Avis Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping***

22 décembre 2014

't Spoek Alcoholvrije Camping***
Avis Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping***
Spoekweg 55, 7361 TM, Beekbergen

Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping a obtenu une note de 7,0 de 10, basé sur 36 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Beekbergen ! Vous pouvez également trouver 28 Photos concernant Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Gueldre. Comparer Camping 't Spoek Alcoholvrije Camping*** avec les autres logements, dans Beekbergen.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur 't Spoek Alcoholvrije Camping*** Beekbergen N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

36 avis sur 't Spoek Alcoholvrije Camping***

6,2
En couple, Juil 2014
"Zeer teleurgesteld"traduire
Janelens

05/10/2014 Wij hadden deze zomer een plekje op Camping 't Spoek besproken, eerste twee weken stonden we naar onze zin, maar toen we op een avond " thuis" kwamen stond er tot onze grote verbijstering een grote vouwtent voor onze caravan. Zodat we geen uitzicht meer hadden, we niet meer voor onze caravan konden zitten. De scheerlijnen stonden in elkaar. Ongelofelijk dat iemand zoiets doet, maar ook ongelofelijk dat de beheerder dit toegestaan had. Natuurlijk hebben we onze teleurstelling geuit, maar de beheerder reageerde erg lauw. We zijn naar een andere camping uitgeweken..

En couple, Aou 2013
"Heerlijk rustig kamperen"traduire
Lisanne

13/09/2013 Eind augustus ben ik samen met nog iemand met een tent wezen kamperen op deze camping. We zochten vooral rust en mooie natuur voor een mooi prijsje, en dat hebben we gekregen!
De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam en kwam persoonlijk kijken of het was gelukt met de tent opzetten etc. De omgeving is prachtig natuurlijk, zo midden in de bossen van de Veluwe. Op de camping lopen tientallen wilde konijntjes gezellig rond te springen en een eekhoorn is ook gezien, plus dat je 's nachts een uil hoorde. Kampeerplek (R) was mooi ruim en we hadden een picknicktafel op het veld. Handig! Toilet en douche waren altijd schoon en fris. Je kunt 6 minuten lang gratis douchen, meer dan zat. Voor kinderen zijn er genoeg speeltuintjes en anders is de naastgelegen camping Het Lierderholt goed geschikt. Daar mag je gratis gebruik van maken (recreatie, restaurant, supermarktje, zwembad etc).
In de omgeving kun je heerlijk wandelen en fietsen.

Kortom: een heerlijke vakantie gehad en tot rust gekomen!

Avec des ami(e)s, Aou 2012
"Heerlijke rustige plek en zeer vriendelijke mensen"traduire
Marcel Munter

07/08/2012 Jaarlijks huren wij twee keer per jaar een blokhut om vandaar te gaan mountain biken in de regio. De blokhut is schitterend en keurig onderhouden. We werden zeer vriendelijk geholpen door de nieuwe beheerder. We komen zeker weer, vooral nu de leiding zo gastvrij is.

Famille avec enfants en bas âge, 2012
"Ontspanning en rust op mooie kleine camping"traduire
Kim-Muller

03/08/2012 We komen al jaren op deze kleine rustige en mooie camping middenin het bos. Het is altijd genieten hier. De plaatsen voor stacaravans (wat wij hebben) zijn ruim, net als de tourplaatsen. Het is geen camping met wegen en lanen, alles staat speels door elkaar op het bosterrein, ook de huisjes. De huisjes (die familie en vrienden wel eens huren) zijn heel eenvoudig, maar ook niet duur. In verhouding dus! Sanitair is ook niet heel luxe, maar schoon en doeltreffend.
Op de camping zijn veel speeltuintjes en zandbakken, tafeltennistafels, een volleybalveld, basketbalnet, tafelvoetbal. En veel kinderen die de hele dag buitenspelen (weer of geen weer :)
Camping 't Spoek is klein en overzichtelijk, kinderen kunnen rustig zelf rondlopen. Fijn is dat de gasten van 't Spoek gratis gebruik mogen maken van het buitenzwembad en de animatie/recreatie-activiteiten van de naastgelegen grote camping Lierderholt.
De kantine verkoopt snacks, maar restaurants zijn er genoeg in de omgeving.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Heerlijk bijkomen in het bos"traduire
Mark van Kollenburg

03/08/2012 Mooie rustige camping aan de rand van het bos, kinderen kunnen heerlijk spelen in overzichtelijke omgeving. Leuke activiteiten voor jong en oud, zoals darten, volleybal en puzzeltochten. Zwemmen kan bij mooi weer kosteloos bij de buren. Vriendelijk (nieuwe) beheerder die meer met je denkt dan je je kunt voorstellen. Gezellige en relaxte tijd gehad.

En couple, 2012
"Fantastische plek"traduire
Bakker

30/06/2012 Kinderen kunnen overal spelen, zelf kan je onthaasten.
Genieten van de vele verschillende vogels.
' s Avonds zie je in de bossen rondom veel wild.
Hou je van zwemmen dan kan je via het tussenhek naar het zwembad van het Liederholt er is ook een heel leuk kinderbad.
Kortom : op ' t Spoek is het genieten

Avec des ami(e)s, Mai 2012
"Voordelig en eenvoudig een natuurrijke vakantie"traduire
joop

11/06/2012 Eenvoudige huisjes (wel wat koud) tegen een goede prijs. Camping is rustig gelegen temidden van de prachtige veluwse natuur. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Avec des ami(e)s, Mai 2012
"Nette, rustige, natuurrijke camping"traduire
Chantal Stam-Moenen

15/05/2012 Prima rustige camping waar vanuit je zo het bos in kunt lopen. Vriendelijk personeel. Huisjes in eenvoudige, maar schone, nette staat. Het was wel erg koud in het huisje (enkel glas, dunne wand), dus we moesten flink stoken.

En couple, Mai 2012
"Echt genieten!!!"traduire
stridje

04/09/2012 Wij hebben de caravan een periode op de camping gehad en het was echt genieten. Wij hadden een mooie ruime plek.
De camping ligt midden in de bossen van de Veluwe en er is heel veel te doen in de omgeving.
De beheerder is heel vriendelijk en behulpzaam en de sfeer op de camping is prima!!!
Tevens is er een mooie speeltuin voor de kinderen.
Al met al een aanrader!!!

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2011
"Nooit meer"traduire
Greetje

30/04/2011 Helemaal niks niks te doen voor kinderen al helemaal niks.

1 2 3 4 suivant