Avis Historisch Museum der Koninklijke Marechaussee

21 avril 2014

Historisch Museum der Koninklijke Marechaussee
Avis Historisch Museum der Koninklijke Marechaussee
Weeshuiswal 9 , 4116 BR, Buren

Historisch Museum der Koninklijke Marechaussee a obtenu une note de 8,3 de 10, basé sur 9 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Historisch Museum der Koninklijke Marechaussee pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Buren ! Vous pouvez visionner 80 Photos concernant Historisch Museum der Koninklijke Marechaussee. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Gueldre. Voir tous les hébergements dans Historisch Museum der Koninklijke Marechaussee, Buren.

9 avis sur Historisch Museum der Koninklijke Marechaussee

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2013
"Vriendelijk"traduire
fam. spreeuw

31/07/2013 erg leuk, kind vriendelijk goede indruk van het toen en nu.

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2013
"Zeer informatief, aanrader"traduire
Aniane

19/05/2013 Leuk museum met mooie collectie. Vergeet niet ook even naar het bijgebouw te gaan, dit wordt niet heel duidelijk aangegeven, maar als je het bij de ingang vraagt, gaat er meteen iemand met je mee.
Personeel is heel vriendelijk en vertelt graag wat extra. Personeel komt veelal uit de praktijk.
Het museum is eigenlijk te informatief voor de jongste bezoekers. Onze kinderen van 4 en 6 vonden het heel leuk, maar gingen wel een stukje sneller aan alles voorbij dan wij.

En couple, Fev 2013
"Stuk geschiedenis en niet aleen van de marechausee"traduire
diarno

05/08/2013 Een museum met alles van de mareschaussee vriendelijk personeel en ze weten ook veel over de marechausee het mooie is dat het ook over het koningshuis gaat en over het weeshuis. VRAAG naar het dependance loop je GRATIS met het personeel naar een gebouw. ENTREE (maar) 5 euro

En couple, Nov 2012
"Aanrader"traduire
Bert

04/11/2012 Wat is dit een prachtig museum, vandaag 4 november 2012, zijn wij hier op bezoek geweest. De ontvangst is uiterst vriendelijk. Het gebouw op zich is al een museum. Wij waren hier al vaker voorbij gelopen maar nog nooit binnen geweest. Het was een regenachtige zondag dus het moest er maar eens van komen. Daar hebben we dus geen spijt van gehad. Drie verdiepingen vol met spullen met betrekking op de Marechausee in de breedste zin van het woord. Prachtig opgesteld. Er is ook een afdeling over het vroegere weeshuis dat hier gevestigd was. Zeer behulpzaam en deskundig personeel.

En voyage d'affaires, Oct 2011
"Interessant"traduire
Maurits

12/10/2011 Het marechaussee museum heeft ons zeer kunnen bekoren. Mooie expositie van zaken die nog zeer herkenbaar zijn. Aanbevolen.

Avec des ami(e)s, Oct 2011
"Het voormalige Weeshuis"traduire
fr_woning

11/10/2011 -256- Met de Betuwse Fiets4Daagse , kwamen we door het stadje Buren . Het museum was in de fietsroute opgenomen , we hadden weinig tijd om het museum binnen te lopen . Rond het jaar 1612 werd het weeshuis gesticht , ook nu is op zolder nog te zien hoe het leven was in een weeshuis . Het museum bestaat al langer namelijk 75 jaar , maar is steeds verplaatst , in 1972 kwam het Historisch Museum der Koninklijke Marechaaussee naar Buren en daar is het nog . Wat is er te zien , unifomen , wapens , films , foto's enz . We hebben even om de hoek gekeken . De buitenkant en de tuin van het museum bewonderd , voor de ingang staat een prachtige poort .

En couple, Sep 2011
"Mooie collectie in prachtig gebouw"traduire
Reislustig

05/10/2011 Drie verdiepingen marechausseegeschiedenis, grotendeels opgesteld middels paspoppen. Ingericht met respect voor het interieur van het oude weeshuis. Trek minimaal 2 uren uit voor dit interessante museum. Gratis met museumkaart. Zeker een bezoek waard.

En couple, Avr 2007
"Voormalig weeshuis"traduire
Rinus

11/02/2013 Het voormalige weeshuis is een prachtig gebouw in renaissancestijl dat in 1613 door Maria van Nassau werd gesticht, het heeft rood en groen geverfde luiken, tegenwoordig is hier het Marechaussee Museum in gevestigd, maar dat was tijdens ons bezoek aan Buren helaas gesloten, maar alleen de buitenzijde is een bezoek al waard.

En couple, Dec 1997
"Stukje geschiedenis"traduire