Avis Nederlands Bakkerijmuseum

2 août 2014

Nederlands Bakkerijmuseum
Avis Nederlands Bakkerijmuseum
Kerkhofstraat 13, 8051 GG, Hattem

Nederlands Bakkerijmuseum a obtenu une note de 8,5 de 10, basé sur 52 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Nederlands Bakkerijmuseum pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Hattem ! Vous pouvez visionner 26 Photos concernant Nederlands Bakkerijmuseum. 1 Vidéo ont été faites sur Nederlands Bakkerijmuseum. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Gueldre. Voir tous les hébergements dans Nederlands Bakkerijmuseum, Hattem.

1 2 3 4 5 6 suivant

52 avis sur Nederlands Bakkerijmuseum

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2014
"Erg leuk"traduire
Lisette Laan

22/07/2014 Ik ben er zelf als kind geweest, als mijn kinderen ouder zijn ga ik er zeker weer heen

En couple, Juin 2014
"Erg leuk voor de kinderen"traduire
Inekewichers

23/06/2014 Kinderen mogen veel zelf doen

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2014
"Voor jong en oud!"traduire
Karen

08/07/2014 samen koekjes bakken. voor kinderen zijn er voorstellingen. Bakker Fred is erg leuk om te zien!

En voyage organisé en groupe, 2014
"Erg leuk"traduire
Geeke

13/05/2014 Je leert hoe alles gebakken word en je mag zelfs met kinderen zelf gaan bakken!

"Leuk en leerzaam!"traduire
Kim

09/05/2014 Voor kinderen is er een speurtocht.
in de vakanties kan er samen met een bakker koek gebakken worden en er worden demonstraties gegeven; erg leerzaam , leuk en lekker.

in de bakkerij waar je koffie kan drinken en wat kan eten moet je soms wel lang wachten voor je geholpen wordt. Wij hadden er niet zoveel moeite mee; het zijn mensen die aan het werk zijn die hun best doen en vriendelijk zijn.

Lekker taart, heerlijke grote krakelingen en echt heerlijk suikerbrood!

"Leuk om te doen"traduire
DB

04/05/2014 Leuke activiteiten, perfecte presentator, maakt er echt een show van.

"Heel erg leuk!!!"traduire
Marielle

09/05/2014 We gingen hier naar toe met het idee hier een uurtje rond te brengen, maar dit pakte anders uit. Toen we binnen kwamen, mochten onze kinderen meteen een koek maken wat heel goed uitgelegd werd. Later werd deze door de bakker gebakken en mochten ze die meenemen.
Ook de speurtocht door het museum viel goed in de smaak.
Het museum is erg interessant, en liet meer zien dan ik had verwacht.
Echt een aanrader om hierheen te gaan als je in de buurt bent!

En couple, Avr 2014
"Verrassend groot en heel informatief"traduire
Fons

20/04/2014 Echt bezoeken. Is de 7,50 euro zeker waard en met Museumkaart gratis toegankelijk.

Famille avec enfants en bas âge, Jan 2014
"Leuk voor jong en oud"traduire
Annemarie

02/01/2014 Leuk museum. Van alles te zien over vroeger, maar onze kinderen waren vooral bezig met de letterspeurtocht. De show van bakker Fred is inderdaad een aanrader! Ook de peperkoek maken en versieren viel in de smaak. Kortom, genoeg te beleven voor een ochtend/middagje weg.

En couple, 2013
"Geweldig museum"traduire
Thea

15/12/2013 Leuk voor kinderen bakken met de bakker elk seizoen iets anders, maar ook voor ouderen een prachtig museum.

1 2 3 4 5 6 suivant