Avis Village-vacances Het Lierderholt****

Het Lierderholt****
Avis Village-vacances Het Lierderholt****
Spoekweg 49, 7361 TM, Beekbergen
Site officiel de l'hébergement

Village-vacances Het Lierderholt a obtenu une note de 8,6 de 10, basé sur 122 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Village-vacances Het Lierderholt**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Beekbergen ! Vous pouvez également trouver 40 Photos concernant Village-vacances Het Lierderholt**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Village-vacancesHet Lierderholt****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Gueldre. Comparer Village-vacances Het Lierderholt**** avec les autres logements, dans Beekbergen.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Het Lierderholt**** Beekbergen N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

122 avis sur Het Lierderholt****

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"Mooie camping, vriendelijk personeel"traduire
Ange
Activités

25/08/2014 We hebben eind juli/begin augustus 2 weken op het camperveld gestaan, op nummer 18. Dit naar aanleiding van een eerdere vakantie, het park beviel goed.
Ondanks wat minpunten en wat regenbuien hebben we een heerlijke vakantie gehad. De sfeer op het veld is zeer goed, de medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, vooral de buitendienstmedewerkers en recreatieteamleden kom je veel tegen en iedereen is in voor een praatje of groet.
De prijs van de overnachting is in verhouding tot andere campings aantrekkelijk, zeker gezien de voorzieningen op het park.
De toiletten, zwembad en douches worden goed schoongehouden.
De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin en in het zwembad.

Famille avec enfants en bas âge, 2014
"1 in woord: geweldig!"traduire
Eric
Activités

09/08/2014 wij zijn in July 2 weken op het Lierderholt geweest, en voor de prijs die wij hebben betaald, hebben we nog nooit zo'n geweldige camping gehad! de service was perfect, je hoefde maar wat te vragen/melden en het werd geregeld! voor onze dochter van 1,5 was er meer als genoeg te doen,ook op het kampeerveld. het enige minpunt: ons veldje was ongelijk, wij stonden hoog,maar als je lager lag,en het regent krijg je de volle laag in de tent/caravan, maar ook dat word zeer perfect en zorgvuldig opgelost door het personeel van de camping. Er is genoeg animatie,en vertier op deze geweldige camping.
Dus voor al het personeel: een hele dikke pluim!! ga zo door!!
En voor ieder die er nog heen gaan, jullie zullen zeker niet teleurgesteld worden...

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2014
"Geweldige camping"traduire
Dehuizer

14/08/2014 Dit jaar familie weekend gehad op het Lierderholt.
Bij aankomst vriendelijk geholpen door de receptie en de mannen van de technische dienst.

Na een mooi weekend hadden we de pech dat het op zondag erg regende waardoor de tent niet droog mee naar huis zou kunnen. Van de camping mochten we de tent laten staan zodat familie die bleef de tent droog in kon pakken. Fijne service.

Voor de kinderen is er genoeg te doen.

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2014
"Mooie camping!"traduire
Heidi
Logement

10/06/2014 Met Pinksteren gekampeerd op het Lierderholt. Prachtig gelegen net buiten Beekbergen. Service voorop, dat blijkt uit alles! Medewerker komt vragen of alles naar wens is en er komt iemand langs met ijsklontjes op een warme dag. Sanitair netjes en schoon! Plus: goede en betaalbare eetgelegenheid, speeltuin, kampeerveld, prijs/kwaliteit. Toch wel wat verbeterpuntjes: zwembad aan de kleine kant, kampeerplek ongelijk, recreatieteam mag meer enthousiasme uitstralen.
Verder hebben we het prima naar ons zin gehad!

En couple, Mai 2014
"Geweldig park, mooie plek"traduire
jaap

13/05/2014 Heerlijke dagen op een erg mooie campingplaats beleefd. Restaurant en eterij prima. Aan de service kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld nemen. We komen zeker terug!

En couple, Mai 2014
"Wel aardig maar geen tweede keer"traduire
igoemons

11/06/2014 wij waren hier de eerste week van mei,vol veld en dan zijn 3 toiletten veel te weinig voor zo veel mensen.
het veld was ook zeer drassig .
omgeving is mooi.

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2014
"Geweldige 10 dagen"traduire
David Johnston
Activités

10/05/2014 Het Lierderholt is een aanrader! Voor tentkampeerders, kleine intieme veldjes, met toch genoeg ruimte voor jouzelf en een ander, Kindvriendelijke omgeving, en grotendeels autovrij. De was/wc faciliteiten ware ten aller tijden schoon, droog en warm. Service van het personeel was geweldig, ze gaan dat extra beetje mee voor de gast. Relaxte en stille camping. Ook geschikt voor honden bezitters!

Famille avec enfants/adolescents, 2013
"Mooie plek"traduire
romar1978
Logement

31/10/2013 Het vakantiepark is super leuk voor kids, met name de springkussen in de speeltuin. Wel jammer dat deze 's avonds al zo vroeg uit gaat.
Het zwembad is vooral te klein bij hoge temperaturen. Met zoveel gasten sta je hutje aan mutje en kan je niet zwemmen.
het huisje was super!

En couple, Sep 2013
"Super vriendelijk park en fantastische koks"traduire
peter_lydia
Logement

14/09/2013 11 dagen in Wellness chalet verbleven, mooi ruim chalet met ruime sauna, stort/massage douche.
Zowel chalet als het park was zeer netjes en schoon, super aardig behulpzaam personeel en fantastische koks. Een paar keer heerlijk gegeten tegen een zeer goede prijs.
Mooie bosrijke omgeving van waaruit je de fietsknooppuntenroutes direct kan oppakken of heerlijke boswandelingen kan maken.
Hier ga we zeker vaker naar toe.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Geweldige camping!"traduire
Bernadette Smits
Activités

09/08/2013 Las al eerder de goede service van de camping.We kamperen al 20 jaar,maar hebben deze service nooit eerder gehad!
Inderdaad begeleidt naar de plek.We kwamen aan met een gigantisch slecht weer op komst (27 juli).We mochten naar onze plek,maar werden geadviseerd nog niet op te bouwen,vanwege het weer.Die nacht brak het weer pas echt los en werd het een spooknacht.Nadat het weer rustig was,kwamen ze s'nachts om 02.30 nog alle plekken langs om te vragen of er schade was!. Later hadden we weer 36 graden,kwamen ze langs met ijsklonten....Het zijn kleine dingen,maar o zo veel waard voor ons als kampeerders. Voor onze oudere kinderen(15 en 17) was ook veel te doen.
Al met al een geweldige vakantie en zeker een aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant