Nov 2013
"Gasterij Landschot, onthaasten in Brabant"traduire
Koos

25/11/2013 Verwachting meer dan uitgekomen. Twee nachten in een luxe kamer met een heerlijk bed met daarachter een stortdouche. Twee keer een heerlijk ontbijt met verschillende streekproducten. In de mooie omgeving gewandeld om vervolgens in de BoerderijSpa totaal verzorgd te worden. Wij hebben het aarde, brood en kruidenarrangement geboekt. Vijf uur lang verwend worden met verschillende behandelingen, relaxmomenten en heerlijke streekgerechtjes. De dag geëindigd met een heerlijk diner in restaurant De Gouden Leeuw in Vessem. Wij komen zeker nog een keer terug.

En couple, Sep 2013
"Heerlijk bijkomen"traduire
C. van Meer

17/10/2013 Pension Gasterij Landschot is en heerlijke plek om even helemaal tot rust te komen en verwend te worden. De eigenaren Jan en Gerrie zijn buitengewoon hartelijk en gastvrij. Het is schoon en prachtig ingericht. Kortom een plek waar alles klopt. Ook de boerderij spa is echt een aanrader. Mijn man die normaal niet van sauna houdt heeft zich heerlijk laten verwennen en kon genieten van de 'ovens', zoals Gerrie het noemt. De intieme sfeer is erg prettig, en je komt helemaal tot elkaar omdat je alles met z'n tweeen doet. Kortom zit je even in een dip, hier is de ruimte en de rust om weer met vernieuwde energie het volle leven in te gaan. Dus helemaal top

Famille avec enfants/adolescents, Jan 2013
"Relaxen .. Ontspannen .... Genieten ........."traduire
Louis Hufkens

23/01/2013 Gasterij Landschot en Boerderij Spa vloeien mooi in elkaar,de omgeving straald rust uit. Door het warme ontvangst van het gastgezin zit men zo in de juiste stemming.
Verrassend is het juiste woord voor Boerderij Spa,een Must om te beleven.de zachte openheid van Gerry en Jan,en de natuur welke men er bij betrekt geven juist dat tikkeltje meer.Ontspannen en Relaxt helemaal nieuw eindigd de dag.Gezellig nakeuvelen met de gastheer en een glaasje wijn of tas koffie is het nagenieten van de bovenste plank.
Het pension Gasterij Landschot is van een even grote kwaliteit. De rustige omgeving ,mooie kamers en een overvloedig ochtend ontbijt met typische streek producten getuigen hier voor.
De mooie omgeving met talrijke wandelpaden en Historische bezienswaardigheden zijn zelfs in putje winter de moeite om te beleven,dit is genieten van een andere orde in de "Nederlandse Kempen" .Gasterij Landschot het vertrekpunt bij uitstek voor zowel de geestelijke als de lichamelijke mens.

En couple, Oct 2012
"Heerlijk relaxen en onthaasten"traduire
paul schuyt

14/10/2012 Gasterij Landschot is een goed bewaard geheim maar een absolute aanrader en aanwinst. Zeer stijvol ingericht, gastvrije behandeling en heerlijk relaxen in de ook aanwezige boerderijspa. Wat een genot! Wij komen zeker terug!! Niets maar dan ook niets op aan te merken.

En couple, Sep 2012
"Bijzonder goede kwaliteitsaccommodatie!"traduire
Sharon

02/09/2012 1 nacht geslapen in een heerlijk bed en prachtige kamer (als je van Scandinavische stijl interieur houdt) in september 2012. Alles is gloednieuw en met echte hoogwaardige materialen gebouwd en keurig afgewerkt. Mooie regendouche ook! Lekker ontbijt met Kempische streekproducten. Ook een fijne persoonlijke ontvangst door Jan en Gerrie. De bijbehorende boerderij Spa hoogeloon hebben we niet geprobeerd maar lijkt ons een goede reden om terug te komen. oja en als je echt af wil maken ga dan eten in restaurant de Hofstee in Bladel! Kortom: 1 nacht was te kort.

En couple, Aou 2012
"Absolute aanrader"traduire
heidi

02/09/2012 Een heerlijke plek om bij te komen, te onthaasten en je in de watten te laten leggen. Schitterende kamers, bijzondere gastvrijheid en elke dag een heerlijk ontbijt. Niet twijfelen, gewoon doen.