Avis Wellnessresort de Zwaluwhoeve

26 juillet 2014

Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Avis Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Zuiderzeestraatweg 108, 3849 AJ, Hierden

Wellnessresort de Zwaluwhoeve a obtenu une note de 5,2 de 10, basé sur 1105 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Autres Wellnessresort de Zwaluwhoeve pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Hierden ! Vous pouvez visionner 39 Photos concernant Wellnessresort de Zwaluwhoeve. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Gueldre. Voir tous les hébergements dans Wellnessresort de Zwaluwhoeve, Hierden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

1105 avis sur Wellnessresort de Zwaluwhoeve

"Absolute aanrader"traduire
Andreas Roodbeen

23/07/2014 De Zwaluwhoeve is een heerlijke plek om te ontspannen, de rust te vinden en verwend te worden. Al jaren een genot.

"Heerlijk ontspannen"traduire
Mineke

23/07/2014 Zeer ruime keuze aan sauna's zowel als hele warme maar ook de heerlijke mint (stoom) sauna verder naar de nieuwe verbouwing ziet het er nog groter en luxe uit. Wij hebben heerlijk genoten. En blijven zeker vaker komen.

"Ultieme relax dag"traduire
Jody Lynn

23/07/2014 Wellnessresort 'de Zwaluwhoeve' is een perfecte bestemming om een heerlijk dagje tot rust te komen. Een mooi aangelegde tuin om met mooi weer buiten te liggen en binnen genoeg faciliteiten wanneer het weer wat minder is. Overigens is het personeel ook erg vriendelijk.

"Een aanrader"traduire
Jantine roodgeel

23/07/2014 Het is ruim opgezet en mooi schoon.

En voyage organisé en groupe, Juil 2014
"Absolute aanrader"traduire
Carmen

22/07/2014 Een lekker dagje weg, ontspannen, groot, een echte aanrader.

En voyage organisé en groupe, Juil 2014
"Heerlijke saunafaciliteiten gehad"traduire
Lyanni

22/07/2014 Dit is me eerste keer, maar hoe ik het nu zie is het top. Goeie catering. Je kan goed relaxen hier. Ik zou hier graag vaker willen komen.

Avec des ami(e)s, Juil 2014
"Zeker een aanrader, voor jong en oud"traduire
Didi Keizer

22/07/2014 Er is voor iedereen wat wils en je hebt ook genoeg keuze. Ook de nieuwe sauna's en de tuin is erg mooi geworden
Goede service en als je vragen hebt wordt het goed uitgelegd.

Avec des ami(e)s, 2014
"Ontspannen dag"traduire
Mirte boekelder

22/07/2014 Heerlijke ontspannen dag gehad met vriendinnen! Voor ons was het voor ons allemaal de eerste keer. Wij hebben gekozen voor een badkledingdag gekozen. Super ervaring! Mooi aangelegde tuin, verschillende sauna's en zwembaden.

"Dagje ontspannen"traduire
Cynthia

21/07/2014 Heerlijke sauna's, diversiteit is prima. Genoeg ruimte voor veel mensen, prima service

Avec des ami(e)s, Juil 2014
"Heerlijk genieten"traduire
Karin van boheemen

21/07/2014 Ruim opgezet, veel verschillende saunas, leuke eetgelegenheden en zeer goed onderhouden!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant