Avis Village-vacances Het Lierderholt****

Het Lierderholt****
Avis Village-vacances Het Lierderholt****
Spoekweg 49, 7361 TM, Beekbergen
Site officiel de l'hébergement

Village-vacances Het Lierderholt a obtenu une note de 8,6 de 10, basé sur 129 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Village-vacances Het Lierderholt**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Beekbergen ! Vous pouvez également trouver 43 Photos concernant Village-vacances Het Lierderholt**** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 1 Vidéo de Village-vacancesHet Lierderholt****. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Gueldre. Comparer Village-vacances Het Lierderholt**** avec les autres logements, dans Beekbergen.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Het Lierderholt**** Beekbergen N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

129 avis sur Het Lierderholt****

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2014
"Prettig park met ongekende service!"traduire
Bertie van Ouwerker...
Logement

24/10/2014 Op dit park mochten we al iets eerder in ons prachtig chalet! Zelfs in de herfstvakantie een super leuk programma voor onze kleinkinderen waarbij activiteiten als koekjes bakken en lampionnen optocht gratis zijn! Elk kind kreeg een lampje en ook nog wat lekkers. Bij vertrek werd alles direct verrekend : borg en schoonmaakkosten direct cash in handen. Vriendelijk personeel en recreatieteam!

En couple, Sep 2014
"Prima stek"traduire
Jan
Activités

08/10/2014 mooi gelegen in de Veluwse bossen, je loopt vanaf je kampeerplek zo het bos in. wilde zwijnen rondom de camping, edelherten in Deelerwoud. de wandelingen in de buurt (camping geeft je een overzichtskaart) zijn een aanrader. restaurant Lierderhoeve ruim menukaart, redelijk geprijsd, smakelijk. ook snackbar biedt ruime keus, je kunt ter plekke op eten of meenemen naar kampeerplek. vriendelijk personeel, behulpzaam en staat met raad en daad klaar. aan te bevelen

Famille avec enfants en bas âge, Sep 2014
"Prima service, maar niet nog een keer."traduire
Bas
Logement

26/10/2014 Het huisje waar wij in zaten was bij aankomst heel slecht schoongemaakt dus dat hebben we zelf eerst maar gedaan. wij hebben dit bewust later alsnog gemeld en kregen als compensatie ons al betaalde eind schoonmaak kosten terug. Wij hadden ook problemen met de vaatwasser maar dit werd meteen prima opgelost. Het huisje waar wij inzaten was enorm vochtig waardoor de ramen smorgens drijfnat waren. De schimmel zat op de kozijnen en toen wij het camping bedje van onze kleine weg haalden was deze aan de muurzijde ook beschimmeld. Door deze vochtige omgeving hadden wij ook last van hoofdpijn (normaal hebben wij echt nooit hoofdpijn) de omgeving is enorm mooi en ook de huisjes hebben een mooie ligging , het (meeste) personeel is ook heel aardig en behulpzaam.

Famille avec enfants en bas âge, Aou 2014
"Aanrader, vooral met kids tot 12 jaar"traduire
Bakkenes
Logement

28/09/2014 De animatie was erg leuk, veel verschillende leuke aktiviteiten. Vooral in het bos was ook super.
De bedden lagen heerlijk, huisje was echt schoon, wel erg simpel, niet gezellig. Ouderwetse kledingkast met gordijntje. Dit is echt aan vervanging toe, maar de rest ziet er verzorgd uit, badkamer vrij nieuw.
Hond mag mee en heerlijk iedere dag het bos in met andere honden spelen.
WiFi is goed! Service is goed. Wordt meteen geregeld als er iets is.
Kortom echt een aanrader om hier te komen. Kids hebben nog nooit zo'n leuke animatie gehad en zijn echt wel wat gewend in binnen - en buitenland.
Wij komen zeker terug.

En couple, Aou 2014
"Een aanrader"traduire
elizabeth

29/09/2014 Geweldige camping in schitterende omgeving, legio wandel en fiets mogelijkheden in de bossen en op hei.
Zeer vriendelijk personeel ! Je wordt keurig op je plek gezet en weg wijs gemaakt.
Sanitair keurig en schoon. Restaurant een aanrader, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
Patat en snacks gehaald en was ook prima.
Een aandacht punt neem voldoende plastic mee en leg dat kuipend (randen royaal naar boven) neer dat loop je tent niet onder bij regen want dat is het enige minpuntje op deze camping als je geen maatregelen neemt loop je bijna op elke plek onder bij regen.
Maar als je daar goed op let is het een camping om aan te bevelen !

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Mooie camping met prachtige grote plekken"traduire
tanja_8
Activités

25/09/2014 Met een tent gestaan op een wildplaats. Grote plaatsen. Helaas zijn de plekken niet vlak. Met regen heb je een modderpoel voor je tent. Voor de rest een perfecte camping voor een hond mee, want je zit zo in het bos. Sanitair is prima en goed schoongehouden. Maar ook wat minpunten hier; de douchekop kan er niet af en de douchestraal heeft te weinig kracht. Daarnaast is douchen wel gratis en snap ik om die reden niet waarom ze dan wel met een sepkey systeem werken. Vervelend iedere keer dat pasje mee en zeker met kinderen. Voor de rest een hele gemoedelijke camping met een heel goed restaurant. De kinderen hebben heerlijk gespeeld, alleen het zwembadwater is gewoon te koud. Verwarmd is die niet, al staat dat wel op de site. Daardoor veel te weinig gebruik van gemaakt. Prijs/kwaliteit op deze camping is in orde, alleen zou ik hier denk ik niet nog een keer heen gaan vanwege het koude zwembad en het gemis van een overdekt zwembad zeker gezien het weer in NL.

"Mooie camping, vriendelijk personeel"traduire
Ange
Activités

25/08/2014 We hebben eind juli/begin augustus 2 weken op het camperveld gestaan, op nummer 18. Dit naar aanleiding van een eerdere vakantie, het park beviel goed.
Ondanks wat minpunten en wat regenbuien hebben we een heerlijke vakantie gehad. De sfeer op het veld is zeer goed, de medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, vooral de buitendienstmedewerkers en recreatieteamleden kom je veel tegen en iedereen is in voor een praatje of groet.
De prijs van de overnachting is in verhouding tot andere campings aantrekkelijk, zeker gezien de voorzieningen op het park.
De toiletten, zwembad en douches worden goed schoongehouden.
De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin en in het zwembad.

"Mooie camping"traduire
Jeroen
Logement

21/08/2014 In Mei een week een chalet gehuurd met sauna. Chalet is uitstekend, alles ziet er nieuw uit en is netjes en functioneel. Over de service en activiteiten geen cijfer, omdat we daar eigenlijk geen gebruik van gemaakt hebben. In het restaurant een lunch gehad, en daarover niets te klagen.

Minpunt is het zwembad, dat verwarmd is volgens de brochure. Dat is het niet, het water is gewoon koud. Er lijkt "solar heating" (water verwarmen middels de warmte van de zon) op het huisje bij het zwembad, maar dat ziet er ook uit alsof het niet meer in gebruik is. Verder geen alternatieve vorm van verwarming kunnen ontdekken. Hierdoor was het zwembad gewoon te koud om lekker in te zwemmen, ondanks dat het buiten zo'n 30 graden was. Andere kinderen in en rond het zwembad zie je ook klappertanden.

Behalve het zwembad is alles naar wens en geen klachten! Uitstekende camping.

"1 in woord: geweldig!"traduire
Eric
Activités

09/08/2014 wij zijn in July 2 weken op het Lierderholt geweest, en voor de prijs die wij hebben betaald, hebben we nog nooit zo'n geweldige camping gehad! de service was perfect, je hoefde maar wat te vragen/melden en het werd geregeld! voor onze dochter van 1,5 was er meer als genoeg te doen,ook op het kampeerveld. het enige minpunt: ons veldje was ongelijk, wij stonden hoog,maar als je lager lag,en het regent krijg je de volle laag in de tent/caravan, maar ook dat word zeer perfect en zorgvuldig opgelost door het personeel van de camping. Er is genoeg animatie,en vertier op deze geweldige camping.
Dus voor al het personeel: een hele dikke pluim!! ga zo door!!
En voor ieder die er nog heen gaan, jullie zullen zeker niet teleurgesteld worden...

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2014
"Geweldige camping"traduire
Dehuizer

14/08/2014 Dit jaar familie weekend gehad op het Lierderholt.
Bij aankomst vriendelijk geholpen door de receptie en de mannen van de technische dienst.

Na een mooi weekend hadden we de pech dat het op zondag erg regende waardoor de tent niet droog mee naar huis zou kunnen. Van de camping mochten we de tent laten staan zodat familie die bleef de tent droog in kon pakken. Fijne service.

Voor de kinderen is er genoeg te doen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Aimez vous passer les vacances de noël en famille?