Avis Village-vacances Het Lierderholt****

Het Lierderholt****
Avis Village-vacances Het Lierderholt****
Spoekweg 49, 7361 TM, Beekbergen
Site officiel de l'hébergement

Village-vacances Het Lierderholt a obtenu une note de 8,6 de 10, basé sur 113 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Village-vacances Het Lierderholt**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Beekbergen ! Vous pouvez également trouver 40 Photos concernant Village-vacances Het Lierderholt**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Village-vacancesHet Lierderholt****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Gueldre. Comparer Village-vacances Het Lierderholt**** avec les autres logements, dans Beekbergen.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Het Lierderholt**** Beekbergen N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

113 avis sur Het Lierderholt****

Famille avec enfants/adolescents, 2013
"Mooie plek"traduire
romar1978
Logement

31/10/2013 Het vakantiepark is super leuk voor kids, met name de springkussen in de speeltuin. Wel jammer dat deze 's avonds al zo vroeg uit gaat.
Het zwembad is vooral te klein bij hoge temperaturen. Met zoveel gasten sta je hutje aan mutje en kan je niet zwemmen.
het huisje was super!

En couple, Sep 2013
"Super vriendelijk park en fantastische koks"traduire
peter_lydia
Logement

14/09/2013 11 dagen in Wellness chalet verbleven, mooi ruim chalet met ruime sauna, stort/massage douche.
Zowel chalet als het park was zeer netjes en schoon, super aardig behulpzaam personeel en fantastische koks. Een paar keer heerlijk gegeten tegen een zeer goede prijs.
Mooie bosrijke omgeving van waaruit je de fietsknooppuntenroutes direct kan oppakken of heerlijke boswandelingen kan maken.
Hier ga we zeker vaker naar toe.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Geweldige camping!"traduire
Bernadette Smits
Activités

09/08/2013 Las al eerder de goede service van de camping.We kamperen al 20 jaar,maar hebben deze service nooit eerder gehad!
Inderdaad begeleidt naar de plek.We kwamen aan met een gigantisch slecht weer op komst (27 juli).We mochten naar onze plek,maar werden geadviseerd nog niet op te bouwen,vanwege het weer.Die nacht brak het weer pas echt los en werd het een spooknacht.Nadat het weer rustig was,kwamen ze s'nachts om 02.30 nog alle plekken langs om te vragen of er schade was!. Later hadden we weer 36 graden,kwamen ze langs met ijsklonten....Het zijn kleine dingen,maar o zo veel waard voor ons als kampeerders. Voor onze oudere kinderen(15 en 17) was ook veel te doen.
Al met al een geweldige vakantie en zeker een aanrader!

En couple, Juil 2013
"Geweldige camping."traduire
wilma
Activités

09/08/2013 Wij verbleven hier met onze toercaravan van 27 juli t/m 10 augustus op kampeerplek 353.
Het eerste wat opviel was de geweldige service van het personeel. Bij aankomst werden we voorgegaan door een golfkarretje die de stroom voor ons aansloot en tevens ook nog even onze caravan mee op de plek installeerde (nog nooit meegemaakt). Ook werd onze plek ontdaan van eventuele dennenappels etc.
De camping was nagenoeg vol geboekt, maar toch was het sanitair op elk moment van de dag schoon. Het animatieteam is enthousiast en ook zij verdienen een groot compliment. Bij vragen over de omgeving werd je vriendelijk geholpen bij de receptie.
Het zwembad, en dan met name het kinderbad, is geweldig.
Wat ook voor ons heel "apart" was, was het feit dat ze om de 4 a 5 dagen langskwamen om te vragen of alles nog naar wens was. Prima.

Om dan toch nog maar een minpunt te benoemen....de paden. Ik begrijp dat ze een willen blijven met de natuur, maar de paden zijn niet goed te belopen of fietsen. Jammer,

En couple, Mai 2013
"Pinkster arrangement"traduire
p_meeuwes
Activités

21/05/2013 Helaas hebben wij een koud Hemelvaart en Pinkster weekend gehad. Het verblijf was prima. Alles is netjes verzorgd, mooie omgeving en voorzien van veel natuur en mooie wandelpaden.
Het sanitair mag in de gaten gehouden worden. Met het koude weekend had best het sanitair verwarmt kunnen zijn. Er ontbrak zeep om na het toilet je handen echt te kunnen wassen. Een elektrische handendroger zou ook op zijn plaats kunnen zijn. Ik vroeg mij af of er daadwerkelijk schoon gemaakt wordt. Het aantal douches per eenheid is laag, wij moesten nu al wachten, war gaat het hoogseizoen worden.

