Van Der Valk Harderwijk****
Avis Hôtel Van Der Valk Harderwijk****
Leuvenumseweg 7, 3847 LA, Harderwijk
Site officiel de l'hébergement

Hôtel Van Der Valk Harderwijk a obtenu une note de 8,9 de 10, basé sur 282 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel Van Der Valk Harderwijk**** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Harderwijk ! Vous pouvez également trouver 157 Photos concernant Hôtel Van Der Valk Harderwijk**** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Gueldre. Comparer Hôtel Van Der Valk Harderwijk**** avec les autres logements, dans Harderwijk.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Van Der Valk Harderwijk**** Harderwijk N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

282 avis sur Van Der Valk Harderwijk****

Famille avec enfants/adolescents, Sep 2014
"Diner in hotel Harderwijk"traduire
R&M

16/09/2014 Onlangs gedineerd in het restaurant van van der Valk hotel Harderwijk. Diner was top, heerlijk gegeten en enorm goede en snelle service. Graag wil ik Wilmer van de bediening in het bijzonder bedanken voor een fijne avond. Zijn gastvrijheid en service waren uitstekend. Een dikke pluim dus! Gaan hier zeker weer terug

"Mooiste tot nu toe"traduire
arnoboons

19/09/2014 Superschoon en erg mooi hotel, ruime kamer met bubbelbad en stortdouche, vriendelijk personeel en een top ontbijt. we hebben genoten

"Super Hotel"traduire
Ben en Corrie

16/09/2014 Voor de tweede keer genoten van een heerlijk weekend in het van der Valk Hotel in Harderwijk.
Zeer vriendelijke bediening, genoten van het eten en het ontbijt, perfecte kamer met bubbelbad en een fijne douch.
Aan al het personeel een compliment voor klantvriendelijkheid.
Voor ons is het weer voor herhaling vatbaar

Dank aan allen, namens Ben en Corrie

Plus d'informations sur Hôtel Van Der Valk Harderwijk**** chez :

Seul(e), Sep 2014
"Uitstekend Hotel!"traduire
M. van de Velde

03/09/2014 Een overnachting gedaan, de kamer was zeer comfortabel en luxe.
De badkamer heeft een ruim bubbelbad, een mooie inloopdouche zelfs met een regendouche!
Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht de bossen in.
Heerlijke zeebaars gegeten in het restaurant. De bediening was echt super.
Het personeel is zeer vriendelijk en erg gastvrij precies zoals het hoort te zijn en wat je mag verwachten. Kortom een uitstekend hotel!

"Prachtig hotel"traduire
Diede

02/09/2014 Prachtig hotel, dit zie je meteen al bij binnenkomst. Sfeervol en heel warm. De kamers zijn heel mooi met een prachtige badkamer , met bubbelbad!!! De kamer geeft ook weer een bepaalde warmte af. Lekker rustig, en een heerlijk bed! In de bar was het gezellig druk en de mannen werkten erg hard. De receptie is erg service gericht, ik had gevraagd iets op de kamer te zetten. Dit deden ze optijd en kosteloos. Vriendelijke dame aan de receptie. Ontbijt was top, hele gezellige en ook weer sfeervolle ruimte. Het was uitgebreid, vers en heel goed bijgevuld. Als ik toch een minpuntje moet geven: de hotelkamer is groot en er staat weinig in. Het is te leeg, dat gevoel heb je ook, het is een beetje hol. Ik zou zeker terug komen!!!!! Het hotel is 4 sterren waard en je kan merken dat het exclusief is ;)

"Toppertje"traduire
fam semler

03/09/2014 echt top zeer vriendelijk personeel mooie kamer lekker bubbelbad kortom geweldig hier .we komen gauw weer terug. fam semler

"Perfect"traduire
R. de Beer

05/09/2014 Prachtig hotel. Alles dik in orde. Wij logeerden in kamer 313
Wij sluiten verder aan bij alle voorgaande lof uitingen en zijn graag weer eens te gast.
Prima eten in het restaurant en vriendelijke service. Ook aan de receptie.
De huiswijn (onze keuze sauvignon blanc) na een glas gedronken te hebben is uitstekend en zeer redelijk geprijsd, dus dan neem je toch een flesje extra !
Het hotel heeft ook de Gouden Green Key, dus prima rekening houdend met het milieu.

"Geen klagen"traduire
H Bersee

20/08/2014 Er is geen zwembad, maar v.d. Valk is zijn 4 sterren m.i. wel waard.
Eigenlijk heb ik geen op of aanmerkingen.

"Top!"traduire
Spierings

20/08/2014 Even 4 dagen er tussen uit. Boeking en hetgeen extra (voorkeur kamer, fietsen) gevraagd was werd volledig gerealiseerd. Uitmuntend verblijf geweest; kamer, ontbijt (buffet), diner, fietsen (nieuw en reden we zo in een dag 40 km. op weg), personeel. Niets dat ons verblijf "benadeeld" heeft. Compliment aan dit v.d. Valk hotel, we waren erg content met het verblijf! Wordt vast nog eens vervolgd!

"Weer heel erg goed"traduire
ingrid

22/08/2014 Al vaak in dit hotel geweest.
Het is er keer op keer erg goed!
Weer aardig ontvangen, mooie kamer en heerlijk van het diner gebruik gemaakt.
Ook het ontbijt is super.

In de omgeving deze keer naar Hoendeloo geweest erg mooi om te wandelen en natuurlijk een ijsje te halen bij CO!

Al met al een top weekend gehad.
Kans is groot dat we toch nog is terug gaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant