Avis Camping De Meeuw

De Meeuw
Avis Camping De Meeuw
Batterijweg 1, 3231 AA, Brielle

Camping De Meeuw a obtenu une note de 7,6 de 10, basé sur 29 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Camping De Meeuw pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Brielle ! Vous pouvez également trouver 19 Photos concernant Camping De Meeuw sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hollande méridionale. Comparer Camping De Meeuw avec les autres logements, dans Brielle.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur De Meeuw Brielle N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 suivant

29 avis sur De Meeuw

En couple, 2014
"Prachtige mooie en rustige camping!"traduire
Anneke

27/09/2014 Een mooie schone en rustige camping !

En couple, Sep 2014
"Mooie ruime plek,"traduire
Hella

05/09/2014 Mooie ruime plek met uitzicht op de dijk, in naseizoen twee dagen gestaan als startplaats om de Brielse meren te fietsen. Ook als je niet voor de watersport komt heerlijk fietsen op mooie fietspaden.

En couple, Juil 2014
"Een van de mooiste campings tijdens onze vakantie"traduire
Paul Hovius

03/08/2014 Aan het eind van onze fietsdag zochten we in Brielle een camping. Behulpzame bewoners wezen ons de weg naar De Meeuw. Het was de goedkoopste camping met dezelfde faciliteiten van onze fietsvakantie.

En couple, Juin 2014
"Rustig en fijn"traduire
de vos

11/06/2014 zeker voor 50 + zeer aan te raden.wij komen al 20 jaar op de meeuw

En couple, Mai 2014
"Zeer klantvriendelijk"traduire
N vd Brink

19/05/2014 Wij zijn min of meer per toeval op deze camping terecht gekomen. Maar vanaf het ontvangst tot aan het vertrek vonden we het personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Het was maar 1 dag ,maar de indruk was er niet minder om.De toegangsweg is een beetje lastig als je veel tegemoet komend verkeer hebt. Ook het sanitair zag er keurig uit. Al met al een aanrader !!

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2014
"Leuk voor een paar daagjes"traduire
Fam. Tulp

06/05/2014 Deze camping is meer gebouwd voor jaarplaatsen. Er staan heel veel stacaravans en cottages hutje klutje bij elkaar.
Ideaal als je een hond heb en een weekendje met de caravan weg wilt.
Honden zijn overal welkom, goede wandel gelegenheid en uitlaatstrook.
Voor de kinderen een leuke speeltuin.
Het sanitair kan wel wat gemoderniseerd worden. Je hebt voor alles een "klikker/sleutel" nodig. Om naar de wc te gaan, voor warm water met afwas, voor je vuilnis weg te brengen. Dit vond ik wat vervelend. Wij hadden 2 sleutels voor 6 personen.
Er is geen camping winkel, maar de AH is op loop afstand en de Jumbo is ook om de hoek.
Je loopt of fiets zo naar gezellige centrum van Brielle.
Voor een weekendje vinden de kinderen het super leuk, aan het brielse meer.

En couple, Sep 2013
"Rustige camping mooie plaatsen."traduire
Mudde W.G.

11/09/2013 De camping is ons goed bevallen omdat er veel mogelijkheden zijn.
Geweldige fietsmogelijkheden, prachtige fiets en wandel paden.
Ook de plaats Brielle is prachtig en uitnodigend om nog eens terug te
komen.

En couple, Juin 2013
"Mooie camping bij het mooie Brielle."traduire
José

28/06/2013 Hele mooie camping, vriendelijk ontvangen. Ook de honden zijn er erg welkom.

En couple, Avr 2013
"Rustige camping"traduire
anja verwest

25/07/2013 een rustige en mooi gelegen camping de camping ligt op loop afstand van het mooie stadje brielle het sanitair wordt iedere dag goed schoon gemaakt het personeel is vriendelijk en behulpzaam en luisteren goed naar evt. klachten alleen jammer dat er geen gelegenheid is voor invaliden bij de toiletten en douches en dat de sloten voor de kinderen gevaarlijk zijn

En voyage organisé en groupe, Mar 2013
"Koude dagen"traduire
Helga

27/10/2013 Wij stonden hier eind maart, begin april tijdens het geuzenweekend. Iedere dag werd beloofd dat de douches warm zouden zijn. En het sanitairgebouw was veel te koud. Medewerkers waren wel zeer vriendelijk.

1 2 3 suivant