En couple, Avr 2013
"Komen zeker terug, geweldige camping"traduire
kayaenwodka
Logement

17/05/2013 Wij zijn twee weken geweest naar deze camping. Al het personeel erg vriendelijk satineer schoon er beste douchen. Kraan wel erg dicht op de muur en dan sta je met voeten in een richel. Maar voor de rest top.
Je kunt er heerlijk wandelen. Voor de kinderen werd veel gedaan en elke avond worden ze op gehaald door een treintje.
Super twee weken gehad.

Famille avec enfants en bas âge, 2012
"Komen steeds weer terug"traduire
Sandra
Activités

18/12/2012 Ik kom op deze camping al van kinds af aan . altijd in een huisje gezeten, nu met mijn eigen gezinntje al vele malen geweest maar dan op het kampeer gedeelte, en dit jaar was het weer top ondanks het weer wat minder was , bij aankomst stonden de jongens met harken ons veldje schoon te harken ivm de vele denneappels die er lagen, waar vind je nou zoiets dat ze dat voor je doen. een fijne camping, aankomend jaar gaan we in een chalet, weet nu al dat het weer een fijne vakantie wordt,wij hebben altijd zoiets als we in NL blijven dan hoeven we niet lang na te denken waar we heen gaan.

En couple, 2012
"Vooral het nieuwe camping gedeelte is erg mooi!"traduire
graaf

06/10/2012 Begin september 16 dagen met de camper op een wildplek gestaan. Wat een mooi gedeelte van de camping is dit. Sanitair keurig! Zeer vriendelijk personeel. Mooie ruime plekken. Alles omheind met schrikdraad. Dit staat de gehele dag aan. Uitkijken dus met de hond. Camping wat ons betreft te hondvriendelijk. Je hoort bijna de gehele dag wel ergens blaffen. Er komen ook hondenclubs op het camperveld vooraan en op het voetbal veld op het nieuwe gedeelte. Dan wordt je gek van het geblaf. Terwijl wij zelf ook een hond hebben. Wij vinden dat je dit echt niet kunt maken tegenover je andere gasten. Je komt er, zeker in het naseizoen voor je rust. Ben je voor boodschappen afhankelijk van de fiets, houdt dan rekening met een flinke klim terug naar de camping.

En couple, Sep 2012
"Een aanrader met zeer gastvrij personeel"traduire
wstraten
Logement

27/09/2012 Een prachtig gelegen vakantiepark midden in de bossen op de Veluwe. Het chalet waar wij verbleven was uitstekend
Op het park zijn ook huisdieren meer dan welkom.
We hebben er een heel fijne vakantie gehad.

En couple, Aou 2012
"Leuk verblijf"traduire
schumannetjes
Logement

07/09/2012 op het laatste moment een luxe cottage geboekt, nr 26.
Was een leuke complete bungalow, maar luxe ? een vaatwasser was het meest luxe aanwezig.
Verder een goede wat gedateerde cottage.
cottage is goed bereikbaar en kun je tot het pad van je cottage komen.
met een pas kun je park op en af en kun je je vuilnis storten in de mileustraat.
Kortom een mooi park / camping voor gezinnen met kinderen.
er is veel te doen qua animatie en een klein buitenzwembad (verwarmd, maar 21 graden is niet echt warm)
animatie voor volwassenen is er niet en de horeca is redelijk, maar rij je richting beekbergn is er ruim voldoende en goede horeca
in de omgeving is veel te doen en te beleven.
Er zijn goede fietsen te huur voor 17 euro weekend en 29 euro voor een week.
Het personeel op het park is super vriendelijk en erg service gericht, top!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Que pensez-vous des repas servis en vol ?