Évaluations Kinderdijk

29 août 2014

Kinderdijk
Évaluations Kinderdijk

Kinderdijk a obtenu une note de 8,1 de 10, basé sur 16 évaluations
Vous voulez avoir l'avis des voyageurs sur Kinderdijk ? Venez lire les évaluations des Zoovernautes sur Kinderdijk. Vous avez déjà été à Kinderdijk ? Partagez votre opinion en cliquant sur "Ajouter une évaluation". Sur Zoover, vous pourrez trouver des avis sur Kinderdijk. Venez rajouter 550 Photos sur Kinderdijk. Venez regardez les vidéos de Kinderdijk : 5 Vidéos Sur cette page, vous trouverez tous les hébergements dans Kinderdijk. Vérifiez d'autres lieux de vacances pour Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hollande méridionale.
Il n'y a pas encore d'évaluation pour la destination Kinderdijk. Vous pouvez ajouter une évaluation sur cette destination.

Vous avez déjà visité cette destination ?

16 avis sur Kinderdijk

5,4
Mai 2014
"Blijft mooi ...."traduire
l-vandervegt

07/05/2014 Na vorig jaar voor het eerst Kinderdijk te hebben bezocht met mijn vrouw ben ik dit jaar op pad gegaan met een buitenlandse collega. Deze keer veel drukker maar zeer de moeite waard zeker voor degenen die zelden tot nooit een molen hebben gezien .... ben je in de buurt, ga er zeker eens langs.

Seul(e), Aou 2013
"Oerhollands Landschap met molens"traduire
Lex

19/06/2014 De molens in Kinderdijk zijn wereldberoemd en trekken jaarlijks hordes toeristen. Terecht! De meesten blijven hangen aan het begin van vliet waarlangs de molens staan. Verderop wordt het een stuk rustiger.

En voyage organisé en groupe, Avr 2013
"De molens van Kinderdijk stond op ons lijstje ."traduire
fr_woning

13/04/2013 - 488 - Een weekend naar Rotterdam en we kwamen langs de molens van Kinderdijk en een stop in het dorp zelf , daar kregen we koffie met gebak . Maar wat nu , hoe kwamen we bij de molens van Kinderdijk . Tussen de huizen door , die langs de dijk stonden , hebben we de molens kunnen fotograveren . Een fotostop met de bus , stond niet in het programma van onze chauffeur/reislijder en dat kan dus ook gebeuren .

En couple, Mar 2013
"Mooi om eens te bezoeken!"traduire
l-vandervegt

10/03/2013 We waren op een mooie zonnige maandagochtend in de buurt en zijn er maar even heen gereden. Zeker de moeite waard om een keer te bezoeken als je in de buurt bent, maar zoals anderen ook al schreven. Ik zou er geen halve dag voor gaan reizen.

En couple, Mai 2012
"Mooi stukje Nederland ....."traduire
Jack

30/05/2012 Als je een keer in de buurt bent van Kinderdijk dan is dit zeer zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Vrij toegangkelijk voor voetgangers en fietsers. Ook de mogelijkheid om het watergemaal te bezichtigen met de nodige uitleg. En een bezoek aan een molen (binnen) beide tegen betaling van 6,00 Euro. Genieten van de mooie omgeving kan daarna ook nog. Het molenpark zelf is goed toegankelijk om te wandelen/fietsen.

Famille avec enfants en bas âge, Mai 2012
"Leuk om een keer gezien te hebben"traduire
Maaike

27/05/2012 Het is leuk om de beroemde molens van Kinderdijk een keer gezien te hebben. Wanneer je er in de buurt bent zeker wel de moeite waard om te gaan bekijken, maar niet om alleen daarvoor speciaal heel ver te gaan rijden. De rondvaart was leuk, wat we wel misten op de boot was wat uitleg over de molens en hun toepassing in het gebied.

Famille avec enfants/adolescents, Oct 2011
"Water, water, water"traduire
rainbow

20/10/2011 Druk bezocht plaats aan het water met als top attractie de molens van Kinderdijk natuurlijk. Veel huizen hebben aan hun gevels een molentje als neonlicht, dit moet prachtig zijn bij valavond als al die lichtjes aan gaan.
Verder een tamelijk groot aanbod aan restaurantjes.

En couple, Avr 2011
"Op en aan de dijk"traduire
Conny

26/11/2012 Kinderdijk doet zijn naam eer aan, de huizen liggen op en aan de dijk die door het dorp loopt. De huizen zijn veelal in oudhollandse boerenstijl en goedonderhouden. Je vind verschillende horeca gelegenheden om even bij te komen na het bezoek aan de grootste attractie van het dorp: de molens.

En couple, Avr 2011
"Prachtige plek"traduire
D

02/11/2011 Als je van molens houdt, moet je hier zeker geweest zijn.
Kan me nog steeds het moment herinneren dat ik al die molens bij elkaar in het landschap zag staan. Bijzonder mooi! Ze zijn goed onderhouden. Ook leuk was het boottochtje op het water. We zijn in april geweest en toen viel de drukte enorm goed mee!

En couple, Mar 2011
"Mooi cultuurerfgoed"traduire
anenroy

28/03/2011 Bijzondere aaneenschakeling van molens. Leuk voor een wandeling of een fietstochtje. Een van de molens is te bezoeken. De molens zijn verder allemaal woningen. Je kunt hier ook een rondvaart van een half uurtje maken.