Avis Camping Boszicht

31 octobre 2014

Avis Camping Boszicht
Tipweg 10, 5455 RC, Wilbertoord

Camping Boszicht a obtenu une note de 9,7 de 10, basé sur 7 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Boszicht pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Wilbertoord ! Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Brabant Septentrional. Comparer Camping Boszicht avec les autres logements, dans Wilbertoord.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Boszicht Wilbertoord N'hésitez pas à donner votre avis!

7 avis sur Boszicht

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Niet alleen voor kinderen !!"traduire
hans

29/07/2014 wanneer ik de hier onderstaande berichten lees, krijg ik de indruk dat de camping alleen voor kinderen geschikt is. Niks is echter minder waar, buiten de schoolvakanties is deze camping zeer geschikt voor rustzoekers, fietsers, wandelaars natuurliefhebbers enz. En in de vakantie periode is het nog steeds geen gillend pretpark.
Wij zijn hier nou twee keer met onze kleinkinderen geweest. Dat is ons buitengewoon goed bevallen. Maar ik zou me heel goed een vakantie voor kunnen stellen, waarbij de kleinkinderen in het weekend komen en zelf de rest van de week van de rust en prachtige omgeving kunnen genieten.
Fietsen én wandelen kan er met de knooppuntroutes. Toeristische informatie is op de camping volop aanwezig.
Het nieuwe toiletgebouw ziet er overigens ook perfect en schoon uit.

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2012
"Groen en kindvriendelijke camping"traduire
Gitta_Arnhem

21/05/2012 Fijne dagen met mooi weer gehad op deze mooie Brabantse camping.
Wij huurden de stacaravan; prima, maar toch wat klein voor ons....
Mooie ruime plekken en de camping ziet er netjes uit.
Het voeren van de dieren is ontzettend leuk voor de kinderen. Overal fietsjes en de trampoline was ook het einde.
We hebben de kinderen weinig gezien!

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2012
"Prachtcamping"traduire
Valerie

17/07/2012 We gingen in eerste instantie puur om onze vouwwagen uit te testen naar deze camping. Maar het werd een fantastisch vakantieweekend. Super gastvrij ontvangen door Riet en John. De kinderen hebben zich de hele tijd vermaakt bij het grote klimrek, en met alle fietsen en dergelijke die daar voor algemeen gebruik lagen. Ook in het bosje op de camping en tijdens het voeren van de diertjes hebben de jongens zich kei goed vermaakt.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2011
"Super camping"traduire
fam thier

24/07/2011 we zijn net terug van een weekje bij john en riet. de eerste keer op een minicamping maar door deze ervaring absoluut niet de laatste keer.voor gezinnen met kleine kinderen de ideale plaats. wij hadden de stacaravan gehuurd, zag er keurig uit. er word vanalles gedaan voor de kinderen, pony rijden, broodjes bakken, buikglijden (bij onshelaas niet ivm slechter weer) en nog een wandeling door de bossen met john als gids.en natuurlijk voor de kinderen het allermooiste ,elke ochtend met riet de dieren voeren.
kan alleen maar zeggen dat dit een geweldige vakantie is geweest, een edchte aanrader.

fam thier, 24 juli 2011

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2011
"Volgend jaar weer!"traduire
spruitjesmama

20/05/2011 In de meivakantie deze camping voor de eerste maal bezocht. Het was helemaal goed, Riet was favoriet bij de kids. Ze kende alle namen van de kinderen, was geduldig en relaxt bij alle activiteiten, in een week: pony rijden, buikschuiven, dieren voeren, broodjes bakken, poppentheater en een ingelaste excursie naar een bevriend boerenbedrijf. Centraal ligt de speeltuin met moderne speelvoorzieningen, een grote trampoline, en veel kleinere en groter fietsjes, trapauto's etc, een pingpongtafel en een voetbalveldje. Ruime plaatsen en een ruim uitzicht, overzichtelijk aangelegd.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2009
"Kei leuke kindvriendelijke camping!!"traduire
Ilse Kock

19/05/2010 Camping boszicht in wilbertoord is een erg gezellige camping. Ze hebben dieren die je, samen met Riet de eigenaresse mag gaan voeren. Ook organiseert ze leuke activiteiten voor jond en oud. Bv. Op de pony rijden, broodjes bakken boven het kampvuur, etc.Er is een grote speeltuin, skelters en een trampoline.
Echt een kei leuke camping voor kinderen!!

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2009
"Zeer kindvriendelijke en gezellige camping"traduire
fam. Rolvink

09/01/2011 Camping Boszicht is een zeer kindvriendelijke en gezellige camping. In het midden van de camping een zeer mooie speeltuin met grote trampoline en degelijke kwalitatieve toestellen en fijn zand waar je makkelijk toezicht op kan houden, ideaal voor ouders! Er wordt veel gedaan voor de kinderen. Er is bijv. een leuke kinderboerderij waarbij de eigenaresse elke ochtend de dieren eten geeft met behulp van de kinderen. Ook mag je pony rijden en worden er broodjes boven een kampvuur gebakken. Zeer gastvrije mensen! Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen!