Avis Village-vacances De Goudsberg recreatiecentrum

21 avril 2014

De Goudsberg recreatiecentrum
Avis Village-vacances De Goudsberg recreatiecentrum
Hessenweg 85, 6741 JP, Lunteren

Village-vacances De Goudsberg recreatiecentrum a obtenu une note de 6,6 de 10, basé sur 38 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Village-vacances De Goudsberg recreatiecentrum pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Lunteren ! Vous pouvez également trouver 14 Photos concernant Village-vacances De Goudsberg recreatiecentrum sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Gueldre. Comparer Village-vacances De Goudsberg recreatiecentrum avec les autres logements, dans Lunteren.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur De Goudsberg recreatiecentrum Lunteren N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

38 avis sur De Goudsberg recreatiecentrum

6,4
En couple, Nov 2013
"Fijne camping"traduire
Helgo
Activités

26/11/2013 Wij staan al enkele jaren in diverse seizoenen op de camping van de Goudsberg.
Ik moet zeggen sinds de komst van Diana en haar man is er veel verbeterd is op de camping. Afgelopen weekend nog een winter bbq gehad die erg geslaagd is. Super ga zo door.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Camping gaat nu de goede kant op"traduire
kremer
Logement

15/04/2014 Wat de mensen schrijven klopt, maar nu de camping andere mensen aan het roer heeft gaat het echt veel beter.
Het is zeker de moeite waard om het weer eens te proberen en de mensen die er nu zijn weer een kans te geven.

Mvg Fa kremer

En couple, Juil 2013
"Fijne camping, voor elk wat wils"traduire
carlos
Activités

19/07/2013 Gezellige camping met mooie/ruime kampeerplekken. Genoeg te doen op de camping maar ook in de omgeving zowel voor jeugd als senioren.
Het binnen en buitenbad zien er verzorgd uit en er wordt goed toezicht gehouden. Het personeel is vriendelijk en altijd in voor een gezellig praatje.
Een krantje en een vers broodje is iedere dag te koop in de campingwinkel. In één zin: een heerlijke vakantie op de Goudsberg !

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Mooie natuur, leuk park met zwembad"traduire
stefan vlieg
Logement

09/06/2013 Lekker warm verwarmd binnenzwembad, vrij koud buiten bad. Meestal is de boel wel schoon. Prachtige natuur. Er schijnen Polen op de camping te zitten, echter geen last van gehad. Bingo, spelletjes met de kids, snackbar met broodjes kebab. Lekker koude Heineken ice cold te verkrijgen.

Bediening is vriendelijk.

2012 geweest, komen weer terug in 2013

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2013
"Smerig zwembad"traduire
Jantien
Activités

07/07/2013 Deze camping bestaat voornamelijk uit een groep vaste gasten uit de randstad met kinderen waar die van een ander niet tussenkomen. Wij voelden ons er niet erg prettig. Overmatig drankgebruik in het zwembad en tot 's avonds laat herrie , zowel op de camping als bij de stacaravans die vol met Polen zitten. De receptie doet of zijn neus bloedt! Binnenzwembad erg smerig maar gelukkig zit het Lunterse bosbad vlakbij. Zoals vele anderen al opmerkten is het naastgelegen bungalowpark waarbij je huisjes van particulieren kunt huren wel verzorgd en geeft een hele leuke indruk

Famille avec enfants en bas âge, Nov 2012
"Geen aanrader!!"traduire
martijn_de_snaijer
Logement

26/11/2012 Via een site huis nr 53 voor een weekend gehuurd. Dit huis staat op het park De Goudsberg. Huis is wel aardig, afwerking ronduit slecht. Er is niet nagedacht over bepaalde zaken, zo is de kinderkapstok boven het trapgat geplaatst wat levensgevaarlijk is. Op de bank in de woonkamer zou ik mijn hond nog niet eens durven laten slapen!!

Het park zelf maakt een wat trieste en desolate indruk. Ook leuk was dat het zwembad zonder dat we het wisten dicht was!! Leuk als je met een stel kinderen bent die zich erop verheugen. We wilden eens wat anders dan een park van keten maar dit was een verkeerde keus! Geen aanrader dus!

En voyage organisé en groupe, Oct 2012
"Geweldig huis, slechte service van het park"traduire
Jan
Logement

09/10/2012 We zijn met 12 personen in een particulier vakantiehuis geweest. (nummer 25) Het huis was fantastisch en was voorzien van alle gemakken.

Het park zelf is op het particuliere gedeelte na erg verouderd.
Het zwembad was erg vies en de gastvrijheid van de receptie is voor huurders van een particulier huis erg slecht. Het park wordt voor 75% bewoond door Polen, hier hebben wij zelf trouwens geen last van gehad.

Famille avec enfants en bas âge, 2012
"Een super bungalow van particulieren"traduire
Florien
Logement

14/08/2012 Wij hebben onlangs via vakantieveluwe een 6-persoons huisje van particulieren gehuurd. Werkelijk alles was aanwezig, speelgoed voor de kinderen, een bolderkar en in het huis waren 4 slaapkamers en een badkamer met bubbelbad en stoomcabine. Fietsen in de schuur en hout voor de openhaard was aanwezig. De huisjes om ons heen werden permanent bewoond dus geen herrie 's avonds van feestende vakantiegangers. Omdat dit geheel los staat van de camping konden we tegen betaling gebruik maken van het zwembad maar dat vonden wij zo smerig dat we lekker op de fiets naar het Lunterse bosbad gingen, wat 2 km fietsen is. Naast het park ligt een speeltuin en een kinderboerderij met pannenkoekenhuis, erg leuk om lopend naar toe te gaan. Lunteren zelf is gezellig en in de omgeving is voldoende te doen. Kortom, een heerlijke week gehad in dit luxe huisje maar de naastgelegen camping is vreselijk.

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2012
"Beoordeling voor het bungalowpark!"traduire
Karin
Logement

01/10/2012 Wij hebben via particulieren een huisje op het bungalowpark gehuurd. Prima geregeld en een mooie omgeving! Huisje was netjes en knus. Lekker dicht bij de bossen. Leuke grote speeltuinen pannekoekenhuis in de buurt. Ook het Lunterse bosbad is een aanrader!
Camping even over rondgelopen. Dat was niet ons ding. Veel oude chalets wel een paar mooie plekken om met je tent te staan maar de camping deed ons verder wat rommelig aan. Camping en Bungalowpark is een heel verschil qua uitstraling en beleving. Bungalowpark is echt een aanrader.

Famille avec enfants en bas âge, 2011
"De Goudsberg is een desolaat recreatiepark"traduire
MB
Logement

13/11/2012 Het is werkelijk vreselijk gesteld met deze camping.
Waardeloos personeel bij de receptie , winkel en snackbar.
Voor de kinderen is echt NIETS te doen.

1 2 3 4 suivant