Avis Wellnessresort de Zwaluwhoeve

22 décembre 2014

Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Avis Wellnessresort de Zwaluwhoeve
Zuiderzeestraatweg 108, 3849 AJ, Hierden

Wellnessresort de Zwaluwhoeve a obtenu une note de 5,9 de 10, basé sur 1461 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Autres Wellnessresort de Zwaluwhoeve pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Hierden ! Vous pouvez visionner 56 Photos concernant Wellnessresort de Zwaluwhoeve. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Gueldre. Voir tous les hébergements dans Wellnessresort de Zwaluwhoeve, Hierden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

1461 avis sur Wellnessresort de Zwaluwhoeve

En couple, 2014
"Geen sauna maar zwembad"traduire
Stefan

20/12/2014 Laatst toch maar een keer naar de zwaluwhoeve geweest. Nou nou nou. Wie hier een voldoende geeft is denk ik in de war met een tropisch zwembad dan met een sauna gecombineerd met een fabriek. Ruimtes zijn te groot, automatische deuren waardoor al de warmte verdwijnt in de betreffende baden. Geen sociale of überhaupt controle want overal zitten stelletjes te vozen. Het is een naaktzwembad. Dit heeft niks met wellness te maken. Had gratis entreekaarten gekregen en was alsnog meer kwijt dan wanneer ik in 1 van de top 5 wellness resorts ga voor een volledige dag met eten, drinken en toegang. Volgende keer gebruik ik de bonnen om de openhaard aan te steken. Geeft meer sfeer en warmte zelfs in de regen.

Avec des ami(e)s, Dec 2014
"Zwaluwhoeve is duidelijk beter aan het worden"traduire
Angela Heykoop

17/12/2014 Een aantal keren ben ik de afgelopen jaren naar de Zwaluwhoeve geweest, maar tippen aan andere sauna deed het (helaas nog) niet. Maar nu begint het inderdaad een stuk beter te worden! Er is meer aanbod aan sauna's en een beter restaurant aanbod. Dus gewoon wat luxer en groter met meer faciliteiten. Er is al veel vernieuwd en ik geloof dat de komende tijd het nog beter gaat worden. Ook fijn is dat ze elke week op dinsdag badpakkendag hebben en 1 keer per maand op zondag. Erg handig!

Avec des ami(e)s, Dec 2014
"Heerlijk een dag ontspannen."traduire
Marloes

16/12/2014 Fijne dag gehad met heerlijke baden, sauna's en een zonnebank. Goed opgeknapt! Zeker een aanrader!

En couple, Dec 2014
"Prima, maar ze vergeten net de puntjes op de i"traduire
Erik Koerhuis

16/12/2014 + handige manier van registratie consumpties en openen kluisjes, gratis en voldoende parkeerplaats, personeel bij hotstone massage en dr fish waren kundig, veel verschillende sauna's, schoon.

- verkeerde uitleg arrangement ( ons was doorgeven dat alleen alcoholische dranken en verse sappen exclusief was, maar achteraf moesten wij de latte machiato ook betalen (gelukkig wees de 2e verkoper ons hier wel op) aangezien we dus nog 2 consumpties open hadden staan kregen we een flesje water mee voor in de auto.
personeel stond vaak met bestellingen drinken/eten aan de verkeerde tafel (1 keer bij ons en 3 keer om ons heen), er lijkt geen routine te zijn bij de bediening waardoor ze het voor zichzelf moeilijker maken
Als je hier voor het eerst komt is het een doolhof, plattegrond geeft niet duidelijk weer waar je moet zijn voor je behandeling. Toen we het vroegen bij de receptie kregen we een onduidelijk antwoord.

Totaal ontspannen is het dus niet je moet zelf nog veel onnodig zoeken.

"Gastvrij"traduire
Willemijn van Veldh...

14/12/2014 Voldoende parkeergelegenheid, vriendelijke ontvangst bij de receptie. Vele baden en sauna's. De opgieting moet je zeker niet missen! Wij komen gauw weer in Hierden.

En couple, 2014
"Ontspannend"traduire
Sabrina van der mei...

16/12/2014 Fijne sfeer, lekkere sauna's

"Absoluut verbeterd"traduire
Gijslinda@live.nl

14/12/2014 Ik kom hier vanaf het begin, nu weer terug sinds jaren onvrede. Gelukkig veel veranderd en nieuwe sauna's. Ze zijn er nog niet, maar ze doen erg hun best.

"Dagje ontspannen"traduire
Nick Vermeulen

14/12/2014 Al meerdere keren geweest, mooiste wellness van NL

"Normaal Ontspannen"traduire
Marcus

14/12/2014 Het is druk bezocht en dat merk je. Faciliteiten zijn net te weinig. Ook de indeling is niet optimaal. Kwaliteit sauna's is prima.

"Slecht en gedateerd."traduire
anoukamsterdam

12/12/2014 Ik kan me goed aansluiten bij de negatieve recensie hieronder. Tien jaar geleden was ik voor het laatst bij de Zwaluwhoeve geweest. Dat beviel niet. Gelukkig heb ik in de tussentijd prachtige sauna's zoals Bussloo, Veluwse Bron, Spa Sereen en Fort Resort Beemster mogen leren kennen. Gisteren dachten we, we wagen het er weer een keer op. Helaas zonder tevredenheid.

Minpunten:
- Sauna's niet op temperatuur. Bijvoorbeeld de Kelo en licht therapie sauna. Kwamen niet boven de 55 graden uit! De licht therapie sauna is overigens heel onrustig, het licht knippert steeds. En de deur sluit niet goed.
- Weinig zandlopers in sauna.
- Douches buiten afgesloten vanwege ''vorst''.
- Slechte bewegwijzering.
- Ontzettend gedateerde horeca gelegenheden. Totaal sfeerloos en koud. En what's up met die lelijke dode planten? Afschuwelijk.
- Smerige bedjes buiten. Verwijder deze in de winter. Ziet er niet uit.

Pluspunten:
- Grote en goed koude dompelbaden
- Receptioniste nam klachten goed op

Kwaliteitszaken Wellnessresort de Zwaluwhoeve, 18/12/2014
Le propriétaire a dit ::  Beste Anoukamsterdam, wij betreuren het zeer dat uw dagje sauna bij de Zwaluwhoeve niet goed bevallen is. Wij zijn bezig om de Zwaluwhoeve geheel te vernieuwen, zo hebben wij onlangs 7 nieuwe faciliteiten gemaakt, de gehele horeca is vernieuwd en wordt deze week heropend, met eraan toegevoegd een geheel nieuwe serre. Ook de herenkamer en het voorhuis zijn geheel gerenoveerd. Wij hopen dat u dit nog eens komt bewonderen. Afgelopen week moesten wij inderdaad douches afsluiten vanwege de vorst door de lange leidingen onder de grond. U heeft gelijk voor wat betreft de bewegwijzering, daar zijn echter nieuwe borden voor in de productie. Wij hebben uw opmerking over de sauna temperatuur doorgegeven aan de technische dienst, onze excuses voor het ongemak.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 suivant

Les meilleurs hébergements à Hierden