Avis Space Expo

Space Expo
Avis Space Expo
Keplerlaan 3, 2201 AZ, Noordwijk

Space Expo a obtenu une note de 8,4 de 10, basé sur 14 évaluations
Vous voulez éviter les mauvaises surprises ? N'hésitez pas à lire les avis des voyageurs sur Histoire & Culture Space Expo pour être sûr de votre choix et passer de bonnes vacances à Noordwijk ! Vous pouvez visionner 40 Photos concernant Space Expo. Toujours à la recherche d'une destination de vacances? Regardez les logements dans Pays-Bas. Ici, vous trouverez tous les hébergements sur Hollande méridionale. Voir tous les hébergements dans Space Expo, Noordwijk.

14 avis sur Space Expo

En couple, Mai 2014
"Intressant en boeiend"traduire
cees_12

26/05/2014 Intressant voor iedereen die iets met ruimtevaart heeft. Leerzaam en boeiend dus zeker de moeite als je in Noordwijk bent. Vergeet niet je paspoort of ID mee te nemen.

En voyage organisé en groupe, Mai 2014
"Zeer instructief"traduire
PvT

08/05/2014 Met een groep van 22 deelnemers hebben wij in mei 2014 een bezoek gebracht aan Space Expo.
Prima ontvangst met koffie en gebak. Daarna een uitstekende en boeiende rondleiding van 1 uur olv hoofd voorlichting Space Expo.
De extra tijd van ons bezoek was eigenlijk nog veel te kort om de uitstekende tentoonstelling uitgebreid te zien.
Echt genoten

En couple, Avr 2014
"Esa"traduire
Priska

16/05/2014 The european Version of Nasa and interesting for People who do not have the possibility to travel to US

Famille avec enfants en bas âge, Juin 2013
"Leuke bezienswaardigheid"traduire
Frank

13/07/2013 Het kleinschalige Space Expo is een aardige inkijk in de wereld van de ruimtevaart. Na 1 tot 1,5 uur heb je het wel gezien. Overzichtelijk en interessant, ook voor kinderen. Aardige mix in kijken en doen. Gratis parkeren, prima!

Famille avec enfants/adolescents, Mai 2013
"Zeker aan te raden"traduire
Helene

11/05/2013 Met twee kinderen (9 en 11 jr) een hele dag hier vertoefd en geen moment verveeld. Heel interaktief, heel interessant en mooi opgezet. Eigen eten en drinken meenemen niet toegestaan, maar ze hebben heerlijke muffins en eenvoudige broodjes en goede koffie, alles wat je nodig hebt zeg maar. Schone toiletten en veel oog voor detail, leuk!

Avr 2013
"Prachtig"traduire
Bert

22/04/2013 Wij zijn hier geweest op 17 april 2013, wij waren hier met een rolstoel. Het museum is zeer goed toegankelijk met een rolstoel. De ontvangst was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij dronken eerst koffie en gingen daarna onze tocht maken door het museum. Het enige minpuntje is dat er wat weinig parkeerruimte is rond het gebouw. Toen wij er waren was er net een congres bezig, het parkeerterrein was helemaal vol. De auto's stonden zelfs op het gras.

Famille avec enfants en bas âge, Oct 2012
"Ruimtevaart"traduire
Ginkel

19/10/2012 niet al te groot wel veel informatie

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2012
"Leuk museum ook met kinderen"traduire
gezin met 2 kleine ...

03/06/2012 Erg leuk interactief museum waardoor het zowel voor volwassen als voor kleine kinderen (jaar) heel leuk en interessant is.

Famille avec enfants/adolescents, Juil 2011
"Twijfel geval"traduire
ahikraster

02/08/2011 Een leuke museum voor kinderen. Wel moet er veel gelezen worden wat de speurtocht het moeilijker maakt als ze zelfstandig de astronauten diploma willen behalen.
Jammer dat de astro trein het niet doet dat naar Esta zou gaan. Ze zetten momenteel een bus in maar daar kunnen maar 8 mensen in. Als je denkt doe het in de middag blijkt het vol te zijn en de enige optie is een andere dag terugkomen. Lastig als je niet dicht bij woont. Jammer dat ze sochtends niet al zeggen denk eraan er is maar plek voor 8 personen. Wij kwamen rond 11.30 aan en 14.15 was nog de enige bus die zou gaan.
Houd er rekening mee dat de bus extra kost.
Water raketten schieten is wel erg leuk.
let wel op dat je bij Andre Kuijpers pak je foto digitaal kan maken. Dat was voor ons niet duidelijk. Hebben later via iemand anders gehoord. Erg jammer. was leuk voor onze zoon geweest.

Famille avec enfants en bas âge, Avr 2011
"Leuke introductie tot de ruimtevaart"traduire
Remco

21/04/2011 Met mijn zoontje van 8 naar de ruimtevaartdag in Space Expo, in het kader van 50 jaar Yuri Gagarin. We hebben ons een volle dag vermaakt. Begonnen met een tour naar ESTEC, naast het museum. Viel een beetje tegen. We hadden (die dag) alleen toegang tot de VIP ontvangstruimte. Goede uitleg van de gids, maar het voegde niet veel toe. Dit deel van ESTEC moet eigenlijk gewoon bij het museum worden getrokken.

De ruimtevaartmarkt in de museumruimte was leuk. Veel enthousiaste amateur astronomen en ruimtevaartliefhebbers die veel kondern vertellen. De vaste collectie begint langzaamaan een beetje outdated te raken, nu het museum 20 jaar bestaat.

Hoogtepunt van de dag was de Gagarin lezing van Hans van der Lande, waar we echt nieuwe dingen over de eerste dagen van de ruimtevaart hebben gehoord.

Kortom: Leuk dagje uit, zowel voor kids als volwassenen. Je moet wel iets met ruimtevaart hebben...