De Lunterse Boer***
Avis Hôtel De Lunterse Boer***
Boslaan 87, 6741 KD, Lunteren

Hôtel De Lunterse Boer a obtenu une note de 8,4 de 10, basé sur 12 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Hôtel De Lunterse Boer*** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Lunteren ! Vous pouvez également trouver 20 Photos concernant Hôtel De Lunterse Boer*** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Gueldre. Comparer Hôtel De Lunterse Boer*** avec les autres logements, dans Lunteren.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur De Lunterse Boer*** Lunteren N'hésitez pas à donner votre avis!

12 avis sur De Lunterse Boer***

En couple, Dec 2013
"Prettig en aangenaam"traduire
C.C.

01/01/2014 Nadat we er een feestje meemaakten, togen we zelf met Kerstmis naar de Lunterse Boer. Er was alleen lopend buffet. De soep en tussengang werden opgediend, voorgerecht en hoofdgerecht mocht je zelf opscheppen. De gerechten waren smakelijk tot zeer smakelijk. We boekten tegelijkertijd maar een hotelkamer, immers, een glaasje wijn bij zoveel gezelligheid is nooit weg. De kamer is goed geoutilleerd. Het uitzicht is mooi, doch zal in de zomer meer genot geven dan nu in de donkere dagen. Een uitstekend bed van een goed merk, koffiezet mogelijkheid, zeer ruime en keurige badkamer, kortom het was een feestje om hier te verblijven. De televisie is wat klein en door de ontvangst wat traag en soms wegvallend. Personeel was zeer vriendelijk en zeer alert. Komt waarschijnlijk mede door de leiding van het hotel. Men heet je welkom, begeleidt je naar je kamer en bij het vertrek is men geïnteresseerd in je ervaringen. En zo hoort het.

En couple, Oct 2013
"Fantastich hotel en prachtige locatie"traduire
Gwen

02/04/2014 Het hotel is prachtig gelegen in de bossen. De kamers zijn zeer netjes, verzorgd en mooi. De bedden liggen heerlijk (handgemaakte matrassen) en de badkamers zijn van alle luxe voorzien. Wij verbleven in de juniorsuite met jacuzzi. We hebben een geweldige tijd gehad.
Personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten is heerlijk.
We komen hier zeker nog een keer terug!

"Geweldig weekend gehad! "traduire
marko & janneke

10/03/2010 gastvrij vriendelijk personeel, lekker gegeten, kotom een heerlijk weekend gehad!

Plus d'informations sur Hôtel De Lunterse Boer*** chez :

En couple, Sep 2009
"In een woord: fantastisch!"traduire
Marijke

09/09/2009 De mensen in De Lunterse Boer geven je allemaal het gevoel alsof je de belangrijkste persoon bent die daar op dat moment rondloopt.
Je krijgt het gevoel van "thuis komen".
We komen zeker terug. Een echte aanrader.

"Prijs-kwaliteit-balans ver te zoeken"traduire
Jan en Wilma

26/07/2009 Wij hadden een gerenoveerde kamer. Toch nog een zeer gedateerde uitstraling. Een piepkleine badkamer.
Wij aten 's avonds tarbot; ongeveer 40 gram voor ruim 30 euro. Toen we meldden dat we de portie wel erg klein vonden, kregen we te horen dat de inkoop erg duur was en de hoeveelheid daar op afgestemd werd door de keuken.
"De vis werd duur betaald" en wij komen hier niet meer terug.

En couple, Juil 2009
"Rust en gastvrijheid"traduire
L. Schenkhuysen

03/08/2009 Hostellerie de Lunterse Boer ligt midden in de bossen en boven op een heuvel. Het hotel heeft een landelijke uitstraling. De hotelkamers liggen apart van het restaurant gedeelte. Ons verblijf hebben wij ervaren als zeer gastvrij, onze kamer was simpel en functioneel maar iets gedateerd, de douche was klein zo ook de televisie, gelukkig kwamen wij voor de omgeving niet voor de tv, onze hond was ook meer dan welkom, het ontbijt was geweldig, het restaurant hebben wij niet geprobeerd, vanuit het hotel sta je gelijk in de bossen en kan je heerlijk wandelen of fietsen, ook kun je makkelijk (dag)uitstapjes maken naar bijv. Nijmegen, Arnhem of de Hoge Veluwe. Tenslotte was de kamerprijs goed in verhouding met de kwaliteit en omgeving.

En couple, Nov 2008
"Hostellerie de Lunterse Boer"traduire
W.Bouwman

10/12/2008 Dit is een horeca bedrijf waar je als gast echt het gevoel krijg hier wordt met aandacht en liefde gewerkt.

De mooi opgemaakte borden en de subtiele smaak van de diverse gerechten waren een bijzondere belevenis.

De vriendelijke gastgerichte gastvouw(en) geven het juiste uitgevoel.

Seul(e), Fev 2008
Joke vd Heijden

05/02/2008 Dit is een prima lokatie om van hieruit wandeltochten /fietstochten te maken, het is een goed hotel met uitstekende service en de keuken is geweldig, de kamers zijn up to date, zeer schoon en netjes.
Ik ben zeer tevreden, ook over de prijs kwaliteit verhouding!

g voogd

11/07/2007 mooie omgeving,restaurant ziet er goed uit, kamers gedateerd, vlekken in de vloerbedekking,stukjes tegels eraf in de badkamer

N. Drost

19/09/2006 wij zijn hier 2 nachten in sept 2006 geweest heerlijk weer en fijn hotel suite kamer was ruim ook mooi terras prachtige omgeving bediening zeer vriendelijk eten heel goed een plekje om je thuis te voelen .