Express by Holiday Inn Moerdijk***
Avis Hôtel Express by Holiday Inn Moerdijk***
Sebastiaansweg 1, 4781 PE, Moerdijk
Site officiel de l'hébergement

Hôtel Express by Holiday Inn Moerdijk a obtenu une note de 7,9 de 10, basé sur 29 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Express by Holiday Inn Moerdijk*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Moerdijk ! Vous pouvez également trouver 16 Photos concernant Hôtel Express by Holiday Inn Moerdijk*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Brabant Septentrional. Comparer Hôtel Express by Holiday Inn Moerdijk*** avec les autres logements, dans Moerdijk.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Express by Holiday Inn Moerdijk*** Moerdijk N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

29 avis sur Express by Holiday Inn Moerdijk***

En couple, Sep 2014
"Leuk hotel voor een paar dagen"traduire
pnijs

04/09/2014 leuk hotel, jammer dat er geen balkon zit of buiten gelegenheid om lekker te zitten, wij hadden het geluk dat het lekker weer was, boottocht over de biesbosch ook erg mooi en leuk, verder ontbijt mocht iets uitgebreider, prima genoten dus.

En couple, Aou 2014
"Arrangement via internet, maar... niet bijzonder!"traduire
Obed

10/08/2014 Buitenkant en parkeren prima! Inpandig redelijk,.
Helaas ook allerlei grote honden in het hotel hetgeen met nat weer niet zo fris is. 2 overnachtingen gehad en de kamer is niet schoongemaakt en geen handdoeken verwisseld. Zelf geregeld bij de receptie.
Prijs kwaliteit is redelijk. Stel niet teveel voor van het diner want dat is een buffet van niet al te culinaire allure!! Heb het idee dat elders wordt gekookt en dan opgevoerd naar dit hotel...? Kamers waren redelijk. echter 1 stopcontact en wel een verlengsnoer... Ook voor koffie en thee was er een mogelijkheid, alleen was er 1 grote mok en verder geen enkel glas, ook niet in de badkamer. Wifi alleen in de hal bij de receptie vrij. Op de kamer te verkrijgen voor een flink bedrag!

"Slecht"traduire
Th. vd Wiel

28/07/2014 Erg kleine kamer met 2 losse bedden. Nadat deze tegen elkaar geschoven waren bleek er nog nooit onder het bed gestofzuigd te zijn. Handdoeken voor 1 persoon (??) en geen toiletpapier. Die ben ik dus maar bij de receptie gaan halen. Lamp op de badkamer stuk, een vieze douchevloer. De doucheslang leek van een andere planeet te komen en van de 10 ringen van het vieze douchegordijn hingen er 4 los.
De koffie/thee faciliteit bleek gebruikt en niet schoon en er was niets behalve 1 verfrommeld vies zakje thee. Theezakjes dus ook maar opgehaald bij de receptie.
bij aankomst wilden we een kopje koffie. Dat kon. Er was echter niets van gebak o.i.d. te krijgen. " Nee hebben we niet" was het antwoord. Er waren wel bitterballen. (om 14.00 uur?)

Het ontbijt was zeer beperkt. Voor E20,- verwacht ik meer dan 2 soorten AH voorverpakt brood. 1 soort voorgesneden kaas, een plakje schouderham en een slappe croissant. Geen fruit. Sap uit een fles en kuipjes yoghurt van de Aldi.
Afijn. dit was het niet.

Plus d'informations sur Hôtel Express by Holiday Inn Moerdijk*** chez ...

En couple, Juil 2014
"Prima hotel als basis voor allerlei uitstapjes"traduire
Es'

22/07/2014 We hebben hier 3 nachtjes geslapen. We sliepen in een 2persoonsbed, maar als m'n vriend zijn been bewoog werd ik al bijna zeeziek. Ook erg smal en de veren uit het matras staken in mijn heupen. Eten was oké, maar niet echt een heel erg bijzonder ontbijt. Brood op zondag was erg droog, echt niet vers. Andere dagen wel redelijk. Hotel ligt naast de snelweg, in de directe omgeving niets te beleven, maar wij waren er ook alleen maar om te slapen en te ontbijten.

"Perfect gelegen hotel"traduire
elzapaenen

24/07/2014 kamers netjes.ontbijt op zondag uit gebreid .op maandag heel wat minder.personeel vriendelijk.afgelopen weekend blijkbaar te weinig personeel.survice was goed maar duurde te lang.lopend buffet was lekker

En couple, Avr 2014
"Super bediening"traduire
rico stap

30/04/2014 toen wij hier aankwamen en onze eerste maaltijd ging nuttegen bleek dat er maar een menu was, aangezien dat wij allerbei moeilijke eters zijn, heeft Nico voor ons een prima oplossing verzorgt, waar wij erg blij mee waren.

ook henk was een geweldige type met veel gezelligheid en vrolijkheid, ook hij verzorgde voor ons oplossingen, en de gezelligheix

al met al een gezellige en leuke paar dagen vakantie, en leuk personeel

groetjes familie stap

En couple, Avr 2014
"Mooi alternatief voor uitstapjes"traduire
J zegers

03/04/2014 Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt is goed en het dinner zeer goed. De kamer zijn schoon en netjes. De ligging van het hotel is een prima basis voor het maken van uitstapjes per fiets of auto.

En couple, 2014
"Uitstekend en Hond vriendelijk"traduire
Ad van den Berge

27/01/2014 Goed hotel met mooie kamers , en zeer klantvriendelijk personeel ook onze honden waren meer dan welkom en werden nog extra verwend.
Goede uitval basis voor de uitstapjes in de omgeving.

En couple, Aou 2013
"Tolles Hotel in grüner Lage"traduire
Michael

26/08/2013 Hotel ist sehr gut, sehr freundliche und hilfsbereite Mitarbeiter, Zimmer sehr ruhig, gutes Frühstück

En couple, Aou 2013
"Het is hier goed toeven"traduire
Bert Hofsink

17/08/2013 Dit was een aanbieding van touroperator. Een nette accommodatie voor een verblijf van 2 a 3 nachten. Een prima uitvalshoek om van hieruit iets te ondernemen. De ligging van het hotel vonden wij wat minder. Het personeel was vriendelijk, het eten was goed, vooral het ontbijt was heerlijk. De kamer waren schoon en netjes, elke dag schone baddoeken en de bedden waren prima.

1 2 3 suivant