Avis Wellnessresort de Zwaluwhoeve

1 novembre 2014

Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Avis Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Zuiderzeestraatweg 108, 3849 AJ, Hierden

Wellnessresort de Zwaluwhoeve a obtenu une note de 5,8 de 10, basé sur 1355 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Autres Wellnessresort de Zwaluwhoeve pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Hierden ! Vous pouvez visionner 56 Photos concernant Wellnessresort de Zwaluwhoeve. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Gueldre. Voir tous les hébergements dans Wellnessresort de Zwaluwhoeve, Hierden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

1355 avis sur Wellnessresort de Zwaluwhoeve

En couple, Oct 2014
"Veel vooruitgang, maar nog veel te verbeteren"traduire
jg81

27/10/2014 Voor het eerst sinds lange tijd weer in de Zwaluwhoeve geweest. Er is veel verbouwd, ruime kleedkamers en meer faciliteiten. Dit is echt een duidelijk pluspunt. We hebben gebruik gemaakt van het lunch en dinerbuffet. Hierover ook geen klachten. Daarnaast viel de drukte mee en hebben we deze keer niet lang bij de balie hoeven te wachten voordat we werden geholpen.

Toch waren er een aantal zaken die wat ons betreft voor verbetering vatbaar zijn: De temperatuur in diverse faciliteiten is aan de lage kant.
De opgietsauna was niet warm genoeg waardoor het effect verloren ging. Meer mensen klaagden hierover. De stoomcabine boven sputterde wat stoom maar veel te weinig om effect te hebben. Het kruidenbad was lauwwarm. Bij andere welnessresorts is deze beduidend warmer.

Verder zijn er te weinig relaxplekken. Dit is een belangrijk aandachtspunt voor ons. Kortom er is veel vooruitgang maar blijf kritisch op andere verbeterpunten.

En couple, Oct 2014
"Alles te en net niet"traduire
Karin

23/10/2014 Te groot, te druk, te duur, te commercieel, te vies, net niet overzichtelijk, net niet klantvriendelijk (relaxruimte is er nauwelijks te vinden, alleen buiten, ze hebben liever dat je een van de 3!!! restaurantjes induikt om je geld uit te geven en tijdens ons bezoek werd er zelfs een 4e!!! restaurant gebouwd, als je toch wil uitbreiden maak dan een goede relaxruimte waar je gewoon je flesje water kan opdrinken) 2e binnensaunaplein alleen via een trap vanaf buiten te bereiken, vond dit vrij gevaarlijk met natheid, net niet die leuke of aparte sauna die je zou verwachten in zo'n grote sauna.Nee het is mij allemaal net iets te en het is het net niet. Ga gewoon naar je vertrouwde sauna in de buurt, geeft je veel meer ontspanning dan deze massatent die de centen duidelijk hebben verkozen boven het echte sauna gevoel.

"Luidruchtig"traduire
s

20/10/2014 Vandaag naar de Zwaluwhoeve geweest, een groot saunacomplex in boerderette-stijl. Erg druk, maar wat het ergste was waren de luidruchtige mensen om ons heen. Niet alleen buiten, maar ook in de sauna's en boven in de relaxruimte troffen we telkens mensen die er komen om lekker bij te kletsen. Zeer storend als je voor je ontspanning komt!

Kwaliteitszaken Wellnessresort de Zwaluwhoeve, 24/10/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste S, het spijt ons dat uw dagje wellness bij de Zwaluwhoeve niet naar wens is verlopen. Wij begrijpen dat het storend is wanneer meerdere gasten met elkaar praten in de sauna. Om dit te voorkomen lopen er onder andere Spa medewerkers rond, wij realiseren ons dat we niet altijd overal alles kunnen overzien. Onze excuses voor het ongemak.

"Veel aanbod, niet super."traduire
Angel

19/10/2014 Groot complex, veel mogelijkheden. Positief; veel mogeljkheden buiten, service personeel, het aanbod, opgieting!, mooie kleedruimte. Negatief; druk!, lange rij bij kassa, weinig relaxruimte, minder intieme beleving, slecht onderhoud en eten was slechte kwaliteit!!

En couple, 2014
"Van pretpark naar wellnessresort"traduire
sjoerd001

15/10/2014 Het gaat de goede kant op bij de Zwaluwhoeve! Stukken rustiger dan voorheen en een betere sfeer! Dit alles door de overname. Je merkt goed dat de nieuwe eigenaar (IWR) er alles aan doet om de drukte te beperken. En ja op een zondag zal het best drukker zijn maar in welk resort is dat niet zo..? Wij hebben een heerlijke ontspannen dag gehad! Ook de opgietingen waren top en er was genoeg ruimte in de cabine. De bediening is minder opdringerig maar voldoende aanwezig en de kwaliteit van de gerechten was goed. Wij komen zeker snel terug!

Famille avec enfants/adolescents, Oct 2014
"Heerlijk super verwendag!"traduire
M. Nierop

21/10/2014 Een moderne grote sauna met heel veel mogelijkheden. Ook veel keuze uit behandelingen. Op de badkledingdag is het wat druk, maar je kunt overal prima in. De mensen verspreiden zich over het grote terrein. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Lunch was prima voor elkaar, lekker en tegen een normale prijs. Wij hebben een Hamam en Facial bijgeboekt. Dit was een pure verwennerij en ik heb hier met mijn dochter ook heerlijk van genoten. Personeel was rustig en legde alles netjes uit. Het personeel weet goed waar ze mee bezig zijn en geven je echt alle aandacht. Leuk contact. Het is een luxe complex en alles staat goed aangegeven. Kortom.....mijn dochter en ik.......wij hebben genoten van alles en komen zeker een keertje terug. Wij zijn echt een dagje in luxe vertroeteld. Bedankt personeel! ;-) Wij vinden het een aanrader.

"Zwaluwhoeve"traduire
rjoppers

09/10/2014 Het eten is uitzonderslijk lekker! Het overzicht en facciliteiten zijn wat minder. Helaas waren er wat facciliteiten buiten gebruik maar dat zal alleen maar beter worden voor de komende tijd! Er zijn heel veel verschillemde sauna's dus als je daar van houdt is het prima!

"Aanrader"traduire
lisette visser

05/10/2014 Veel keuzes aan sauna's en fijne horeca

"Gerust ontspannen."traduire
Golda

05/10/2014 Lekker ruimegrote tuin. Grote keuze sauna,s .goed eten kan wat meer kwaliteit hebben en meer culinair genieten.

"Gevarieerd!"traduire
Fleur

05/10/2014 Er zijn veel faciliteiten om uit te kiezen in een fijne omgeving. Je krijgt het idee in een andere 'wereld' te zijn door de rust die het uitstraalt. Ik zou deze bezienswaardigheid/faciliteit zeker aanraden aan anderen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Les meilleurs hébergements à Hierden