Avis Village-vacances Het Lierderholt****

Het Lierderholt****
Avis Village-vacances Het Lierderholt****
Spoekweg 49, 7361 TM, Beekbergen
Site officiel de l'hébergement

Village-vacances Het Lierderholt a obtenu une note de 8,6 de 10, basé sur 119 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Village-vacances Het Lierderholt**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Beekbergen ! Vous pouvez également trouver 40 Photos concernant Village-vacances Het Lierderholt**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Village-vacancesHet Lierderholt****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Gueldre. Comparer Village-vacances Het Lierderholt**** avec les autres logements, dans Beekbergen.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Het Lierderholt**** Beekbergen N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

119 avis sur Het Lierderholt****

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2014
"Mooie camping!"traduire
Heidi
Logement

10/06/2014 Met Pinksteren gekampeerd op het Lierderholt. Prachtig gelegen net buiten Beekbergen. Service voorop, dat blijkt uit alles! Medewerker komt vragen of alles naar wens is en er komt iemand langs met ijsklontjes op een warme dag. Sanitair netjes en schoon! Plus: goede en betaalbare eetgelegenheid, speeltuin, kampeerveld, prijs/kwaliteit. Toch wel wat verbeterpuntjes: zwembad aan de kleine kant, kampeerplek ongelijk, recreatieteam mag meer enthousiasme uitstralen.
Verder hebben we het prima naar ons zin gehad!

En couple, Mai 2014
"Geweldig park, mooie plek"traduire
jaap

13/05/2014 Heerlijke dagen op een erg mooie campingplaats beleefd. Restaurant en eterij prima. Aan de service kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld nemen. We komen zeker terug!

En couple, Mai 2014
"Wel aardig maar geen tweede keer"traduire
igoemons

11/06/2014 wij waren hier de eerste week van mei,vol veld en dan zijn 3 toiletten veel te weinig voor zo veel mensen.
het veld was ook zeer drassig .
omgeving is mooi.

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2014
"Geweldige 10 dagen"traduire
David Johnston
Activités

10/05/2014 Het Lierderholt is een aanrader! Voor tentkampeerders, kleine intieme veldjes, met toch genoeg ruimte voor jouzelf en een ander, Kindvriendelijke omgeving, en grotendeels autovrij. De was/wc faciliteiten ware ten aller tijden schoon, droog en warm. Service van het personeel was geweldig, ze gaan dat extra beetje mee voor de gast. Relaxte en stille camping. Ook geschikt voor honden bezitters!

Famille avec enfants/adolescents, 2013
"Mooie plek"traduire
romar1978
Logement

31/10/2013 Het vakantiepark is super leuk voor kids, met name de springkussen in de speeltuin. Wel jammer dat deze 's avonds al zo vroeg uit gaat.
Het zwembad is vooral te klein bij hoge temperaturen. Met zoveel gasten sta je hutje aan mutje en kan je niet zwemmen.
het huisje was super!

En couple, Sep 2013
"Super vriendelijk park en fantastische koks"traduire
peter_lydia
Logement

14/09/2013 11 dagen in Wellness chalet verbleven, mooi ruim chalet met ruime sauna, stort/massage douche.
Zowel chalet als het park was zeer netjes en schoon, super aardig behulpzaam personeel en fantastische koks. Een paar keer heerlijk gegeten tegen een zeer goede prijs.
Mooie bosrijke omgeving van waaruit je de fietsknooppuntenroutes direct kan oppakken of heerlijke boswandelingen kan maken.
Hier ga we zeker vaker naar toe.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Geweldige camping!"traduire
Bernadette Smits
Activités

09/08/2013 Las al eerder de goede service van de camping.We kamperen al 20 jaar,maar hebben deze service nooit eerder gehad!
Inderdaad begeleidt naar de plek.We kwamen aan met een gigantisch slecht weer op komst (27 juli).We mochten naar onze plek,maar werden geadviseerd nog niet op te bouwen,vanwege het weer.Die nacht brak het weer pas echt los en werd het een spooknacht.Nadat het weer rustig was,kwamen ze s'nachts om 02.30 nog alle plekken langs om te vragen of er schade was!. Later hadden we weer 36 graden,kwamen ze langs met ijsklonten....Het zijn kleine dingen,maar o zo veel waard voor ons als kampeerders. Voor onze oudere kinderen(15 en 17) was ook veel te doen.
Al met al een geweldige vakantie en zeker een aanrader!

En couple, Juil 2013
"Geweldige camping."traduire
wilma
Activités

09/08/2013 Wij verbleven hier met onze toercaravan van 27 juli t/m 10 augustus op kampeerplek 353.
Het eerste wat opviel was de geweldige service van het personeel. Bij aankomst werden we voorgegaan door een golfkarretje die de stroom voor ons aansloot en tevens ook nog even onze caravan mee op de plek installeerde (nog nooit meegemaakt). Ook werd onze plek ontdaan van eventuele dennenappels etc.
De camping was nagenoeg vol geboekt, maar toch was het sanitair op elk moment van de dag schoon. Het animatieteam is enthousiast en ook zij verdienen een groot compliment. Bij vragen over de omgeving werd je vriendelijk geholpen bij de receptie.
Het zwembad, en dan met name het kinderbad, is geweldig.
Wat ook voor ons heel "apart" was, was het feit dat ze om de 4 a 5 dagen langskwamen om te vragen of alles nog naar wens was. Prima.

Om dan toch nog maar een minpunt te benoemen....de paden. Ik begrijp dat ze een willen blijven met de natuur, maar de paden zijn niet goed te belopen of fietsen. Jammer,

En couple, Mai 2013
"Pinkster arrangement"traduire
p_meeuwes
Activités

21/05/2013 Helaas hebben wij een koud Hemelvaart en Pinkster weekend gehad. Het verblijf was prima. Alles is netjes verzorgd, mooie omgeving en voorzien van veel natuur en mooie wandelpaden.
Het sanitair mag in de gaten gehouden worden. Met het koude weekend had best het sanitair verwarmt kunnen zijn. Er ontbrak zeep om na het toilet je handen echt te kunnen wassen. Een elektrische handendroger zou ook op zijn plaats kunnen zijn. Ik vroeg mij af of er daadwerkelijk schoon gemaakt wordt. Het aantal douches per eenheid is laag, wij moesten nu al wachten, war gaat het hoogseizoen worden.

En couple, Avr 2013
"Komen zeker terug, geweldige camping"traduire
kayaenwodka
Logement

17/05/2013 Wij zijn twee weken geweest naar deze camping. Al het personeel erg vriendelijk satineer schoon er beste douchen. Kraan wel erg dicht op de muur en dan sta je met voeten in een richel. Maar voor de rest top.
Je kunt er heerlijk wandelen. Voor de kinderen werd veel gedaan en elke avond worden ze op gehaald door een treintje.
Super twee weken gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant