Avis Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve

24 avril 2014

Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve
Avis Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve
Zuiderzeestraatweg 108, 3849 AJ, Hierden

Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve a obtenu une note de 4,4 de 10, basé sur 932 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Autres Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Hierden ! Vous pouvez visionner 25 Photos concernant Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Gueldre. Voir tous les hébergements dans Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve, Hierden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

932 avis sur Sauna & Beauty de Zwaluwhoeve

"Afschuwelijk"traduire
Catmabu

16/04/2014 Verheugd op een verwendagje Zwaluwhoeve, nou wat een tegenvaller. We kwamen omstreeks 10:30 uur aan en er was al bijna geen parkeerplaats meer te vinden. Eenmaal binnen ongeveer een half uur in de rij gestaan voor de kassa. Totaal geen informatie ontvangen en ook geen plattegrond.
Dan maar zoeken naar kleedkamers?????Nou die zijn er niet, je mag je met een hele meute omkleden in een veel te kleine ruimte waar ook je lockers zijn. We stonden daar met ongeveer 35 mensen op elkaar gedrukt. Het deed mij een beetje denken aan de 2e wereldoorlog. Twee kleine bankjes in het midden waar je niet op kon zitten of iets op kon leggen. De sauna's zelf ook veel te druk. Het is een pretpark voor saunagangers. Ik zal het echt niemand aanraden.

Online marketeer Wellnessresort de Zwaluwhoeve, 22/04/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Catmabu, We betreuren het dat u uw Dagje Wellness als vervelend ervaren heeft. Er wordt momenteel hard gewerkt aan het verplaatsen van de kleedkamers, zodat er meer ruimte komt. We werken momenteel aan het resort, waarbij we meer rust en ruimte willen creëren; er worden sauna's gerenoveerd en er komen nieuwe bij. Hopelijk zien we u nog eens in de toekomst!

"Een top dag"traduire
bianca

17/04/2014 de eerste keer dat ik echt heb kunnen ontspannen en genieten van de zwaluwhoeve.. andere keren ervoer ik het als een gezellig dagje uit .. nu was het lekker rustig en mijn complimenten voor het lunchbuffet was erg lekker. de 2 nieuwe sauna's zijn een aanwinst zo kan je meer mensen verdelen en het kaartje systeem bij de opgieting is ook fijn. ik heb ook voor het eerst mee kunnen doen aan een opgieting. Als dit de wijze is waarop de zwaluwhoeve het voortaan gaat aanpakken wordt de ervaring steeds prettiger.

En couple, Avr 2014
"Poolhoppen"traduire
iris

15/04/2014 We hebben een heerlijk dagje gechilld in de Zwalies zoals wij het noemen. De hottubs en kruidenbaden zijn een feest, zou er zo een thuis willen. Het aanbod aan sauna's is gigantisch, voor elk wat wils. Het eten is alleen niet echt bijzonder, al jaren hetzelfde menu en prijzen zijn ook niet heel aantrekkelijk. Het water liep ons niet in de mond waardoor we uiteindelijk niks gegeten hebben daar.

Avec des ami(e)s, Avr 2014
"Het is een stuk verbeterd"traduire
Karina

13/04/2014 Gisteren na 3 jaar maar weer eens een keer de Zwaluwhoeve geprobeerd. 3 jaar geleden daar weggevlucht vanwege de verschrikkelijke drukte, herrie en het slechte eten. Pretpark in je blootje was het. Sinds de nieuwe eigenaar en het andere beleid, is het stukken beter geworden. Nu de Zwaluwhoeve niet meer op veiling te vinden is, komen al die dagjesmensen die de sauna als een leuk dagje uit zien, totaal niets afweten van de saunaregels en voor overlast zorgen (kletsen in de sauna) niet meer. Hopelijk blijft dit zo, dan word ik weer vaste klant.

En couple, 2014
"Ontspannen dagje gehad"traduire
Paul

08/04/2014 Een ontspannen dag in de Zwaluwhoeve gehad. Mooi uitgebreid resort, vriendelijk personeel, schone omgeving. Vernieuwingen worden doorgevoerd zo te zien. Ruime keuze uit niet alleen sauna's maar ook baden, jacuzzi's, hottubs etc.

