Van Der Valk Harderwijk****
Avis Hôtel Van Der Valk Harderwijk****
Leuvenumseweg 7, 3847 LA, Harderwijk
Site officiel de l'hébergement

Hôtel Van Der Valk Harderwijk a obtenu une note de 8,8 de 10, basé sur 268 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Van Der Valk Harderwijk**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Harderwijk ! Vous pouvez également trouver 144 Photos concernant Hôtel Van Der Valk Harderwijk**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Gueldre. Comparer Hôtel Van Der Valk Harderwijk**** avec les autres logements, dans Harderwijk.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Van Der Valk Harderwijk**** Harderwijk N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

268 avis sur Van Der Valk Harderwijk****

En couple, Juil 2014
"Goed hotel"traduire
D

23/07/2014 Het hotel is heel groots en modern maar gelukkig niet heel druk. We worden vriendelijk ontvangen bij de receptie en krijgen onze kamer op de eerste verdieping. Het is een zonnige kamer met gelig bloesembehang. De kamer is heel ruim en anders ingedeeld dan andere VdValkhotels. Het bed staat richting het raam gedraaid waardoor je dus ook richting het raam kijkt. We hebben dus ook even op bed gelegen met de ramen open om te genieten. Het balkon valt hier wel tegen. Het stucwerk is op vele plekken weggehaald en het balkon heeft geen stoelen. Dus hebben we onze stoelen van binnen maar buiten gezet. Het terras is wel ruim qua oppervlakte en je hoeft het niet te delen met de buren. Wat ik wel fijn vind.
De badkamer is hier heel netjes en we hebben ook een bubbelbad. We hadden ook een driegangendiner bij ons arrangement en hier hebben we heerlijk gegeten. De bediening was ook heel attent en spontaan. Het ontbijt is heel ruim en er worden eitjes voor jou gebakken. Een fijn hotel!!

En couple, Juil 2014
"Preek mooi hotel"traduire
Karel en wil de boe...

06/07/2014 Schitterend hotel mooie ligging , met mooie fietsroutes naar de Veluwe.
Het eten is prima,uitgebreid ontbijtbuffet en zowel de lunch als avondeten is perfect.alleen in de lobby en restaurant staat de airco nogal hoog,dus een sjaal of vest is wel aan te raden.ook in de tuin van het hotel is het heerlijk zitten .de kamers zijn ruim alleen een beetje saai,geen schilderijtje aan de muur.schitterende badkamer al met al een hotel om aan te bevelen

"Heerlijke, rustgevende omgeving"traduire
nanno S. van der Wi...

30/06/2014 Kamer 114. Zeer grote kamer, voorzijde hotel, balkon, 1e etage.Koffie en theezetmogelijkheid. Ruime badkamer met duo/bubbelbad, wc, douchecabine. Ruime parkeermogelijkheden (ook parkeergarage). Eten: goed. Ontbijt: Perfect. Alles is er: broodsoorten, div. soorten luxebroodjes, gebak, pannenkoekjes etc. Niet ver van de Zwaluwhoeve. In aangrenzend bos mogelijkheden voor wandelen en fietsen.

Plus d'informations sur Hôtel Van Der Valk Harderwijk**** chez :

"Mooi hotel"traduire
J hendriks

27/06/2014 Van der Valk harderwijk is een erg mooi hotel, de kamers zijn prachtig en de bedden slapen ook super.. Het ontbijt daarintegen was verbaasinwekkend slecht. Dit had ik niet verwacht. Het ontbijt was van 07:30 tot 10:30.. Wij gingen ontbijten om 9 uur, op dat moment stond er niemand bij de plaat waar de omeletten en pannekoeken gemaakt worden, de pannekoeken die er lagen waren net van rubber en waren niet te eten.. De sla voor op brood was bruin en uitgedroogd, de tafel werd niet afgeruimd waardoor we 30 min aan een overvolle tafel zaten. Er werd niet naar ons omgekeken.. Zeer slecht. Verder was het receptiepersoneel wel behulpzaam.

En couple, Juin 2014
"Mooi hotel of een prachtige lokatie"traduire
fam

10/07/2014 mooi hotel met prima kamers
Ruime parkeermogelijkheden
avondeten was heerlijk alleen jammer dat het erg snel achter elkaar komt en een uitgebreid ontbijtbuffet
aangrenzend aan bos

En voyage organisé en groupe, 2014
"Slechte koffie en slechte reactie"traduire
Werner Nijdam

08/06/2014 Op onze vraag of er misschien iets met de koffie machine was omdat we zelden zo'n slechte en slappe koffie hadden gehad kregen we als reactie: Als er nog iemand over klaagt zal ik de machine laten nakijken.
We konden de twee koffie gewoon afrekenen. Dit gaf naast de vieze smaak in de mond van de echt slechte koffie ook een vieze smaak betreffende klantgerichtheid. Dit was bij de bar van het restaurant op zondag 8 juni 2014.

"Mooi hotel"traduire
Jonh

20/05/2014 mooi hotel prima kamers maar restaurant waardeloos, bestel eens een omelet bij het ontbijt, je eet nooit meer een omelet, alles op een vieze plaat, diner ook zeer slecht.

"Heerlijk hotel."traduire
Fam. Klein

01/06/2014 Van 17 t/m 20 mei verbleven wij in dit hotel. Voor de 4e keer. Super. Zeer vriendelijke en attente medewerkers. In tegenstelling tot de waardering hieronder was het ontbijt zeer goed en de bakplaat zeker schoon. Ook de kwaliteit van het diner was uitstekend. Een hotel waar je heerlijk bij kan tanken en genieten.

En couple, Mai 2014
"Hotel is prima, dineren zeer slecht"traduire
B.Haarman

14/05/2014 Van der Valk Hardewijk , is een mooi hotel met mooie ligging, kamers goed verzorgd met 2 aparte bedden ( ze hebben niet anders, dit vonden wij jammer) mooie badkamer met 2 persoons ligbad en apparte douche. Diner in het restaurant zouden wij absoluut NIET meer doen, s, makeloos en zeer slechte ongemotiveerde bediening, totaal niet passend bij deze ambiance .Voor het hotel zelf zouden we terug komen, voor het avondeten niet.

En couple, Mai 2014
"Mooie kamer en prima ontbijt"traduire
harmenthea

01/06/2014 De kamer was mooi en zeer ruim.
Fijne bedden en een geweldige badkamer met inloopdouche en bubbelbad.
Het ontbijt is, zoals bij alle van der Valk hotels, prima.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant