Avis Wellnessresort de Zwaluwhoeve

29 août 2014

Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Avis Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Zuiderzeestraatweg 108, 3849 AJ, Hierden

Wellnessresort de Zwaluwhoeve a obtenu une note de 5,5 de 10, basé sur 1235 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Autres Wellnessresort de Zwaluwhoeve pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Hierden ! Vous pouvez visionner 39 Photos concernant Wellnessresort de Zwaluwhoeve. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Gueldre. Voir tous les hébergements dans Wellnessresort de Zwaluwhoeve, Hierden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

1235 avis sur Wellnessresort de Zwaluwhoeve

En couple, 2014
"Absoluut verbeterd maar waar blijven de parasols??"traduire
Jan

27/08/2014 Absoluut verbeterd! Doordat er nog steeds te weinig beschutting is, is het moeilijk om een schaduwrijk plekjes te vinden. Waar blijven de parasols? Letterlijk vertaald betekent het Engelse woord wellness niets meer of minder dan gezondheid en daar horen parasols als bescherming ook onder!

"Dagje ontspannen"traduire
E. Dekker-molenaar

25/08/2014 Er zijnveel sorten sauna's en er is een goede hygienne

En couple, Aou 2014
"Doordat het rustiger word , is het aangenamer"traduire
Marianne

25/08/2014 Doordat er meer faciliteiten zijn is het minder druk overal en meer relaxt , komen vaker hier en is in de loop der tijd verbeterd
Veel nieuwe voorzieningen
Tip pak het kruidenbad aan deze kan wel een renovatie gebruiken

Famille avec enfants/adolescents, Aou 2014
"Geweldig relaxe dagje"traduire
Anita bakker

25/08/2014 Heerlijk, mooi relaxe ziet r goed uit, beter dan voorheen

Avec des ami(e)s, Aou 2014
"Lekker veel voor weinig geld"traduire
Frank Vriend

25/08/2014 Sauna wordt lekker ge update, en met al die kortingsacties de rit ernaar toe zeker waard.

"Heerlijke verwendag"traduire
René immigratie

25/08/2014 Lekker ontspannen binnen en buiten voor ieder wat wils. Binnen en buiten.

"Zeer zeker verbeterd"traduire
M. Bakker

24/08/2014 Afgelopen zaterdag een dagje naar de zwaluwhoeve geweest met een vriendin. We waren er ongeveer drie kwart jaar niet geweest. Dit omdat we zeer ontevreden waren over het feit dat het er altijd te druk was, in de rij staan voor sauna vinden wij niet ontspannen. Inchecken duurde altijd lang. Afgelopen zaterdag werden we in een positieve zin verrast. Het inchecken ging zeer snel. Het was er totaal niet druk, ondanks dat het zaterdag was. Er waren 7 sauna's bij gekomen. Er zijn dingen gerenoveerd. Wij begrepen dat er een nieuwe eigenaar was, en dat er minder mensen toegelaten worden op een dag. Ik denk dat dit een goede zet is. Ik zou zeggen ga zo door zwaluwhoeve.

"Aanrader"traduire
Arno van Tiggele

22/08/2014 Prima baden en nette sauna's, zeer goed eten

"De mooie zonnewende"traduire
Tina zwiers

22/08/2014 Omdat nog niet alles af is kunnen we geen hogere score geven

En couple, Aou 2014
"Groot complex met veel keus"traduire
Astrid en jos

22/08/2014 We hebben een opgietsessie gedaan, gedwaald over het complex, in de ijsgrot en in een kruidenbad. Na een drankje met uitzicht over de tuin is er nog genoeg te kiezen voor de rest van de dag. Misschien wel te veel voor een dag.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant