Avis Appartement Residence aan de Kust*****

23 octobre 2014

Residence aan de Kust*****
Avis Appartement Residence aan de Kust*****
Duinweg 14, 2202 ZN, Noordwijk

Appartement Residence aan de Kust a obtenu une note de 9,6 de 10, basé sur 33 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Appartement Residence aan de Kust***** pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Noordwijk ! Vous pouvez également trouver 11 Photos concernant Appartement Residence aan de Kust***** sur Zoover. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Vérifier d'autres destinations de vacances dans la région Hollande méridionale. Comparer Appartement Residence aan de Kust***** avec les autres logements, dans Noordwijk.
Malheureusement, nous n'avons pour le moment aucun avis en Français sur Residence aan de Kust***** Noordwijk N'hésitez pas à donner votre avis!

1 2 3 4 suivant

33 avis sur Residence aan de Kust*****

En couple, Sep 2014
"Geweldig appartementencomplex"traduire
Wilma Korsten

11/09/2014 Appartement in Résidence aan de Kust voldeed geheel aan onze verwachtingen. Ruim,schoon,veel privacy,vriendelijke eigenaar.Je voelt je er onmiddellijk thuis. Voor ons een mooie uitvalsbasis naar o.a Den Haag en Amsterdam.En bovendien de zee dichtbij .Zeker voor herhaling vatbaar als we in deze omgeving bezienswaardigheden willen bezoeken.

En couple, Aou 2014
"Geweldige accomodatie"traduire
Cees en Johanna Dam...

06/09/2014 Het appartement voldeed volledig aan onze verwachtingen: ruim, fraai ingericht, keurig verzorgd en vooral ook erg proper.
De ontvangst was heel enthousiast, behulpzaam en gastvrij. De broodjesservice is zeker aan te bevelen, zoals eigenlijk alles.
We hebben schitterende fietstochten kunnen maken en dan is het daarna heel goed rusten in het mooie appartement. We komen zeker nog eens terug in dit schitterende complex.

En couple, Oct 2013
"Simply the Best"traduire
Brian Maguire

29/10/2013 As always excellent in every respect - from staff friendliness to quality of accommodation.

"Fantastisch appartement"traduire
Westerink

22/08/2013 Zeer schoon, smaakvol ingericht en compleet uitgerust appartement. Zelfs met gratis parkeergarage onder het complex. Het complete interieur was in zeer goede staat van onderhoud. Goede bedden en zeer vriendelijke behulpzame eigenaar.

Famille avec enfants en bas âge, 2013
"Het is geweldig."traduire
Sophie mollink

17/07/2013 Het is echt super leuk, je hebt er een trampoline, speeltuintje, tennisveld, groot grasveld en ook nog een klein weitje met een paardje! Dus het is gewoon TOP!!!! 😊

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Bijzonder genoten!"traduire
Pien

19/07/2013 Opnieuw afgelopen week erg genoten in de residence. Het appartement is smetteloos schoon. En het complex is erg geschikt voor gezinnen met kinderen. Dan is een appartement op de begane grond het meest geschikt. De eIgenaar is erg gastvrij en vriendelijk. Hij is bereid om mee te werken waar mogelijk. Het was weer een feestje om er te zijn! We komen zeker terug.

Famille avec enfants en bas âge, Juil 2013
"Wat is toch een wereld plek!"traduire
alec

16/09/2013 Wederom hier verbleven. Alles was weer tip-top in orde met een ongekende gastvrijheid.
Het appartement is super, met alles wat je maar kan wensen.
En alle overige voorzieningen maken er een echt vakantie feest van.

En Noordwijk is echt de parel van de Zuid-Hollandse kust!

En couple, Juil 2013
"Fantastische plek!!"traduire
Anita

23/08/2013 Het appartement Residence aan de kust in Noordwijk aan zee in Nederland is een hele mooie accommodatie, super schoon, het personeel is super vriendelijk, mooi uitzicht vanaf het balkon. Er is geen restaurant daarbinnen maar moet je voor je eigen eten zorgen wat ik niet erg vond en mijn vriend. Ik zou er zeker nog een keer hen willen omdat ik het zo naar mijn zin heb gehad, het was ook een mooie inrichting!

Famille avec enfants/adolescents, Juin 2013
"Sehr schöne Anlage"traduire
Ivonne Schmidt

14/07/2013 Die Anlage ist sehr gepflegt und hat einen eigenen Tennisplatz. Fahrräder kann man hier auch gleich ausleihen. Die Gastgeber sind zuvorkommend und hilfsbereit. Die Küche ist gut ausgestattet, bis auf den fehlenden Backofen, also mal schnell 'ne Pizza machen ist nicht. Bis zum Strand sind es etwa 10 min. Fußweg.
Da wir nicht alles geschafft haben, werden wir mit Sicherheit wiederkommen.

Avr 2013
"Prachtig appartement"traduire
karin

12/05/2013 \prachtig appartement via Google gevonden omgeving is prachtig vlak bij zee en voor ons op een 1/2 uurtje van huis. Service is prima in orde personeel is behulpzaam en zeer vriendelijk.
De prijs/kwaliteit verhouding is helemaal goed. Het hele appartement was keurig schoon.
Perfecte vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

1 2 3 4 suivant