En couple, Avr 2014
"Boven verwachting"traduire
Petra

06/04/2014 Zwaluwhoeve lijkt t.o.v. vroeger verbeterd, minder massaproductie, klantvriendelijker en straalt meer rust uit. We hebben genoten van een dagje sauna. Het lunchbuffet was prima in orde en smaakvol. De menukaart vonden wij erg beperkt en zou als tip willen meegeven om ook salades op de kaart te zetten. Wij komen zeker terug! Bedankt voor deze heerlijke dag!

Avr 2014
"Heel erg verbeterd!"traduire
Danielle

05/04/2014 Een aantal jaar geleden gingen wij geregeld naar de Zwaluwhoeve maar het werd steeds slechter en slechter. Wij gingen er toen niet meer heen, ook al hadden we gratis entreekaartjes. Nu de Zwaluwhoeve een nieuwe eigenaar heeft (dezelfde als de sauna waar wij erg graag heen gaan: de Veluwse Bron) wilde wij het een nieuwe kans geven.
Afgelopen woensdag zijn wij geweest en wij kunnen alleen maar concluderen dat het positief veranderd is. Erg vriendelijk personeel, het is schoon, niet te druk en heerlijke sauna's. Wij hebben een super ontspannend dagje gehad.

Ga zo door!!!

En couple, Mar 2014
"Niet alles verbetert"traduire
Erik Nagel

02/04/2014 Wij komen regelmatig bij de zwaluwhoeve en merken de laatste tijd dat er veel verandert veelal ten goede. Minder druk, meer sauna's en een betere kwaliteit van het diner buffet. Het kleine kopje als welkomst koffie stoort mij al een hele tijd het lijkt wel of men een kinderservies gebruikt. De laatste keer waren voor het dinerbuffet alleen ontbijt bordjes beschikbaar, op de vraag of daar een strategie achter zat kreeg ik het idee dat ik niet serieus genomen werd, jammer want je betaald een normale prijs en wilt dan ook van een normaal bord kunnen eten. De toegangsprijs en de horeca prijsen zijn verhoogd laat dan ook zien dat je naar een hoger niveau wilt en breek het niet af door op dit soort zaken te beknibbelen..

Avec des ami(e)s, Mar 2014
"Heerlijk relaxt, veel geur beleving (geweldig)"traduire
danielle

26/03/2014 Super dag gehad met vriendinneb! Bij binnenkomst rook het al heerlijk. Opgietingen waren proffesioneel. Opgiet ketels in de lavendel rozen sauna zijn ook echt een beleving op zich. Kortom genoten van alle geurbelevingen. Dit is een zeer groot pluspunt en mis ik in andere sauna's. Groetjes van een zeker terugkerende gast.

En couple, Mar 2014
"Heb het gevoel dat ik toch bedonderd ben"traduire
Johan Mensen

22/03/2014 Samen geboekt voor de Zwaluwhoeve. Inclusief Hamam. We werden gebeld dat we iets eerder konden komen voor de gezamenlijke Hamam. Dat kon in eerste instantie niet, maar we konden het een en ander verschuiven zodat we toch op tijd konden zijn. Dit ook weer doorgegeven. Bij de receptie wisten ze van niets. Het kon niet gezamenlijk. Toen gezegd dat we de Hamam willen cancelen. Er werd gebeld, er werd geregeld en het kon doorgaan. Op een ander tijdstip. Geen probleem. In de wachtruimte voor de Hamam werd op een subtiele manier gevraagd of er 1 al vast kon beginnen. Doen we ook. Maar nu blijkt dat er een kwartier tussen zat. Nu heb ik het gevoel dat ik ben gepiepeld. Onze klacht werd afgedaan met een potje scrubzout....
Verder: Als je eenmaal de weg had gevonden heeft deze sauna voldoende mogelijkheden. Het personeel was vriendelijk en netjes. De opgietingen waren uitgebreid en voorzien van een goede toelichting. Alleen je zit wel hutjemutje op elkaar. Kopje koffie is wel heel klein.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant