Avis Camping De Kriemelberg***

De Kriemelberg***
Avis Camping De Kriemelberg***
Drieerweg 104, 3852 MC, Ermelo

Camping De Kriemelberg a obtenu une note de 8,6 de 10, basé sur 33 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping De Kriemelberg*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Ermelo ! Vous pouvez également trouver 45 Photos concernant Camping De Kriemelberg*** sur Zoover. Vous pouvez visualiser 5 Vidéos de CampingDe Kriemelberg***. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Gueldre. Comparer Camping De Kriemelberg*** avec les autres logements, dans Ermelo.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur De Kriemelberg*** Ermelo N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

33 avis sur De Kriemelberg***

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Fantastische plek in de bossen op de Veluwe"traduire
Kok

27/08/2014 Net terug van 4 weken Kriemelberg. Erg leuke camping ook voor kleine kinderen. In de zomer 5 weken recreatiewerk van Het Baken / Dabar. Elke morgen kinderclub ook club voor iets oudere kinderen. Zondagavond Sing-in. Vriendelijke eigenaren, mooie camping. Geen straatjes maar mooi aangelegde kampeervelden en stacaravanvelden. Autovrije camping. Ook kleine kinderen kunnen veilig op de camping spelen. Een schitterend nieuw sanitairgebouw met apart kindersanitair. Erg mooi en wordt zeer goed schoongemaakt. Ook in de omgeving erg veel te doen: Huifkartocht op Staverden. Bosbad Putten is een erg mooi binnen en buitenzwembad. De Schaapskooi op de Ermelose heide en zomeravondbraderiën elke dinsdagavond in Ermelo. Diverse recreatieplassen op korte afstand. Fietsen door de bossen. Meteen voor volgend jaar maar een seizoensplaats geboekt. We komen hier dus zeker terug.

Famille avec enfants/adolescents, Avr 2014
"Heerlijk in de nieuwe lodge"traduire
Louise Rietman

06/05/2014 Al heel wat keer op de Kriemelberg geweest, maar dit jaar voor het eerst in de nieuwe 4 persoonslodge: een aanrader!
Ideaal eigen sanitair en een goede kachel.
Tv was een extra verrassing.
We komen zeker terug.

Avec des ami(e)s, Aou 2013
"Leuke plek"traduire
isabel

21/08/2013 wij hadden een trekkershut geboekt, niet altijd even rustig aan de rijweg en de speeltuin gelegen, ruime plaatsen, aangenaam sanitair

"Geweldige camping !!"traduire
Peter

31/08/2013 Hele leuke camping met nieuwe sanitair ook speciaal voor de kids, zeer mooie ligging midden in de natuur.... wat een oase van rust en een gastvrije ontvangst... We zijn hier al een paar keer eerder geweest en en blijven steeds weer terugkomen.... prijs is ook heel redelijk, dus al met al een hele goede aanrader.. !!!

En couple, Mai 2013
"Fijne camping"traduire
e. bleumers

16/06/2013 rustige groene camping. Vriendelijke mensen. Aan een fietsroute. Mooi sanitair. Een aanrader.

Famille avec enfants en bas âge, 2012
"Mooie gemoedelijke camping"traduire
Dijon

02/08/2012 Mooie camping in een bosachtige omgeving net buiten Ermelo. Bij aankomst werden we naar onze kampeerplaats gebracht. Luxe hoor. Bijzonder vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Gemoedelijk, maar toch professioneel. Mooie voldoende ruime kampeerplekken, de meeste met voldoende beschutting. Sanitair erg mooi en erg schoon. Er is ook een kindergedeelte, alleen vreemd dat het kinderbadje bij een ruit staat waar dan geen afdekfolie voor zit. In het hoogseizoen is er een recreatieprogramma, wat erg leuk is voor kinderen. Wel komt hier 's avonds soms nogal wat herrie vanaf (bijv. bij de Bingo). Kan belangrijk zijn om rekening mee te houden bij de keuze van een kampeerplek. Verlichting is op sommige delen van het park niet aanwezig en op sommige plekken is verkeer op de Drieërweg goed te horen, al hoewel het nooit echt storend wordt. Bij de receptie zijn brood, ijs, krant en nog wat kleine spulletjes te krijgen. Op deze camping ben je echt op vakantie. Super.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Prachtige plek"traduire
linders

23/08/2012 hadden een comfortplaats wat zeer goed was en het toilet gebouw heb ik nergens anders gezien.Gewoon klasse

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Erg goed bevalen"traduire
G Witkamp

20/08/2012 wij zijn een week op de camping geweest en het beviel ons erg goed
bij aankomst zat er een vriendelijke receptioniste en we werden door een golfkarretje begeleid naar onze plaats, deze man vroeg of we hulp nodig hadden met het op de plek zetten, maar we hebben een vouwwagen dus dat is niet zo zwaar.
er word aandacht geschonken aan het geloof maar je bent tot niets verplicht.
het animatieteam deed erg veel voor de kinderen dus hadden wij ook rust.
het sanitair is om door een ringetje te halen, ruim, schoon, en modern
kortom het is ons goed bevallen en raden dit ook aan aan de medecampeerder

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2012
"In 2003 kwamen we hier al voor het eerst..."traduire
Renée

21/08/2012 Bovenstaande titel zegt denk ik genoeg. We gingen al toen de kinderen nog vrij jong waren en inmiddels 16 en 13 komen ze ook nog graag weer terug.
Altijd erg gezellig.
Heel netjes.
Zeer klantvriendelijk.
Natuurlijk een prachtige omgeving. Heerlijk om te fietsen. Wandelen kan rondom. Je zit midden in de bos en toch ook weer dicht bij het centrum van Ermelo met vele supermarkten en een aardig winkelcentrum.

En die eetgelegenheid.... Daar geef ik ook een 9 voor. De patat was heerlijk en dat hoef je ook niet alle dagen tenslotte, dus eigenlijk genoeg open...

En couple, 2012
"We willen niet meer weg :-)"traduire
Janneke

07/05/2012 We hebben nu voor het vijfde jaar achter elkaar een jaarplaats; tijd om hier een beoordeling te geven. De Kriemelberg is een fantastische camping met prachtig sanitairblok (dit is in 2011 vernieuwd - erg mooi). Eigenaren Dian en Daniëlle en hun collega's zijn gastvrij en erg vriendelijk. Binnen 5 tellen sta je midden in het bos en met fiets of auto zit je in no-time midden in Ermelo waar goede winkels zijn en volop terrasjes en restaurantjes.
Camping is verder simpel van opzet met animatie voor de kinderen in het hoogseizoen, een volleybalveld en een vijverbadje voor de kleintjes. Grote plekken op mooie veldjes en her en der watertappunten. Voor leesliefhebbers is er een boekenkamer. Boeken mogen meegenomen worden en je kunt er ook je eigen gelezen boeken neerzetten. Snackbar in voor- en naseizoen af en toe en in hoogseizoen vaak geopend. Kwaliteit redelijk - goed.
Kortom: een heerlijke camping voor een zomerlang genieten.

1 2 3 4 suivant