Avis Camping Lorkenbos Noord**

Avis Camping Lorkenbos Noord**
Mosselsepad 64, 6731 SM, Otterlo
Site officiel de l'hébergement

Camping Lorkenbos Noord a obtenu une note de 7,8 de 10, basé sur 28 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping Lorkenbos Noord** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Otterlo ! Vous pouvez également trouver 21 Photos concernant Camping Lorkenbos Noord** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Gueldre. Comparer Camping Lorkenbos Noord** avec les autres logements, dans Otterlo.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Lorkenbos Noord** Otterlo N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

28 avis sur Lorkenbos Noord**

En couple, Nov 2013
"Een echte aanrader"traduire
Slimmen

16/11/2013 Wij hadden een midweekje in bungalow korhoen geboekt.
Wat ons direct opviel bij binnenkomst dat alles super schoon is, we hebben al heel vaak in vakantie bungalows gezeten, maar dit was echt super schoon. Inrichting bungalow is ook anders dan bij de meeste bungalows, hier hebben ze echt gekozen voor een warm interieur, stoffe banken alles donker gekleurd echt een huiskamer gevoel, je voelt je gelijk thuis. De omgeving is ook super mooi, je zit midden in een bosrijke omgeving en het is er super stil.

Toch ook nog 2 minpuntjes;
1 de weg naar de bungalow is zeeeeeer slecht het lijkt het meest op een testbaan van autoschokbrekers, echt irritant want je moet er overheen wil je in of uit het park komen.
2, de bedden zijn wat ons betreft echt slecht, een dun matrasje en als bodem een plaat spaanplaat, je bent echt gebroken na een paar nachten op deze bedden.

En couple, 2012
"Geweldige vakantie"traduire
Fam Klinkenberg

11/08/2012 Mooie omgeving, huisje Berken is nejes en verzorgd.....Eetcafe Zuiderzand vind ik niet echt een aanrader, snap ook niet zo goed hoe ze aan het cijfer 9 komen......

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2012
"Bosrestaurant uitzonderlijk slechte ervaring"traduire
Michiel

29/07/2012 Deze beoordeling gaat alleen over het restaurant

Bosrestaurant Zuiderzand / Lorkenbos: Een mooi terras met veel kasplanten. Maar daar houdt het positieve wel op:
Een rustige middag, en nog steeds drie kwartier wachten op een pannenkoek. En daar waren de drie pannenkoeken:
Op de ene zaten aluminium stukjes, op de andere een haar, en op de ander een stukje meegebakken latex (handschoen?).
De eetlust was toen wel weg. En dus terug naar de camping en toch maar voor de tent gaan eten.

En dan staat groot op de menukaart: "Zoover 9.0".
En op Zoover kan je niet eens een restaurant beoordeling achterlaten! In de 110 beoordelingen van het bungalowpark, staat 1 persoon die binnen de andere categorieën een beoordeling voor de eetgelegenheid heeft achtergelaten. Dat kan toch nooit de bron zijn?

Na deze ervaring gaan we voorlopig wel even zelf pannenkoeken bakken.... En eten bij dit restaurant: nooit meer!
En voor toekomstige bezoekers: tsja..., hopelijk leren ze hiervan...

Famille avec enfants en bas âge, 2012
"Niet zo leuk"traduire
maak niet uit

17/07/2012 Wij hebben op lorkenbos gestaan maar niet een top camping
muntjes voor al het warm water koste douche 0,50 en afwas 0,20
met zijn 4 dus 2,60 per dag aan warm water .
douche niet kind vriendelijk staan gelijk onder een warme straal.
zwembad 500 meter weg over een drukke weg niet echt veilig.
kids club erg rommelig en eerste week schoolvakantie helemaal niets.
Veluwe wonder mooi maar camping niet.

En couple, Avr 2012
"Is uitstekend."traduire
S.J.B.van Neck

02/05/2012 Omgeving is schitterend.Bungalow,s prima.Personeel klantvriendelijk en
behulpzaam.Prijs/Kwaliteit verhouding is ok.Er is een restaurant(redelijk)
Vlakbij Arnhem(Burgers Zoo/Openluchtmuseum etc.Kindvriendelijk.(heel weinig verkeersdrukte)Kinderen hebben dus de ruimte.Bungalow,s worden
goed onderhouden.

En couple, Juil 2011
"Fantastisch"traduire
wilma

01/08/2011 Afgelopen weekend zijn wij op camping het Lorkenbos geweest en dat is zeer zeker voor herhaling vatbaar het is er heerlijke rustig terwijl je toch overal dichtbij zit, eigenaar en personeel zijn vriendelijk en de eetgelegenheid is super de complimenten hiervoor!!

Avec des ami(e)s, Avr 2011
"Weekendje Lorkebos"traduire
-Marieke-

29/04/2011 Met Pasen ben ik samen met twee vriendinnen een weekendje wezen kamperen op Lorkenbos Noord.
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad, we hebben dan natuurlijk ook ontzettend mooi weer gehad.
Niet alleen in de omgeving is van alles te doen maar op het park zelf ook.
’s Ochtends ging het recreatie team met de kinderen knutselen. Dat zag er gezellig uit en ’s middags gingen ze paaseieren zoeken op de heide die aan het park ligt. Je kan lekker eten bij eetcafé zuiderzand en je loopt vanaf het park zo het bos in. Het dorp is maar 5 minuten fietsen en ook het nationaal park de Hoge Veluwe is vlakbij. Het personeel is erg vriendelijk en staat open voor al je vragen.
Volgend jaar gaan we zeker weer.

En voyage organisé en groupe, Nov 2010
"Geweldig Familiehuis, gezellig weekend!"traduire
Fam. P. van der Sta...

22/11/2010 Verbleven met de hele familie (opa, oma, kinderen, aanhang en kleinkinderen) in het familie huis de Eekhoorn. (lorkenbos midden). Midden in het bos, heerlijk gewandeld in relaxte sfeer. Alles in het huis aanwezig. Hoewel een oven een welkome aanvulling zou zijn, zeker als je voor zo'n groot gezelschap kookt. Woonkamer is groot genoeg en omdat het een ruimte is (Keuken, eettafel en zithoek) vonden wij het ook erg gezellig. Heel vriendelijke mensen aan de receptie. De jongste leden van de familie hebben zich goed vermaakt in de speeltuin en met de pingpong tafel. de Zandverstuiving is heel dichtbij, goed te belopen ook voor hele jonge kinderen. Door de beschutte ligging geen last van de koude wind gehad. Kortom een heerlijk weekend gehad. Restaurant was gesloten, dus geen oordeel daarover.

Famille avec enfants/adolescents, Juin 2010
"Rustig en ongedwongen"traduire
annemarie

24/07/2010 De camping van het lorken bos is prettig en rustig ook leuke animatie voor de kinderen in het hoogseizoen. Je hebt geen last van elkaar. Goede ruime plekken.
Ook de huisjes zijn erg aangenaam.

En voyage organisé en groupe, Juin 2010
"Prachtig park"traduire
Fam Haverkort

07/06/2010 Prachtig park met prachtige huizen, lekker ruim opgezet en de omgeving is al even mooi. Je loopt er zo de hei op. We komen er zeker terug.

1 2 3 suivant