Avis Wellnessresort de Zwaluwhoeve

31 juillet 2014

Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Avis Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Zuiderzeestraatweg 108, 3849 AJ, Hierden

Wellnessresort de Zwaluwhoeve a obtenu une note de 5,3 de 10, basé sur 1135 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Autres Wellnessresort de Zwaluwhoeve pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Hierden ! Vous pouvez visionner 39 Photos concernant Wellnessresort de Zwaluwhoeve. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Gueldre. Voir tous les hébergements dans Wellnessresort de Zwaluwhoeve, Hierden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

1135 avis sur Wellnessresort de Zwaluwhoeve

Avec des ami(e)s, Juil 2014
"Mooie terassen jammer van de service"traduire
vd berg

30/07/2014 Bij het inchecken wordt gevraagd of je een flesje water wilt, hier wordt dan niet bij gezegd dat je hier na afloop 2.75 per flesje voor betaald. Wij hadden een arrangement inclusief tapas lunch. We konden pas pom 17.00 terecht (ondanks dat we gereserveerd hadden) zodat we ook 's middags op een terras zaten voor de lunch. De tapas vielen zwaar tegen. Dit was eerder een voorafje. Slechts 5 olijven, 3 stukjes zalm en 3 stukjes worst met zn 2-en :S Maargoed daarna dus weer op een ander terras eten bijbesteld. Bij het uitchecken was er een storing zodat we een halfuur moesten wachten totdat we konden betalen. Domper op de avond.

Ondanks dit wel een heerlijke dag gehad, lekker weer mooie zonterassen en ligweide. Ook mooie buitenbaden en lekker stoombad en relaxruimte. Saunaplein 1 mag wel iets gezellig worden aangekleed maar is wel netjes en schoon.

"Dagje chillen"traduire
Daphne

29/07/2014 Mooie grote tuin,en veel baden

Avec des ami(e)s, Juil 2014
"Mooie aangelegde tuin. Lekker warm zwembad."traduire
Van de meeberg

29/07/2014 Goede algemene indruk en hele ontspannen sfeer.

"Aanrader!!!!"traduire
M. Yettefti

27/07/2014 Zeer tevreden. Alle faciliteiten zijn erg netjes en schoon.

Niets negatiefs over te zeggen.

"Aanrader."traduire
Bozidarka

27/07/2014 Prima. Fijne groene omgeving.

"Absolute aanrader"traduire
Sabine van Mourik

27/07/2014 De Zwaluwhoeve hierden is heerlijk om een dagje te ontspannen na een week werken.

"Goede upgrade"traduire
Take Pruntel

27/07/2014 Nu de nieuwe sauna's er zijn en er minder mensen worden toegelaten is het weer super in de Zwaluwhoeve! Het ziet er mooi uit en met het nieuwe strandje en de ligweide met hangmatten is de sfeer prima!!

"Heerlijk dagje ontspannen!"traduire
Renate Spronken

27/07/2014 Erg netjes en veel variantie. Vriendelijk en aardig personeel.

"Heerlijk genieten"traduire
Annelies van leeuwe...

27/07/2014 Heerlijk dagje relaxen, veel. Verschillende sauna's baden enz. Ook bij drukke dagen krijg je hier nog steeds voldoende rust. Je vind de drukte niet weer.

"Heerlijk ontspannen!"traduire
Tara

27/07/2014 De Zwaluwhoeve is de ultieme manier voor mij om te ontspannen. Lekker de hele dag rond lopen in een rustige omgeving om bij te komen van een drukke werkweek! Er zijn veel faciliteiten , voor ieder wat wils. Ook op drukke dagen is het nog steeds groot genoeg. Overal zijn er zitplekken om tussen de sauna bezoekjes door even uit te rusten. Bestel er nog wat lekkers te eten of te drinken bij en je hebt een super relaxte dag!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant