Avis Bungalow Bungalowpark Den Beerschen Bak***

Bungalowpark Den Beerschen Bak***
Avis Bungalow Bungalowpark Den Beerschen Bak***
Kapeldijk 6, 5091 KP , Westelbeers
Site officiel de l'hébergement

Bungalow Bungalowpark Den Beerschen Bak a obtenu une note de 8,4 de 10, basé sur 50 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Bungalow Bungalowpark Den Beerschen Bak*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Westelbeers ! Vous pouvez également trouver 25 Photos concernant Bungalow Bungalowpark Den Beerschen Bak*** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 2 Vidéos de BungalowBungalowpark Den Beerschen Bak***. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Brabant Septentrional. Comparer Bungalow Bungalowpark Den Beerschen Bak*** avec les autres logements, dans Westelbeers.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Bungalowpark Den Beerschen Bak*** Westelbeers N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 suivant

50 avis sur Bungalowpark Den Beerschen Bak***

En voyage organisé en groupe, Juin 2014
"Super leuke pinksterweekend in Den Beersche Bak."traduire
Mieke Böhmer

10/06/2014 Onze lang pinksterweekend in Den Beersche Bak met 10 personen en twee honden is super goed bevallen en gelijk een optie voor volgend jaar genomen zegt genoeg.
Ons gezelschap bestond uit opa en oma, dochter en zoon met aanhang en 4 kleinkinderen in leeftijd van 21 -13-5- en 1 jaar.
De ruimte eromheen was geweldig, genoeg om een balletje te trappen voor de grotere kinderen.
Zeer vriendelijk bij de receptie, het was echt geweldig.
En het weer was natuurlijk fantastisch.

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Aanrader!"traduire
Lies Van Dierdonck

27/04/2014 leuk familiepark, zeer rustig met tof speelplein voor de kinderen, veel privacy en klantvriendelijk. Goede ligging om de streek te ontdekken

Avec des ami(e)s, 2014
"Het is altijd weer een beetje thuiskomen!"traduire
C.Janssens

19/04/2014 Alles zat weer mee, het weer was dan ook beter dan je in deze tijd mag verwachten. Alle voordelen van de fietsvriendelijke omgeving zijn dan ook volledig te benutten

"Groene oase"traduire
Aerts - van de Rijt

28/04/2014 In een gordel van waardevolle bomen ligt een kleinschalig
vakantiepark waar elk verblijf discreet in het groen ligt verscholen.
Dit vormt de perfecte basis voor een ontspannen verblijf , wij hebben
in elk geval de mooie omgeving en rust gevonden die we zochten.
Wij werden perfect ontvangen, Claar ge moogt ons nog terug verwachten.
Beppy en Henri

"Prettige bungalow"traduire
M. Varsseveld

25/03/2014 Weekverblijf op den BeerschenBak is ons goed bevallen. Leuke bungalow met frisse inrichting, netjes verzorgd en zeer goed onderhouden park: hebben wij als prima 3 sterren accommodatie ervaren. Bijzonder veel ruimte rondom de bungalows.
Omgeving geschikt voor wandelen en fietsen. Mooie dorpen. Aardige streekmusea in Oirschot en Eersel (mooie kruidentuin erbij), DuPont en Textielmuseum in Tilburg, vanAbbe in Eindhoven.

"Huisje viel zwaar tegen"traduire
annet

11/03/2014 Huisje B4 is te krap voor twee personen, laat staan voor 4 pers. Slaapkamers zijn erg krap, wastafel in slaapkamer is sterk verouderd en weinig bewegingsruimte bij wastafel. Bedden zijn te kort: 1,90m !!
Kosten huisje € 185, maar we moesten totaal € 250 betalen! Kosten staan ondanks nieuwe wetgeving dus niet all-in vermeld op site. Voor gas moesten wij voor een weekend met 2 pers met prachtig weer ruim € 10 betalen.
Internet kost € 8 voor weekend en dit voor een slechte verbinding voor slechts 1 apparaat!
De ruimte om het huisje is perfect, jammer dat tuinstoelen niet comfortabel zijn. Het park is mooi en rustig gelegen.

eigenaar Bungalowpark Den Beerschen Bak, 13/03/2014
Le propriétaire a dit ::  Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het uiteraard jammer dat uw weekend op ons park is tegengevallen in uw beleving. Op onze website staan van alle accommodaties een plattegrond en foto’s die wij zelf maken, zodat wat u op de foto ziet ook is wat u hier kunt verwachten. Als tijdens uw verblijf zaken toch tegenvallen, hadden wij uiteraard graag ter plaatse met u besproken of er een alternatieve oplossing mogelijk was. We nemen uw opmerkingen zeker ter harte en voegen een extra foto van de slaapkamer in type B4 toe om een zo duidelijk mogelijk beeld te geven. De prijsvermelding op ons park is volgens de wetgeving: de (verplichte) extra kosten worden duidelijk vermeld op de website. De huurprijs omvat de bungalow, maar ook de omgeving waarin u verblijft: een goed onderhouden park, grote tuinen bij de huisjes en veel rust en ruimte. Fijn om te lezen dat u daar wel van genoten heeft. Wellicht mogen we u in de toekomst nog eens in een ander type accommodatie verwelkomen.

Famille avec enfants/adolescents, Nov 2013
"Heerlijke familievilla"traduire
PPelters

16/12/2013 Zeer ruime villa voor 12 personen op mooi verzorgd park, helemaal privé gelegen met grote tuin en schitterend uitzicht. Netjes en compleet. Alles gelijkvloers, open haard, grote ronde eettafel, keuken met afwasmachine. Omgeving biedt voldoende vermaak. Tip: met familie zwemmen in overdekt en warm prive zwembad in Vessem.

En couple, Sep 2013
"Zeer aparte architectuur"traduire
henk uit Kampen

14/10/2013 de ronde bungalow heeft veel ramen en daardoor veel lichtinval, de wandschildering binnen is bijzonder origineel en geeft al vast een beetje natuur in huis.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Kindvriendelijk park"traduire
Nico Vreeburg

12/08/2013 Van 26 juli t/m 2 augustus 2013 met onze 2 kleinkinderen in een 4 persoonsbungalow verbleven. Van zaterdag op zondag door hevige regenval raakte het riool overbelast waardoor er in onze bungalow wateroverlast ontstond.Pure overmacht!!
Door de parkeigenaren voortreffelijk en proffesioneel opgelost:
tas met kleding van de kinderen stond op de gronden was doorweekt.
Dezelfde dag gewassen en gedroogd teruggekregen. Leesboek van mijn kleinzoon was onherstelbaar beschadigd en direct door hen een nieuw exemplaar besteld, dat inmiddels is afgeleverd. Direct op zondagmorgen was er een schoonmaakploeg aanwezig.Tenslotte dezelfde dag een flesje wijn met een kaart met excuses voor de overlast!
Verder genoten van de omgeving , het zwembad en speeltuin.
Jammer was, dat de laatste dagen er nogal wat horzels e.d bij het zwembad waren, waardoor het gebruik van het zwembad zeker voor kleine kinderen minder aangenaam was.

eigenaar Bungalowpark Den Beerschen Bak, 19/08/2013
Le propriétaire a dit ::  Beste Familie Vreeburg, Bedankt voor uw reactie. Fijn te lezen dat u genoten heeft van de vakantie. Het extreme noodweer en de daaropvolgende wateroverlast overviel ons ook. Dit gebeurde voor het eerst in 30 jaar! Inmiddels contact met de gemeente gehad en een extra overloop-maatregel wordt nu getroffen zodat dit niet meer kan gebeuren. Gelukkig dat alle overlast op zondag snel op te ruimen en herstellen was, zodat u ook weer kon genieten met de kleinkinderen. Tot ziens! Hartelijke groeten, Hans en Claar van Aken vd Laan Bungalowpark Den Beerschen Bak

En couple, Juil 2013
"Prima adres voor rust en natuur."traduire
A. Burgman

22/07/2013 Keurig verzorgd ruim opgezet groen park, auto en fiets vrij. Direct vanaf het park veel mogelijkheden om te fietsen en te wandelen. De bungalows zijn keurig onderhouden en schoon, maar met een sobere badkamer en geen vaatwasser in de keuken. Veel ruimte en privacy bij de bungalow. Vriendelijke ontvangst . Buitenbad aanwezig, fietsverhuur en stalling voor privé fietsen. Verder geen voorzieningen. Vooral aanrader voor liefhebbers van rust en natuur.

1 2 3 4 5 suivant