Express by Holiday Inn Moerdijk***
Avis Hôtel Express by Holiday Inn Moerdijk***
Sebastiaansweg 1, 4781 PE, Moerdijk
Site officiel de l'hébergement

Hôtel Express by Holiday Inn Moerdijk a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 26 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Express by Holiday Inn Moerdijk*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Moerdijk ! Vous pouvez également trouver 16 Photos concernant Hôtel Express by Holiday Inn Moerdijk*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Brabant Septentrional. Comparer Hôtel Express by Holiday Inn Moerdijk*** avec les autres logements, dans Moerdijk.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Express by Holiday Inn Moerdijk*** Moerdijk N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

26 avis sur Express by Holiday Inn Moerdijk***

En couple, Juil 2014
"Prima hotel als basis voor allerlei uitstapjes"traduire
Es'

22/07/2014 We hebben hier 3 nachtjes geslapen. We sliepen in een 2persoonsbed, maar als m'n vriend zijn been bewoog werd ik al bijna zeeziek. Ook erg smal en de veren uit het matras staken in mijn heupen. Eten was oké, maar niet echt een heel erg bijzonder ontbijt. Brood op zondag was erg droog, echt niet vers. Andere dagen wel redelijk. Hotel ligt naast de snelweg, in de directe omgeving niets te beleven, maar wij waren er ook alleen maar om te slapen en te ontbijten.

En couple, Juil 2014
"Perfect gelegen hotel"traduire
elzapaenen

24/07/2014 kamers netjes.ontbijt op zondag uit gebreid .op maandag heel wat minder.personeel vriendelijk.afgelopen weekend blijkbaar te weinig personeel.survice was goed maar duurde te lang.lopend buffet was lekker

En couple, Avr 2014
"Super bediening"traduire
rico stap

30/04/2014 toen wij hier aankwamen en onze eerste maaltijd ging nuttegen bleek dat er maar een menu was, aangezien dat wij allerbei moeilijke eters zijn, heeft Nico voor ons een prima oplossing verzorgt, waar wij erg blij mee waren.

ook henk was een geweldige type met veel gezelligheid en vrolijkheid, ook hij verzorgde voor ons oplossingen, en de gezelligheix

al met al een gezellige en leuke paar dagen vakantie, en leuk personeel

groetjes familie stap

Plus d'informations sur Hôtel Express by Holiday Inn Moerdijk*** chez ...

En couple, Avr 2014
"Mooi alternatief voor uitstapjes"traduire
J zegers

03/04/2014 Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt is goed en het dinner zeer goed. De kamer zijn schoon en netjes. De ligging van het hotel is een prima basis voor het maken van uitstapjes per fiets of auto.

En couple, 2014
"Uitstekend en Hond vriendelijk"traduire
Ad van den Berge

27/01/2014 Goed hotel met mooie kamers , en zeer klantvriendelijk personeel ook onze honden waren meer dan welkom en werden nog extra verwend.
Goede uitval basis voor de uitstapjes in de omgeving.

"Tolles Hotel in grüner Lage"traduire
Michael

26/08/2013 Hotel ist sehr gut, sehr freundliche und hilfsbereite Mitarbeiter, Zimmer sehr ruhig, gutes Frühstück

En couple, Aou 2013
"Het is hier goed toeven"traduire
Bert Hofsink

17/08/2013 Dit was een aanbieding van touroperator. Een nette accommodatie voor een verblijf van 2 a 3 nachten. Een prima uitvalshoek om van hieruit iets te ondernemen. De ligging van het hotel vonden wij wat minder. Het personeel was vriendelijk, het eten was goed, vooral het ontbijt was heerlijk. De kamer waren schoon en netjes, elke dag schone baddoeken en de bedden waren prima.

En couple, 2013
"Prima hotel, verschrikkelijk diner"traduire
Puck Winnubst

06/08/2013 Via een aanbieding van boekingsite kwamen wij bij dit hotel terecht. Het hotel was op zich prima, bedden waren niet van heel goede kwaliteit maar alles was schoon en netjes. Het echte minpunt was het avondeten dat bij het arrangement zat. Het voorgerecht in vorm van saladebuffet was prima. Het hoofdgerecht en de service waren dat echter niet. Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit vis of vlees. Wij kozen beide voor de vis, dit bleek een stuk gefrituurde vis te zijn. Veel te vet en gewoon niet wat je in een restaurant mag verwachten. De bediening liet ook te wensen over, de kokkin en de ober stonden luidkeels te praten in het restaurant en de kokkin kwam over alsof ze dit voor de eerste keer deed. Het was wel vriendelijk bedoeld, maar kwam absoluut niet professioneel over.

"Fantastisch verblij gehad"traduire
Trijneke Gerrits

07/08/2013 We hebben het voorrecht dat we regelmatig in een hotel verblijven. Maar dit hotel behoort bij ons in de top 5. Mooie kamers, niet al te groot, maar schoon en heel goede bedden. Een goed ontbijt er was genoeg en het was allemaal lekker vers. In de avonduren hebben wij gezellig aan de bar gezeten en we kunnen niet anders zeggen dan dat het top was. Een Leuke en gezellige barman die ons bezig hield. We komen hier zeker nog eens terug. Je moet wel vervoer hebben want op de locatie kun je alleen maar koeien melken.

En couple, Aou 2013
"Leuk voor een kort verblijf"traduire
Werelds

07/08/2013 Nette en propere kamers, vriendelijk personeel en aardige keuken.
een wat rustige ligging maar wel uniek als uitvalsbasis voor allerlei uitstappen.
Op korte afstand van Breda, Dordrecht en het natuurpark Biesbosch.

1 2 3 suivant